Staking door scholieren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anne_fury

Re: Staking door scholieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:14

ja maar soms doen ze een beetje te veel hun werk...

er maar op los slaan met de wapenstokken,vind ik ook niet echt volwassen gedrag Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:14

KiWiKo schreef:
ik ging altijd mee met ME oefeningen Lachen en in dit soort situaties is het niet mogelijk om in te schatten wie nou lief is en wie nou stout is........... het gaat erom dat IEDEREEN daar op dat moment weg moet Lachen

en helaas, er zullen heel wat onschuldige 13 jarige meisjes over ijverig weggejaagd zijn.......... en dat hebben die onschuldige 13 jarige meisjes te danken aan die 16 jarige puistige pubers die zonodig rottigheid uit moeten halen....... ipv vreedzaam een boodschap uitbrengen..........

zo werkt het, helaas

tis niet de pliesies schuld Lachen Lachen die doen ook alleen maar hun werk

En als mensen daar al weggaan en je gaat die nog slaan, ben je verkeerd bezig. IMO is het makkelijk om te zeggen dat dit gewoon kan gebeuren door de relschoppers, maar de politie zelf is er toch ook bij, die SLAAN tenslotte, en waar zoiets verkeerd gaat hebben meerdere schuld. Politie is daar zeker 1 van. Die kunnen net als ieder ander mens kijken wie de relschoppers zijn en ook concluderen dat mensen die al weggaan (=doel bereikt) niet nog eens geslagen hoeven te worden. Doe je dat wel, dan ben je IMO meer erop uit je machtsstatus even te laten zien dan je beroep op een goede manier uit te oefenen.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:15

Moirsa schreef:
Ik vind laks nu zelf gewoon echt laks Knipoog ..
Eerst iedereen oproepen om te spijbelen en nu het er op aankomt en het uit de hand loopt, willen ze er niets meer mee te maken hebben ??

Ze waren het eens met STAKINGEN, niet met RELLEN.. Helaas hebben een paar Nederlandse schoolgangers nu zelf besloten om het maar verder te organiseren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:15

Moirsa schreef:
Eerst iedereen oproepen om te spijbelen en nu het er op aankomt en het uit de hand loopt, willen ze er niets meer mee te maken hebben ??

Stierenpoep. Laks heeft opgeroepen vrijdag te staken (iets anders dan spijbelen...) AFHANKELIJK van hoe woensdag 1 of ander debat loopt.

Laks heeft deze staking vanochtend toch echt juist NIET aangemoedigt en stond er NIET achter.

Larissa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:16

Snap inderdaad dat het moeilijk te overzien is in een grote menigte wie wat doet, Ja maar dan nog blijf ik erbij dat het in sommige gevallen echt onnodig was..

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:16

Wanneer is de volgende staking.
De ene zegt op msn een verhaal over woensdag
en de andere weer dat het voor woensdag afgelast is en dat het vrijdag weer komt.
Wie kan mij dat is vertellen?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:18

Vind het alleen een beetje banketstaaf dat er een aantal van die 'stoere' gastjes rondlopen die niet eens weten waarvoor ze staken, die het verpesten voor de rest, die voor een zaak waar ik het mee eens ben staakt. Hoe het er verder aan toe is gegaan weet ik overigens niet.

KiWiKo

Op dat moment kan dat niet Wildwings Lachen Lachen echt geloof me Lachen been there done that.......... op dat moment heb je slechts een opdracht, en die opdracht is plein schoon....... en plein schoon is omdat dit de veiligheid van de burger moet beschermen..........

laat een ding heel duidelijk zijn................... geen rellen, geen ME of slaande pliesieagenten Lachen Lachen

Er zijn zat, meer dan zat demonstraties waar geen onvertogen woord is ....................

maar daar wordt over het algemeen ook niet met eieren gegooit of spullen vernield

Sophiee

Ligt er aan wat uit het spoeddebat komt, anders vrijdag geloof ik.

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:20

Rachel_ schreef:
Wanneer is de volgende staking.
De ene zegt op msn een verhaal over woensdag
en de andere weer dat het voor woensdag afgelast is en dat het vrijdag weer komt.
Wie kan mij dat is vertellen?

Hoop nooit meer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:22

KiWiKo schreef:
Op dat moment kan dat niet Wildwings Lachen Lachen echt geloof me Lachen been there done that.......... op dat moment heb je slechts een opdracht, en die opdracht is plein schoon....... en plein schoon is omdat dit de veiligheid van de burger moet beschermen..........

laat een ding heel duidelijk zijn................... geen rellen, geen ME of slaande pliesieagenten Lachen Lachen

Er zijn zat, meer dan zat demonstraties waar geen onvertogen woord is ....................

maar daar wordt over het algemeen ook niet met eieren gegooit of spullen vernield

Ik blijf bij mijn mening. Scholieren die het plein al verlaten, verlaten het plein al (en zijn overigens ook burgers, en ook burgers waarvan de veiligheid beschermd moet worden, bijvoorbeeld die lieve 13jarige die niets verkeerd gedaan heeft... en zo'n iemand slaan is NIET iemands veiligheid beschermen) Hoeven niet flink geslagen te worden, dat is gewoon misbruik maken van machtsstatus.

Ben ook van mening dat er wel niet voor niets achteraf excuses zal zijn aangeboden voor het optreden van de politie. Lachen

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:22

Ilzjuh schreef:
Moirsa schreef:

Ze waren het eens met STAKINGEN, niet met RELLEN.. Helaas hebben een paar Nederlandse schoolgangers nu zelf besloten om het maar verder te organiseren.

