Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 09:50

HC en Perrokai, ik denk dat jullie heekl erg moeten oppassen met aannames alhier, ik denk niet dat jullie bevoegd zijn via een discussietopic mensen te diagnostiseren. :oo

Kelly, trek het je niet aan, hoor! :(:) Al duurt eerlijkheid wél het langste! Maar je bent 15 en vanuit dat perspectief kan ik jouw gevoel wel een beetje begrijpen. ;)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 11:23

detour schreef:
HC en Perrokai, ik denk dat jullie heekl erg moeten oppassen met aannames alhier, ik denk niet dat jullie bevoegd zijn via een discussietopic mensen te diagnostiseren. :oo

Inderdaad. Over kort door de bocht gesproken. Ik vind het nogal wat om te roepen dat een gezin sociale hulpverlening nodig heeft en om de PNVD erbij te halen. Van een volwassene zou je iets meer redelijkheid verwachten dan van iemand van 15 - iemand van 15 bij wie overigens de ouders het een en ander in goede banen proberen te leiden. Het feit dat ouders iets toestaan wil nog niet zeggen dat er iets mis is met de opvoeding en dat ze geen overwicht hebben.

Persoonlijk zou ik het prettig vinden als hier op een respectvolle manier gediscussiërd kan blijven worden. Een slotje zou jammer zijn.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 11:30

detour schreef:

Hier wordt geschreven over 14 met 24.
Ik hoef niet aan te nemen dat dit strafbaar is. Dat ís strafbaar en de ouders die dat toestaan ook.

Nogmaals: héél kwalijk dat dit hier verdedigd/vergoeilijkt wordt.
Was met list en bedrog al zo, nu met gedrag waar de sociale dienst bij hoort.

Veel plezier met deze erosie van normen en waarden, met het gebrek aan integriteit.

hc

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 12:27

Hmmmm, ik kan duidelijk merken dat er hier mensen zijn die enkel en alleen vanuit de theorie praten, klaar staan met hun wijzend vingertje en zelfs hele gezinnen naar de sociale hulpverlening willen hebben, omdat er iets in het gezin voorkomt wat niet met de boekjes strookt. Pedofilie is in mijn ogen nog steeds dat kerels het met kinderen houden tègen hun zin. Zij doen er stiekem over en maken kinderlevens kapot!

Mijn huwelijk is perfect, we zijn nog steeds zo gek op elkaar als in het begin. Hij is mijn soulmate, mijn gelijke, mijn levensgenoot. Had ik alles volgens het sociale boekje gedaan, dan had ik mss nooit iemand getroffen met wie het zo goed klikt als met mijn man. Het was mìjn keuze, al had de koningin hier op de stoep gestaan, nìemand had dit tegen kunnen houden. Ja, liefde kruipt waar het niet gaan kan, daar is geen leeftijd aan gebonden, al juig ikzelf deze leeftijds verschillen echt niet toe. Maar als het je overkomt, dan piep je wel anders..

Je zou verwachten dat volwassen mensen het vanuit meerdere standpunten zouden kunnen bekijken, maar daar zijn jullie duidelijk niet ruimdenkend genoeg voor, jammer...Wel gooien met dure termen en allerlei hulpverleningsorganisaties, terwijl jezelf duidelijk levenservaring tekort komt. Bezint eer ge roept...En ga niet zo zielig zitten doen door te zeggen dat we andere "pubermeisjes" op ideeën brengen. Die hebben zelf hun mening al gevormt en zullen naar aanleiding van dit topic echt niet gaan denken, "kom, laat ik es ff een lekkere oude kerel aan de haak slaan"..Komop zeg :roll:

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 19:45

Perrokai schreef:
Dat is ook zo Genee, tot er een meiske of meerderen gaan verkondigen dat een wet geen wet is, een pedosexueel goed is en dat dat mag onder bepaalde omstandigheden. Allen maar omdat ze zelf volkomen losgeslagen zijn en of lijden aan sociale armoede. Dan met het oog op inderdaad de meelezende kinderen hier op en openbaar forum gaat dat gewoon te ver.

