[LZP] Ideën/ tips gevraagt! Hoe kan ik dit leuk geven?
Mijn vriend en zn familie waren er helemaal weg van! Zowel van de auto als van het kentekenbewijs haha!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gem schreef:Wie weet er een leuk, goedkoop (het gaat meer om de gekkigheid) Spaans getint cadeautje voor mijn zus a.s. zondag?
We gaan met alle zussen, schoonzussen en moeder in maart een weekendje naar Barcelona ter ere van mijn zus haar 40ste verjaardag en de bedoeling is dat zij dus het hele weekend vrij van kosten blijft. Ze weet nog van niks, alleen dat er "ooit" een verrassing te wachten staat en we willen haar tot Sinterklaas (lees: Spanje) daarover in spanning houden, maar zondag op haar verjaardag nemen we allemaal een klein Spaans getint dingetje mee.
Spaanse sloffen worden al geven, evenals een cd'tje, Sangria associeert ze teveel met haar vakantie vorig jaar toen dat rijkelijk geschonken en gedronken is, castagnetten of een waaiertje ligt er te dik bovenop.
Ze moet eigenlijk gewoon op het verkeerde been gezet worden, dat het cadeautje wel Spaans is, maar niet "Spaans beleefd" wordt (de sloffen waren daarom een hele goeie).
Een Rioja meenemen vind ik eigenlijk een beetje te makkelijk, maar doe ik wel als ik niets anders kan bedenken.
Wie helpt?
Laura1589 schreef:Ik kom eens even een oproepje plaatsen hier!
Mijn vriendjesfiguur word volgende maand alweer 25. Best een bijzondere leeftijd vind ik, dus wil ik graag een origineel kado voor hem kopen. Hij houd van:
- Voetbal,
- Reizen,
- Geld haha.
Wat ik liever niet wil geven:
- Sieraden, doet ie niks mee namelijk;
- Weekend weg, alhoewel ik hier wel over twijfel. Vorig jaar heeft ie namelijk al een paar dagen Antwerpen van me gekregen (natuurlijk samen). Dit jaar willen we graag nog een paar dagen naar Londen, maar ik vind het zo niet origineel om hem dat te geven, omdat hij dus vorig jaar ook al een weekend weg heeft gekregen.
- Dingen als slipcursus, parachutespringen enz.
Het liefst geef ik hem dus iets tastbaars. Budget doet er niet zo veel toe, ben meer op zoek naar inspiratie. Iemand nog leuke ideeen?
Sonja schreef:Ga maar een avondje met 'm karten, daar worden mannen van 59 ineens weer heeeeel erg fanatieke jongetjes van
Citaat:Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
De website op www.bokt.nl bevat elementen van de site www.expreszo.nl die mogelijk malware host. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Uw computer kan worden geïnfecteerd wanneer u een site bezoekt die malware bevat.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor www.expreszo.nl.
Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software.