Jaa maar dat komt er toch van?!
Als je even logisch na denkt?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:24

Moirsa schreef:

Natuurlijk niet? Mensen kunnen toch ook gewoon staken zonder met dingen te gooien en dingen te slopen Verward

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:26

WildWings schreef:
Moirsa schreef:

Natuurlijk niet? Mensen kunnen toch ook gewoon staken zonder met dingen te gooien en dingen te slopen Verward

Ja, maar dan had de politie ze handen er vanaf moeten houden Knipoog ...
ze vernielen dingen omdat de politie dan komt.. en dat vinden ze grappig Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:27

WildWings schreef:
KiWiKo schreef:

Ik blijf bij mijn mening. Scholieren die het plein al verlaten, verlaten het plein al (en zijn overigens ook burgers, en ook burgers waarvan de veiligheid beschermd moet worden, bijvoorbeeld die lieve 13jarige die niets verkeerd gedaan heeft... en zo'n iemand slaan is NIET iemands veiligheid beschermen) Hoeven niet flink geslagen te worden, dat is gewoon misbruik maken van machtsstatus.

Ben ook van mening dat er wel niet voor niets achteraf excuses zal zijn aangeboden voor het optreden van de politie. Lachen

lief Lachen het leven is niet eerlijk.............. echt! Maar op dat moment wel de inschatting van het MENS pliesie die daar moet staan en zijn taakje uit moet voeren........

nogmaals Lachen hoe scheef en oneerlijk het ook mag lijken........... die man doet slechts zijn werk, en geloof me die zit echt niet aan het avond eten op te scheppen over het feit dat hij een 13 jarige een tik heeft gegeven..... maar dat was wel zijn opdracht op dat moment.

En helaas.......... hadden de scholieren het netjes gehouden, dan had pliesie helemaal niet in hoeven grijpen Lachen

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:27

Staken is natuurlijk allemaal harstikke leuk Lachen
Maar sommige mensen gaan echt te ver
en die maken er gewoon "feyenoord-ajax" rellen van.
Bij mij op school is dat gelukkig niet zo,
dan staat iedereen op het schoolplein maar een beetje te schreeuwen enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:28

En de scholier die het wel netjes houdt is daar de dupe van, en daar ben ik het gewoon niet mee eens. Hoe vaak het ook voorkomt, ik houd niet van onrechtvaardigheid en zal er ook nooit aan wennen Lachen

Moirsa schreef:
ze vernielen dingen omdat de politie dan komt.. en dat vinden ze grappig Knipoog

Ach, natuurlijk niet. Er werden al dingen vernield VOOR de politie kwam, hier.
Daarbij, al ZOU de politie komen, is dat geen reden om dingen te slopen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:29

Moirsa schreef:

Citaat:

helemaal pliesies schuld Lachen stelletje honden zijn het!!! ligt echt niet aan de slopers, eiergooiers ed Lachen nee echt de fout ligt bij de pliesie

Larissa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:30

Rachel_ schreef:
Staken is natuurlijk allemaal harstikke leuk Lachen
Maar sommige mensen gaan echt te ver
en die maken er gewoon "feyenoord-ajax" rellen van.
Bij mij op school is dat gelukkig niet zo,
dan staat iedereen op het schoolplein maar een beetje te schreeuwen enzo.

voetbal, het grote voorbeeld zou verboden moeten worden Knipoog

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:31

KiWiKo schreef:
helemaal pliesies schuld Lachen stelletje honden zijn het!!! ligt echt niet aan de slopers, eiergooiers ed Lachen nee echt de fout ligt bij de pliesie

Dat zeg ik niet.. Lachen
Maar zo word het wel gezien ja.. Knipoog

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:32

Fijn ik weet ook weer hoe wildwings denkt over vmbo'ers dat heb ik echt altijd al willen weten Huilen van het lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:34

Dan heb ik het verkeerd opgevat Sorrie Moirsa!!!! ennuh klein moederseigen iets.......... hoor jij niet een beetje naar bed te gaan nu???? Lachen Lachen Lachen

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:35

Ikke wel ik ga nu ook Tong uitsteken
Moet altijd om half 10 naar bed Boos!
VROEG HE Verward

Draakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:36

Maartje1990 schreef:
ja, optreden van de politie is ook ronduit schandalig (vind ik) er zijn gewoon meerdere onschuldige de 'mishandelt'

Als je meeloopt met een staking en de boel wordt vernield en je blijft erbij, dan zijn er geen onschuldigen, dan zijn ze net zo schuldig als al die anderen. Medeplichtig zoals dat zo mooi heet.
wil je er niet bij betrokken worden, dan moet je er ook niet aan meedoen.

De politie mag van mij nog wel wat harder optreden, wat denkt de jeugd wel niet.
De meesten weten niet eens waarom ze staken, zijn gewoon een stel meelopers.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:36

KiWiKo schreef:
Dan heb ik het verkeerd opgevat Sorrie Moirsa!!!! ennuh klein moederseigen iets.......... hoor jij niet een beetje naar bed te gaan nu???? Lachen Lachen Lachen

Dat maak ik zelf wel uit Knipoog
Maar als je het wilt weten Haha!
me vader komt zo terug uit parijs en ik wacht even op hem Haha! .