er maar op los slaan met de wapenstokken,vind ik ook niet echt volwassen gedrag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiWiKo schreef:ik ging altijd mee met ME oefeningenen in dit soort situaties is het niet mogelijk om in te schatten wie nou lief is en wie nou stout is........... het gaat erom dat IEDEREEN daar op dat moment weg moet
en helaas, er zullen heel wat onschuldige 13 jarige meisjes over ijverig weggejaagd zijn.......... en dat hebben die onschuldige 13 jarige meisjes te danken aan die 16 jarige puistige pubers die zonodig rottigheid uit moeten halen....... ipv vreedzaam een boodschap uitbrengen..........
zo werkt het, helaas
tis niet de pliesies schuld![]()
die doen ook alleen maar hun werk
Moirsa schreef:Ik vind laks nu zelf gewoon echt laks..
Eerst iedereen oproepen om te spijbelen en nu het er op aankomt en het uit de hand loopt, willen ze er niets meer mee te maken hebben ??
Moirsa schreef:Ik vind laks nu zelf gewoon echt laks..
Eerst iedereen oproepen om te spijbelen en nu het er op aankomt en het uit de hand loopt, willen ze er niets meer mee te maken hebben ??
Rachel_ schreef:Wanneer is de volgende staking.
De ene zegt op msn een verhaal over woensdag
en de andere weer dat het voor woensdag afgelast is en dat het vrijdag weer komt.
Wie kan mij dat is vertellen?
KiWiKo schreef:Op dat moment kan dat niet Wildwings![]()
echt geloof me
been there done that.......... op dat moment heb je slechts een opdracht, en die opdracht is plein schoon....... en plein schoon is omdat dit de veiligheid van de burger moet beschermen..........
laat een ding heel duidelijk zijn................... geen rellen, geen ME of slaande pliesieagenten![]()
![]()
Er zijn zat, meer dan zat demonstraties waar geen onvertogen woord is ....................
maar daar wordt over het algemeen ook niet met eieren gegooit of spullen vernield
Ilzjuh schreef:Moirsa schreef:Ik vind laks nu zelf gewoon echt laks..
Ze waren het eens met STAKINGEN, niet met RELLEN.. Helaas hebben een paar Nederlandse schoolgangers nu zelf besloten om het maar verder te organiseren.
Moirsa schreef:Jaa maar dat komt er toch van?!
Als je even logisch na denkt?!
WildWings schreef:Moirsa schreef:Jaa maar dat komt er toch van?!
Als je even logisch na denkt?!
Natuurlijk niet? Mensen kunnen toch ook gewoon staken zonder met dingen te gooien en dingen te slopen
WildWings schreef:KiWiKo schreef:Op dat moment kan dat niet Wildwings![]()
echt geloof me
been there done that.......... op dat moment heb je slechts een opdracht, en die opdracht is plein schoon....... en plein schoon is omdat dit de veiligheid van de burger moet beschermen..........
laat een ding heel duidelijk zijn................... geen rellen, geen ME of slaande pliesieagenten![]()
![]()
Er zijn zat, meer dan zat demonstraties waar geen onvertogen woord is ....................
maar daar wordt over het algemeen ook niet met eieren gegooit of spullen vernield
Ik blijf bij mijn mening. Scholieren die het plein al verlaten, verlaten het plein al (en zijn overigens ook burgers, en ook burgers waarvan de veiligheid beschermd moet worden, bijvoorbeeld die lieve 13jarige die niets verkeerd gedaan heeft... en zo'n iemand slaan is NIET iemands veiligheid beschermen) Hoeven niet flink geslagen te worden, dat is gewoon misbruik maken van machtsstatus.
Ben ook van mening dat er wel niet voor niets achteraf excuses zal zijn aangeboden voor het optreden van de politie.
Moirsa schreef:Ja, maar dan had de politie ze handen er vanaf moeten houden...
ze vernielen dingen omdat de politie dan komt.. en dat vinden ze grappig
Moirsa schreef:Natuurlijk niet? Mensen kunnen toch ook gewoon staken zonder met dingen te gooien en dingen te slopen
Citaat:Ja, maar dan had de politie ze handen er vanaf moeten houden...
ze vernielen dingen omdat de politie dan komt.. en dat vinden ze grappig
Rachel_ schreef:Staken is natuurlijk allemaal harstikke leuk
Maar sommige mensen gaan echt te ver
en die maken er gewoon "feyenoord-ajax" rellen van.
Bij mij op school is dat gelukkig niet zo,
dan staat iedereen op het schoolplein maar een beetje te schreeuwen enzo.
KiWiKo schreef:helemaal pliesies schuldstelletje honden zijn het!!! ligt echt niet aan de slopers, eiergooiers ed
nee echt de fout ligt bij de pliesie
Maartje1990 schreef:ja, optreden van de politie is ook ronduit schandalig (vind ik) er zijn gewoon meerdere onschuldige de 'mishandelt'
KiWiKo schreef:Dan heb ik het verkeerd opgevat Sorrie Moirsa!!!! ennuh klein moederseigen iets.......... hoor jij niet een beetje naar bed te gaan nu????![]()
![]()