Mystica schreef:Waarom is het stom als dat wel mag?ook al last van waterdamp?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mystica schreef:Waarom is het stom als dat wel mag?ook al last van waterdamp?
katiavl schreef:Leer ermee leven vind ik echt een asociaal antwoord, te gek voor woorden. Dat mensen die gezond mogelijk willen leven, maar opzij moeten gaan voor een smerige verslaving.
Saphira_ schreef:Mystica schreef:Heb jij last van langsfietsende rokers? En het is asociaal?
Van mij mogen ze honden uitlaten ook best verbieden. Strond op straat is ook asociaal, het stinkt als je langsloopt of als het onder je schoen zit, en of het niet schadelijk is voor de gezondheid ben ik ook nog niet van overtuigd.Lekker in de achtertuin hoor jongens. Ik wil geen last hebben van andermans behoefte om een hond te hebben
honden schijt op straat is net zo asociaal ja.
najah t is in zoverre asociaal het is gewoon gemakzucht van een mens.. er staan 100 bakken is het zo moeilijk een schepje of zakje mee te nemen ?:)
suze_ schreef:gezond leven is tegenwoordig sowieso erg lastig met uitlaatgassen e.d.
dat lukt je alleen ergens in een hutje op de hei ver weg van de 'beschaving'.
Mystica schreef:Niet afdwalen?Toen het net over roken in de auto ging, had geen hond er een probleem mee
Saphira_ schreef:dat zal al een hoop schelen als ze daar net als in spanje flinke straffen op gaan leggen geen vuil op straat![]()
misschien meenemen in een zakje ?
Somebitch schreef:Saphira_ schreef:dat zal al een hoop schelen als ze daar net als in spanje flinke straffen op gaan leggen geen vuil op straat![]()
misschien meenemen in een zakje ?
Dat vind ik een heel goed idee.
Somebitch schreef:Hoeveel mensen gooien er wel geen papiertje op de grond?
Toch ook heel wat hoor.
slimmerik schreef:Somebitch schreef:Hoeveel mensen gooien er wel geen papiertje op de grond?
Toch ook heel wat hoor.
Daar zit geen (giftig) stuk tabak aan.
slimmerik schreef:Maar het moet hier net zo als in Singapore vind ik: niet roken en niet knoeien op straat met wat dan ook...
Sigarettenfilters zijn niet goed voor het milieu .... waar komt dat fabeltje nu weer vandaan?
casperrr schreef:Ik ben toch wel zó blij dat het 1 juli is! Ein-de-lijk van die vieze smerige vervuilende lucht af!
Kwam vandaag langs een lunchroom, stond een bord voor met 'vanaf 1 juli verboden te roken, asbakken te koop voor €5'
Heb toch wel ff staan gniffelen![]()
![]()