Een topic openen over dat het goed is om aan de drugs te gaan omdat dat zo fijn is of lekker is of zo goed bevalt bedoeld voor kinderen zou van mij ook direct op slot mogen. Vandaar ook dat ik het ermee eens ben dat er van mij ook best een mod in mag grijpen want dit gaat echt te ver.

Ik zeg niet dat de wet geen wet is en mag mijn mening neerzetten waar ik wil. En ja we houden inderdaad elkaars handje vast en gaan niet verder dan zoenen, waarom? Omdat we nog niet verder willen! We hebben het gezellig en zijn verliefd op elkaar, daarom!

Als iemand het over pedofielen heeft dan heb ik daar een beeld bij van mannen in de 40 met kinderen van onder de 16 (bewijs van spreken). Niet van een meisje van 15 met een gozer van 21. En dit forum gaat niet te ver, iedereen verteld gewoon zijn mening, wat is daar te ver aan? Wat ik te ver vind gaan is dat ik hier afgeschreven word als een losgeslagen puber en lijd aan sociale armoede!!! Wie ben jij om dat over mij te zeggen? Het staat er niet zwart/wit, maar komt wel zo over. Ik snap best dat mensen schrikken of ouders het verbieden, zo dom ben ik nou ook weer niet. Maar als je een puber iets verbied wat die heel graag wilt/van houd dan werkt dat vaak afrechtwaars. Of ik kinderen heb? Nee, maar wel de nodige ervaring want ik ben zelf een kind waarvan de ouders dingen verboden wat ze graag wauw. Wat er van kwam? Liegen en dingen achterhouden. Dan ben je nog verder van huis als ouder (en puber) want als er iets gebeurt (noem maar iets: (oudere) vriend, drugs, drank, sex) hebben de ouders er geen weet, wat er is gebeurt, waar zijn/haar kind uithangt... noem maar op. Tuurlijk is er een wet om de maatschappij een beetje in toom te houden, maar wat heeft mijn docent eraan om aangifte tegen mij te gaan doen? Zijn er bewijzen? We hebben geen, maar dan ABSOLUUT GEEN sex.

Ik zeg niet dat drugs enzo allemaal maar legaal moet worden en dat de wet de wet niet is. Maar het moet thuis geen taboe zijn en er moet open over gepraat kunnen worden. Nu dwaal ik af van het onderwerp.

Ik snap een deel van jou kant OOK. Maar je kent mij en me vriend niet. Je zit zowat te verkondigen dat hij uit is op sex... SORRY!?

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:42

detour schreef:

Kelly, trek het je niet aan, hoor! :(:) Al duurt eerlijkheid wél het langste! Maar je bent 15 en vanuit dat perspectief kan ik jouw gevoel wel een beetje begrijpen. ;)

Kijk, ze mogen er wel 'tegen' zijn en het niet vinden kunnen. Daar heb ik helemaal geen problemen mee, sommige vriendinnen van mij zijn het ook niet met mij eens. Het zij zo, ieder zijn eigen mening. Maar hoe hun hun mening formuleren vind ik ronduit bot en een beetje onbeschoft om over iemand (ik heb het idee dat Perrokai het over mij heeft bedoelt) te zeggen dat die een losgeslagen puber is met laxe ouders. Dat trek ik me aan, en ik vind niet dat je dat gaat zeggen over iemand want ik ben ook maar een meisje van 15 die haar mening laat horen maar ik ga ook niet zeggen over Perrokai (of iemand anders) dat zij/hij een strenge opvoeding heeft gehad, want weet ik dat? NEE! Ik ken de hele Perrokai niet, weet alleen wat zij vind van meerderjarige gozers met minderjarige meisjes.

:)

Je kiest niet uit op wie je verliefd word, Perrokai. Was Erik 16/17 geweest dan was ik ook net zo goed verliefd op hem geweest.

