Schrijven met een ter dood veroordeelde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Schrijven met een ter dood veroordeelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 01:31

hier nog niks.

denk dat er misschien wat komt.

we zullen zien

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 18:47

Hier ook nog niets :\

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 15:09

Ik heb vandaag een brief gekregen :) Had het ergens niet meer verwacht, maar toch, met de excuses dat het zo lang duurde haha..

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 15:10

Leuk!! Ik heb nog steeds niets gehad helaas..

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 15:10

Oooh wat leuk zeg! :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 16:24

Gisteren ook een brief gehad :D :D Ik heb hem al een brief teruggeschreven, die moet ik alleen even op de bus doen vanmiddag :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 11:49

Ik had een vraag, daarom schop ik dit topic weer omhoog. Ik schrijf met iemand van writeaprisoner.com. [ Met death Row. ] In ieder geval ik heb hem een brief gestuurt, en heb daar één op terug gekregen. Nu wil ik weer wat sturen maar mag dat niet meer via internet omdat ik dat al één keer heb gedaan?
Wat moet ik nu doen, moet ik het nu gewoon via post gaan beginnen te sturen?
Ook wil hij foto's, kan ik dat gewoon meesturen als het via de post moet?
Ik heb net gewoon met een andere email adress weer een brief gestuurt, maar ik bedacht me net dat dat dus niet de bedoeling is en ze waarschijnlijk als ze daar achter komen mijn brief toch weggooien of iets.
Dus wie kan mijn helpen met mijn vragen? Ik MOET hem echt wat terug sturen...

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 11:52

Gewoon per post :j
Je mag tot 3 foto's meesturen.
Je schrijft op elke pagina van je brief zijn naam en inmatenummer.
En aan het einde van elke brief je eigen naam en adres.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 11:56

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 11:57

Sorry, no offence, maar ik snap echt niet waarom iemand met gevaarlijk persoon in contact wil komen 0_0
Voor de kick ofzo? Geloof me, die mensen in death row zijn echt geen lieverdjes, ze zitten er waarschijnlijk met een reden.
Ik kan er echt niet bij he, sorry 0_0

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 12:01

Charica schreef:
Sorry, no offence, maar ik snap echt niet waarom iemand met gevaarlijk persoon in contact wil komen 0_0
Voor de kick ofzo? Geloof me, die mensen in death row zijn echt geen lieverdjes, ze zitten er waarschijnlijk met een reden.

Joh :roll:
En ze zitten niet allemaal in death row.. en anders lees je eerst even het discussietopic door want deze vraag is onderhand al 130 keer beantwoord ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 12:02

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 12:05

SpikkelFire schreef:
Charica schreef:

Joh :roll:
En ze zitten niet allemaal in death row.. en anders lees je eerst even het discussietopic door want deze vraag is onderhand al 130 keer beantwoord ;)

Sorry daar heb ik geen tijd voor. En ik zou ook bijna willen aannemen dat jullie wel iets beters te doen hebben? :9

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 12:06

Ik heb inmiddels een brief terug van een vrouw waar ik een e-mail naar gestuurd had.
Tja ik heb haar profiel gelezen toen en die sprak me wel aan. Of dat ze nu onschuldig is of schuldig is, een fout in het systeem.. tja dat laat ik in het midden :)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 12:08

@Charica, dan heb ik ook geen tijd om weer die vraag te beantwoorden. En zoveel tijd kost het niet om eens per maand een brief te schrijven.

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 12:15

@SpikkelFire, oh die vraag was ook niet alleen voor jouw bedoelt hoor :P As long u guys/girls are having fun... LOL

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 12:16

@ Charica, vind het een beetje raar dat je niet even de moeite neemt om terug te lezen. Zoals hier boven al staat, is die vraag al zó vaak beantwoord! "ik post hier zelf niet, maar heb dit wel een hele tijd gevolgd" Iedereen zijn eigen idee er over, en ik vind het alleen maar knap dat deze mensen met gevangen kunnen en willen schrijven!

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 12:19

Okeee, heb hier en daar wat antwoorden kunnen vinden... -_-'
Maar mijn mening daarover hou ik liever voor me.
Have fun :D

Blackmagic85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 12:30

Weet iemand hoe dat amerikaanse rechtssysteem is onderverdeeld? Ik heb Capitol Murder/Homicide/2nd degree murder gezien. Wat houdt dit in? (doodslag, moord, moord met voorbedachte rade, etc.??)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 13:14

Dat staat geloof ik ook voor een groot deel uitgelegd in het andere topic. Daar staan heel veel vertalingen in, dus ik zou daar gewoon even kijken, dat is wat makkelijker.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 13:17

Charica schreef:
Okeee, heb hier en daar wat antwoorden kunnen vinden... -_-'
Maar mijn mening daarover hou ik liever voor me.
Have fun :D
Doe dat :')

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 13:38

Ik kan niet vinden waarr staat wat ze gedaan hebben.. Kan iemand me daar bij helpen?? Vind het ook wel interessant,,, WIl echter wel weten waarom ze vast zitten..

vind ook niet dat ik aandacht hoef te geven aan een verkrachter oid, maar een meisje wat bv uit zelf verdediging iemand heeft vermoord.. Of een Moeder omdat haar dochter is vermoord/verkracht...

Kan trouwens zjin dat het antwoord er al in staat maar 70 pagina's doorspitten is wel beetje veel van het goede.. :$

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 13:42

Lola, maar hoe weet je uiteindelijk dat wat er in het profiel staat de waarheid is?

Zo las ik ene profiel van iemand die haar man heeft vermoord, omdat zij dacht dat dat het beste was wat ze op dat moment kon doen voor haar kind.
Een ander profiel daar stond in dat zij met haar man een uitje had toen zij werden overvallen, die mannen hebben haar man gedood. Zij zegt slachtoffer te zijn van het justitiele systeem in die staat (als ik het goed schrijf). Zij zou degene zijn geweest die ambulance en politie gebeld heeft. De drie mannen vertelden in de rechtbank dat deze vrouw hun groot geld had betaald voor deze daad.

Of het nu de waarheid is of niet, ik denk dat deze mensen behoefte hebben om te schrijven, anders zouden ze zich ook niet aanmelden hiervoor.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 14:09

Dat is waar.. Maar ik vind niet dat die mensen dat dan nog verdienen als ze inderdaad ZONDER goede reden iemand op gruwelijke wijze vermoord of verkracht hebben.. Misschien dan toch niet zon goed idee voor mij om te gaan doen... Hmm..

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 14:14

Ik schrijf zelf dus niet met moordenaars of verkrachters. Daar heb ik bewust voor gekozen, ik heb een jongen uitgekozen die niet zo vreselijk lang hoeft te zitten omdat hij geen hele dramatische dingen heeft uitgehaald.
Als je bij www.writeaprisoner.com kijkt, kan je als je naar beneden scrolt vaak ergens zien staan See Crime. Als je daarop klikt staat er wat ze hebben gedaan.