En ik lig nog heerlijk in mijn bedje een beetje bij te komen van een nacht met 2 doodsbange hondjes . Als er zo veel stremmingen zijn, hebben de treinen op andere plekken waar de stremmingen eigenlijk niet zijn er doorgaans ook last van. Maar ik heb er geen last van
MarrieLeen
Geplaatst: 26-05-09 11:11
Heb je inderdaad heel veel mazzel Ino.
Inoterry
Geplaatst: 26-05-09 11:13
Vandaag wel . Maar ik heb het ook wel eens gehad dat ze me in een hotel wilde stoppen omdat ze niet wisten hoe ze me thuis moesten krijgen. Mijn hondje zat thuis met mijn man die bijna niet kon lopen, dus ik vond dat ze maar wat moesten proberen eigenlijk. Was ik 3 uur te laat thuis
Ik hooop serieus dat de boel straks weer normaal rijdt, ik moet al overwerken omdat ik te laat was vanmorgen
BounceBabe
Geplaatst: 26-05-09 11:17
Ik moet al 2,5 uur reizen naar mijn vriend, laat staan hoe lang ik nu onderweg zou zijn. Ik heb besloten maar later weg te gaan, anders zit ik zo 6 uur lang in de trein. Dat kan ik als vrouw zijnde niet aan
Pfft die conducteurs hebben ook een oliebol vandaag zeg. Allemaal van die chagrijnige mensen, terwijl ze er natuurlijk niets aan kunnen doen.
Over onweer gesproken, het begint hier net.
gohya
Geplaatst: 26-05-09 11:30
Mijn zoon zit al 2 uur vast op Amersfoort. Hij moet naar zijn werk in Amsterdam/Sloterdijk. Zulllen wel veel bomen en/of takken op de rails liggen?
hij moet volgens mij nml eerst naar amsterdam cs en daarvandaan nog een andere trein nemen naar sloterdijk.
BounceBabe
Geplaatst: 26-05-09 11:52
Tussen Amersfoort en Apeldoorn rijden geen treinen. Ik zou via Arnhem moeten omreizen als ik de ns site mag geloven. Ik moet namelijk naar A'dam centraal
Hmm.. wordt het vandaag eigenlijk nog slechter weer? Want ik heb niet zo'n zin om straks niet meer thuis te komen.. als het slecht weer wordt zeg ik mn werk straks gedag, ik wil wel thuiskomen, mn vader gaat er met storm toch ook niet met de auto op uit om mij nog ergens op te pikken als ik vast zit..
Jeeeeeeemig, ik heb er net 2,5 uur over gedaan om van haarlem naar A'dam centraal te komen.. Nou ben ik maar terug gegaan, want naar Alkmaar kwamen we echt niet .
Ik mag niet zeuren. Ik had het eerste stuk al voor de bus gekozen ipv de trein, Nw-Vennep is zo klein en met storingen gewoon hopeloos, dan hoop je maar dat er ooit wat stopt. En op schiphol aangekomen had ik nog een vertraagde intercity naar Utrecht, heeft er wel nog 10 min extra over gedaan, maar met een kwartiertje vertraging in totaal kwam ik precies op tijd aan op de uni, zo mooi op tijd ben ik nog niet geweest, of ik ben te laat of veel te vroeg. En terug ging het ook goed, trein reed gewoon. Zo te lezen heb ik geluk gehad.
Ik heb echt zo slecht geslapen..als je het al slapen kan noemen. Wat net een beetje weg...en BOEM...weeer wakker.EN het erg is ..nog vroeg eruit ook!
Ben over Schiphol gegaan en daarvanuit naar Duivendrecht
Anoniem
Geplaatst: 26-05-09 21:06
mag ik me er ook nog tussenproppen ? ik ga heel vaak naar mn paard met de trein ben vanmiddag nog naar amsterdam geweest om een broek te halen.. door de stromende regen heb vanacht ook erg last gehad van het weer. Was doodsbang omdat er allemaal bomen om ons huis heen staan..
ik heb nog best redelijk geslapen, 1x wakker geweest, maar volgens mij niet zo lang, heb mijn hoofd weer onder mijn kussen gedaan en volgens mij heb ik toen weer geslapen. Kon vanochtend nog beetje langer uitslapen, de trein van 8.28 zat in de planning, wat uiteindelijk de trein van 8.44 op schiphol werd en eerst naar de bus, weer eens nieuw stukje Haarlemmermeer gezien.
zap
Geplaatst: 26-05-09 22:17
Inoterry schreef:
Vermeende VR????? Haperde de omroep op dat moment niet even??
Ik heb niks gehoord van haperingen Iedereen mompelde ook met veel vraagtekens: VR???
Ach..er was niks gebeurt, dat is het belangrijkste!
Pfff..vandaag stoptrein naar Haarlem(ik stap in voorhout uit)stond vast op Leiden de Vink, kwam na 7 min wel aan, zaten we er in..rijden 10 meter moeten we weer uitstappen...pfff gelukkig stopte de trein naar Hoorn(??)extra