Picassox

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:17

Uiteindelijk moet iedereen het ZELF weten. Wet of geen wet, iedereen bepaalt in dit geval toch voorzichzelf. :Y)

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:20

Ophelia schreef:
Hmmmm, ik kan duidelijk merken dat er hier mensen zijn die enkel en alleen vanuit de theorie praten, klaar staan met hun wijzend vingertje en zelfs hele gezinnen naar de sociale hulpverlening willen hebben, omdat er iets in het gezin voorkomt wat niet met de boekjes strookt. Pedofilie is in mijn ogen nog steeds dat kerels het met kinderen houden tègen hun zin. Zij doen er stiekem over en maken kinderlevens kapot!

Mijn huwelijk is perfect, we zijn nog steeds zo gek op elkaar als in het begin. Hij is mijn soulmate, mijn gelijke, mijn levensgenoot. Had ik alles volgens het sociale boekje gedaan, dan had ik mss nooit iemand getroffen met wie het zo goed klikt als met mijn man. Het was mìjn keuze, al had de koningin hier op de stoep gestaan, nìemand had dit tegen kunnen houden. Ja, liefde kruipt waar het niet gaan kan, daar is geen leeftijd aan gebonden, al juig ikzelf deze leeftijds verschillen echt niet toe. Maar als het je overkomt, dan piep je wel anders..

Je zou verwachten dat volwassen mensen het vanuit meerdere standpunten zouden kunnen bekijken, maar daar zijn jullie duidelijk niet ruimdenkend genoeg voor, jammer...Wel gooien met dure termen en allerlei hulpverleningsorganisaties, terwijl jezelf duidelijk levenservaring tekort komt. Bezint eer ge roept...En ga niet zo zielig zitten doen door te zeggen dat we andere "pubermeisjes" op ideeën brengen. Die hebben zelf hun mening al gevormt en zullen naar aanleiding van dit topic echt niet gaan denken, "kom, laat ik es ff een lekkere oude kerel aan de haak slaan"..Komop zeg :roll:

Exactico! Helemaal. Ik riep ook altijd héul hard dat ik niet op oudere jongens viel. Maar ik heb bijna alleen maar oudere vrienden, omdat ik wat ouder qua gedrag ben. En ik heb m'n vriendje ook zo gevonden, wat moet je daar aan tegenhouden dan? Nogmaals, ik steun Ophelia hier helemaal volledig! Helemaal mee-eens!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:24

KellyZ schreef:
Ik snap een deel van jou kant OOK. Maar je kent mij en me vriend niet. Je zit zowat te verkondigen dat hij uit is op sex... SORRY!?

En meestal zijn het eerder de jongere jongens die uit zijn op sex ;) en verder nog niet serieus genoeg zijn voor een relatie.

En idd....regels zijn er om te overtreden...dat ze er zijn betekend niet dat iedereen zich er maar aan moet houden.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:24

Rach, ik ben het met je eens. Mijn vriendje is toch ook niet uit op seks?! Belachelijk...

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:27

Neej idd... liever een wat ouder vriendje die 100% voor je gaat dan zo'n jochie die je na een paar weken weer aan de kant zet.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:30

Ja, en daar kunnen wij over meepraten hè? :)

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 21:47

Okee, voor de allerlaatste keer dan nog.
Kelly ten eerste waardeer ik dat je je op je 15e zo verwoord en dat je er zo open over bent.
En dan zal ik even mezelf quoten:

Citaat:
maar oooh ze hebben geen sex dus ? Ja dan mag het gewoon he.....joh dom van mij om te denken dat er sex in het spel is.
Sorry hoor...

Dit geld dus voor jou Kelly bij jou is er niets aan de hand en zeker als je vriend ermee wacht tot jij 16 bent wat nog maar en jaartje duurt.
Maar dan moet je dit bovenstaande wel willen lezen en wat er nu gebeurd is dat men maar gat roepen en bleren omdat jullie niet lezen wat er staat en vooral flink in de aanval gaan en je vreselijk aangesproken voelt terwijl dat dus niet nodig is.

Maar dit Topic gaat NIET over relaties tussen minderjarigen en meerderjarigen zonder sex maar met SEX ! Zie de openingspost waar een voorbeeld word genoemd van een meisje van 15 en een man van 31 maar liefst. Aangezien geen van jullie blijkbaar een grens kan noemen van het toelaatbare in jullie ogen en dus de hele boel open laten zal ik even quoten wat pedosexueel is en in welke mate dit strafbaar is met een straf tot 12 jaar zitten !

