Ik ben echt een kou kleum, no way dat ik rond de 10 graden met open dak ga rijden haha. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

), dus dat moet je dan van de prijs af krijgen, zodat je een nieuw dak kan kopen. Je kap maakt alleen herrie als ie niet goed aansluit en op dat moment is ie dus waarschijnlijk ook lek. Dus met het vervangen van het dak ben je gelijk van beide ongemakken af. Als je zo'n dak laat vervangen bij een erkend bedrijf heb je er ook nog een paar jaar garantie op, dus het is niet zo dat je elk jaar een nieuw dak moet kopen.
) ...dus ik zal wel ff voor en na foto's maken
haha

gisteren boos gebeld..

en ook nietn echt nodig..zit in 6vwo dus wat moet ik met een auto
en volgend jaar ook een OV dus dan is dat ook goedkoper
...gelukkig mag ik de auto van paps en mams gebruiken als ie vrij is.. 
niet te groot..
Mn vriend heeft een tijd in de sterrenwijk in Utrecht gewoon (staat niet bekend als een beste buurt), maar zelfs daar kon ik mn auto zonder problemen laten staan! Heb uhm nu 2,5 jaar en er is nog nooit iets aan mn auto kapot gemaakt. *even afkloppen* 

dan issie weg 
Fantabulouss schreef:Ik ga denk ik morgen mn autootje maar eens wassen, was er door al dat schoolwerk zo aan het eind van het jaar nog niet aan toegekomen sinds we em hebben (al een maand) ...dus ik zal wel ff voor en na foto's maken
haha
![]()
Van ondergepoepte met volgelstront besmeurde stoffige punto naar bling bling punto
krijg je dat sowieso?
joyce2 schreef:Jij ook donderdag? Ik ook! Dinsdag nog 1 lesje en donderdag de dag des oordeels
" enzovoorts. Dus pfff, rijden kan ik wel en dat weet ik ook.. maar ooooh! Ik wil zó graag slagen.