Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suusjwah schreef:Ik DENK het wel... denk dat alle CBR's in nederland dezelfde regels hebben..
Suusjwah schreef:Ik heb trouwens geen TTT gedaan.. en op mn examen hoefde ik alleen maar een stopopdracht te doen in een superlange LEGE straat
knabbelgirl schreef:Zijn er hier al mensen bekend met het feit dat je op je examen geen bijzondere verichtingen meer hoeft te doen zoals fileparkeren, tussen 2 stoepjes parkeren en hellingproef? Dit is geen officieel examendeel meer en wordt dus ook niet meer gevraagd
Somebody_ schreef:BraveSpots schreef:Ahzo, en wat zijn bijzondere verrichtingen?
Parkeeropdracht(file parkeren, vak parkeren), stopopdracht(zo dicht mogelijk achter andere auto gaan staan en wegrijden zonder achteruit te moeten steken), omkeeropdracht(straatje keren, halve draai, etc)
knabbelgirl schreef:Zijn er hier al mensen bekend met het feit dat je op je examen geen bijzondere verichtingen meer hoeft te doen zoals fileparkeren, tussen 2 stoepjes parkeren en hellingproef? Dit is geen officieel examendeel meer en wordt dus ook niet meer gevraagd
Citaat:Nieuw onderdeel: Bijzondere manoeuvres
Er is met opzet voor de term bijzondere manoeuvres gekozen om het verschil aan te geven met de vroegere bijzondere verrichtingen. Het vernieuwde rijexamen kent drie bijzondere manoeuvres: een omkeeropdracht, een parkeeropdracht en een stopopdracht.
blauw00gje schreef:knabbelgirl schreef:Zijn er hier al mensen bekend met het feit dat je op je examen geen bijzondere verichtingen meer hoeft te doen zoals fileparkeren, tussen 2 stoepjes parkeren en hellingproef? Dit is geen officieel examendeel meer en wordt dus ook niet meer gevraagd
Ja je krijgt alleen nog maar stoppen, keren of parkeren, maar hoe je dat doet moet je zelf weten, als het maar in die straat is.
Citaat:tussen 2 stoepjes parkeren
Nymphadora schreef:knabbelgirl schreef:Zijn er hier al mensen bekend met het feit dat je op je examen geen bijzondere verichtingen meer hoeft te doen zoals fileparkeren, tussen 2 stoepjes parkeren en hellingproef? Dit is geen officieel examendeel meer en wordt dus ook niet meer gevraagd
Wat hier al wordt gezegd, dit wordt alleen op een andere manier gevraagd
Zou redelijk vreemd zijn als dit niet meer hoefde, gezien het feit dat het dan tijdens het lessen niet/nauwelijks meer gedaan gaat worden en over een paar jaar een hele hoop weggebruikers zijn die niet fatsoenlijk kunnen hellingproeven oid
Dus jawel, het is nog steeds een (belangrijk) onderdeel van je examen
manonutjuh schreef:knabbelgirl schreef:Zijn er hier al mensen bekend met het feit dat je op je examen geen bijzondere verichtingen meer hoeft te doen zoals fileparkeren, tussen 2 stoepjes parkeren en hellingproef? Dit is geen officieel examendeel meer en wordt dus ook niet meer gevraagd
Het zijn toch geen bijzonder verrichtingen meer maar bijzondere manouvres?
ff gezocht op de site van het cbr, kan het zo gauw niet meer terug vinden.
toch gevonden;Citaat:Nieuw onderdeel: Bijzondere manoeuvres
Er is met opzet voor de term bijzondere manoeuvres gekozen om het verschil aan te geven met de vroegere bijzondere verrichtingen. Het vernieuwde rijexamen kent drie bijzondere manoeuvres: een omkeeropdracht, een parkeeropdracht en een stopopdracht.
Silvaantje schreef:ik word over een kwartiertje opgehaald.. voor de tweede keer.. ben niet echt nerveus, al die tijd helemaal niet maar nu begint het wel een klein beetje te kriebelen.
Silvaantje schreef:Silvaantje schreef:ik word over een kwartiertje opgehaald.. voor de tweede keer.. ben niet echt nerveus, al die tijd helemaal niet maar nu begint het wel een klein beetje te kriebelen.
IK HEB 'M!!!
Silvaantje schreef:Silvaantje schreef:ik word over een kwartiertje opgehaald.. voor de tweede keer.. ben niet echt nerveus, al die tijd helemaal niet maar nu begint het wel een klein beetje te kriebelen.
IK HEB 'M!!!