Code
Nederland
Volgens de Nederlandse wet zijn ontuchtige handelingen die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, met iemand die jonger is dan zestien jaar waar men niet mee is getrouwd strafbaar. Ook is dit verboden met een prostitué (man) dan wel prostituee (vrouw) van zestien of zeventien. Volgens artikel 244 van het Wetboek van Strafrecht is het verrichten van seksuele handelingen met minderjarigen tot twaalf jaar oud waarbij het lichaam wordt binnengedrongen strafbaar met een strafmaat van maximaal twaalf jaar gevangenisstraf. In de zedenalmanak van het ministerie van justitie worden pedoseksuele handelingen geschaard onder het item seksueel geweld. De leeftijd is geobjectiveerd: "Ik wist niet dat het meisje maar vijftien was, ze zag eruit als achttien" wordt in principe niet als verweer gehonoreerd. Ook indien wederzijdse toestemming bestaat is dit in principe geen strafuitsluitingsgrond (in deze zaak betrof het overigens een veertigjarige met een meisje van twaalf). Bescherming van minderjarigen wordt van groter belang geacht.

Tot justitiële vervolging kan worden overgegaan, ongeacht of het minderjarige slachtoffer weerstand biedt aan, of zelfs uitnodigt tot de handelingen. Dit was tot 2003 anders - als het kind minimaal twaalf jaar oud was, kon alleen vervolging plaatsvinden na een klacht door het kind, zijn of haar ouders of de Raad voor de Kinderbescherming. In het onderwijs hebben, krachtens de wet, docenten een meldingsplicht en besturen een aangifteplicht bij seksueel misbruik van minderjarigen.

Jullie reactie hierop is: ach ik dacht dat het om kinderen van 5 met mannen van 40 ging en ach, we zijn hardstikke verliefd op elkaar en ach het gaat hardstikke goed met ze. Nogmaals dit geld alleen als er een relatie is met SEX waarvan we al de hele tijd uitgaan. Als je een dergelijk relatie hebt netjes zonder SEX en jullie wachten tot de jongste 16 is dan geld dit NIET.

Het voornaamste streven van de PNVD wat hier van toepassing is aangezien we het niet over gokken hebben en drugs:

Citaat:
Een partijpunt waar veel ophef over is geweest, is de legalisatie van seks tussen volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar

Wat is jullie standpunt hierin ?

Ik meen al te hebben gelezen dat ik erg overdrijf als ik ik zeg straks gaan jullie het standpunt van de PNVD ook nog promoten maar dit mag toch van jullie, als ze van elkaar houden of als het echte liefde is of welk excuus dan ook ?

Je kunt er mij op aanvallen maar de hele samenleving op de pedosexuelen na heeft hier schokkend op gereageerd. Dan kun je mij er weer op aankijken maar de hele samenleving staat ook achter de wet ter bescherming van minderjarige wat betreft sex met een meerderjarige. Dus val je mij aan dan schop je tegen de samenleving, maar ach daar zal ook wel weer een excuus voor zijn nietwaar ? Jullie mogen tenslotte je mening verkondigen en hebben ook een enorm verantwoordlijkheidsgevoel ten opzichte van de maatschappij met name de andere kinderen om jullie heen.

Verder succes ermee, ik hoop oprecht dat jullie relaties de liefde van je leven blijkt te zijn en wens jullie alle geluk toe.
Voor mij heeft dit geen enkele zin meer verder ik heb alles gezegd en geprobeerd duidelijk te maken.

:evaw:

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 00:17

Moderatoropmerking:
Deze discussie gaat helemaal de verkeerde kant op. Er worden aannames gemaakt op basis van dingen die niet gezegd zijn, er worden mensen gediskwalificeerd omdat ze een andere mening hebben. Je kan alleen ergens over discussiëren als je openstaat voor wat de ander zegt en dat is hier duidelijk niet het geval. Als er niet met meer respect voor elkaar gediscussieerd wordt, dan komt hier een slotje.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 14:49

elmiran schreef:
En idd....regels zijn er om te overtreden...dat ze er zijn betekend niet dat iedereen zich er maar aan moet houden.

