ik word noooit toegelaten op de opleiding die ik wil doen (landmacht) omdat ik zit met mijn hart afwijking en ik wil het zooo graag,, meer dan wat dan ook..
En daarbij ben ik mijn baan vanaf 20 augustus kwijt..
T zit mij ook nóóit mee
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Een vriendin van mij heeft d'r haar weer kort laten knippen (echt op schouders) en ik wil oook! Maar het is nu eindelijk een stuk over m'n schouders en ik wèèt dat ik spijt ga krijgen als ik het af knip omdat ik 't al zo lang lang wil hebben.. En omdat ik van mezelf heel veel slag heb en het dan áltijd moet stijlen (wat ik nu ook altijd doe mja..) Aargh.

Rebeccaa schreef:Net.Een vriendin van mij heeft d'r haar weer kort laten knippen (echt op schouders) en ik wil oook! Maar het is nu eindelijk een stuk over m'n schouders en ik wèèt dat ik spijt ga krijgen als ik het af knip omdat ik 't al zo lang lang wil hebben.. En omdat ik van mezelf heel veel slag heb en het dan áltijd moet stijlen (wat ik nu ook altijd doe mja..) Aargh.
Ik raakte echt gefrusteerd van mezelf

.
.
.
. xLies schreef:Ho guys kan het even rustig?
Jullie weten niet wat Rebecca meemaakt lijkt mij, want dan zouden jullie al lang gemindert zijn en niet zo doen.
Als jullie in dezelfde situatie zitten zouden jullie wel heél anders reageren.
Een beetje respect is nooit misplaatst, hoe kunnen mensen zo respectloos zijn.
Sommige mensen hebben een moeilijke tijd, en dan word je emotioneel van de kleinste dingen ja.
Serieus sorry hoor, maar hierom gaan lachen, nee ga niet lachen met iemand als die moet huilen, zonder dat je zijn/haar situatie weet.
ontopic; ik net, toen me zus vertelde dat haar paard volgend jaar een jaar wegging.
Zal er op letten! Sorry Rebecca!