Uiteindelijk lukte dat mij ook, maar toen hadden we les en moesten we na ongeveer een kwartier echt ophangen.
Wat soms wel werkt is om meteen na het bandje van de kosten je keuze in te typen, dus niet het hele bandje afluisteren.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vivre schreef:Hier ook een Rotterdamse student; zoals ik al eerder had gepost heb ik ook geen tijdelijk abbonement gehad, waardoor ik ook in de metro heb moeten betalen. Nu heb ik gisteren mijn product opgehaald en nu lees ik hier dat iemand die ook geen tijdelijk abbonement had (ook r'damse student) 4 producten heeft opgehaald. Nu vraag ik me af hoe ik kan zien of ik de tijdelijke of de definitieve variant heb opgehaald. Iemand die weet hoe je dat kunt zien?
Anders toch maar even bellen (als het daar wat rustiger is).
Voor alle duidelijkheid ik heb nu ook al zo'n 3 jaar de ov chip, dus alleen het tijdelijke abonnement was er niet opgezet, waardoor ik er nu zo mijn twijfels bij heb of het allemaal goed is gegaan. Op de site kun je hier ook niks over vinden, alleen dat iedereen een tijdelijke zou hebben tot 1 februari. Wat dus niet zo is.
Unwritten schreef:Zo ken ik ook mensen die hun week OV 'kwijt waren' en toen een Weekend OV namen. En iemand die had zich bij zijn oma ingeschreven, om meer stufi te ontvangen
Janine1990 schreef:[
Enniewee...
Is er al wat bekend over chippalen in de Qbuzz bussen???
_Tara_ schreef:@ Stephanie: Dan is 't dus de verkeerde automaat geweest. Je moet echt bij zo'n gele paal zijn.
Waar je vriend dus mee reist is dat tijdelijke product. Voor 31 januari moet je je vaste product op je kaart laden. (Wat iedereen dus "activeren" noemt.)
@ Verootjoo: Dan moet je inderdaad even naar UtrechtDaar kun je gewoon naartoe hoor. Op je chipkaart staat nu een tijdelijk product waar je mee kunt reizen.