Hoe duidelijk wil je de schadelijk kant geschreven zien Karl?

hc

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 18:07

Een meisje van 16 met een jongen van 23 moet kunnen, vrouwen worden eerder volwassen dan mannen dus het meisje van 16 is waarschijnlijk net zo volwassen als die jongen van 23.
Wat niet kan is een jongen van 23 met een meisje van 12.

Om nou iemand een "half analfabeet meiske" te noemen omdat ze als 15 jarige een vriend van 21 heeft en dat ze later open met haar kinderen wil praten en voor haar menig uit komt is wel erg beneden peil, komt niet erg volwassen over HC.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 19:22

_/-\o_ Ik ben het helemaal met je eens. Toen ik 15/16 was viel ik ook op oudere jongens (nooit iets mee gehad ofzo). Ik was de jongens in m'n klas soms helemaal zat. Alleen maar uitgaan & zuipen, erg kinderachtig. Als ze een relatie hebben zijn ze zo op je uitgekeken, want een week erna hebben ze toch wel weer een ander. Oke natuurlijk zijn er ook wel uitzonderingen, maar ik bedoel ermee dat een jongen van boven de 20 genoeg gezien & mee gemaakt heeft, en wel toe is aan een echte relatie.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 19:46

hmmm 42 en 20...

Joh mijn probleem is het niet dat andere mensen ermee zitten moeten ze zelf weten hoor... Zolang ik gelukkig ben vind ik het best!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 23:15

Huertecilla schreef:
detour schreef:

Hier wordt geschreven over 14 met 24.
Ik hoef niet aan te nemen dat dit strafbaar is. Dat ís strafbaar en de ouders die dat toestaan ook.

Nogmaals: héél kwalijk dat dit hier verdedigd/vergoeilijkt wordt.
Was met list en bedrog al zo, nu met gedrag waar de sociale dienst bij hoort.

Veel plezier met deze erosie van normen en waarden, met het gebrek aan integriteit.

hc

Verdedigd cq vergoelijkt?!? :+

Wie zegt dat?... Ik spreek je aan of het VEROORDELEN, HC. Alsof je een psychiater in de dop bent, en dan wel een heel foute, want níemand kan op basis van dergelijke reacties zoiets concluderen en gelijk hebben. Je hebt het altijd over aannames, maar in dit geval ( en in grove zin) mag je naar jezelf wijzen.
List? meisje van 15? Pffff.. De sociale dienst zal het druk krijgen als het aan jou ligt. ;)
Veel kleine en grote mensen maken leugentjes om bestwil. wake up, that's reality. Daarvoor hoeven we nog niet meteen naar eem hulpverlener. :o
:+

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 09:49

_/-\o_ Juist Detour! Mee eens!
Je kunt niet oordelen over iemand, over een computerscherm.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 10:04

Moderatoropmerking:
Voor de duidelijkheid, er is genoeg over bokkers persoonlijk gediscussieerd. Nu graag weer ontopic over het onderwerp zelf ipv de bokkers.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 11:02

is goed, Karl, vond echter wel dat HC mocht weten wat ik van zijjn harde veroordelingen vond.. Zal weer ontopic gaan. ;)

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 11:22

Sorry hoor, maar je reageert toch niet op de bokker zelf, maar op de tekst die hij schrijft? Dat is toch ook waar het om draait in discussies? Vooralsnog gaat de discussie volgens mij nog steeds on-topic...

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 19:26

Ja mijn lesgever (van paardrijden he) die is 32 en die heeft gewoon verkering met een meisje van 18! :oo Vind ik echt erg, maja als ze toch verliefd zijn.. Hij is trouwens soms wel net een klein kind hoor :+

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 19:28

Ik vind het wel meevallen. Soms zijn het grote verschillen, maar liefde maakt blind. Het meisje kiest er zelf voor, toch?
Ik kan me wel druk maken over ergere dingen, als dit ons grootste probleem was..