13/1-24: Rijden op Grand Prixpaard (Tolstoi-Tyrza)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 16:48

Sommige reakties vind ik een beetje raar, bijv. dat ze alleen maar omhoog gaan omdat ze zo graag op dit paard wilden rijden..
Halelula als dan had ze net zo goed een pony daarvan kunnen kopen, ze doen het duidelijk voor het goede doel, en dat ze op Tol mag rijden is natuurlijk super, dat je er iets voor terugkrijgt!
En ze drijven het juist op, dan komt er alleen maar meer voor Azië..Sommige reakties zijn echt raar..net of ze het doen om op dat paard te mogen rijden..voor 2000,-!!Wahahaha dat doet ze echt niet omdat ze persee op Tol willen rijden, maar dit doen ze voor het goede doel!!
Super, kan niks anders zeggen!!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 16:48

Anoekie ik begrijp je wel, maar ik denk dat Sylvia het volgende bedoeld (als het niet zo is: sorry Knipoog):
Sylvia kan op dit moment eigenlijk geen groot bedrag missen. Maar omdat ze toch heel graag wil dat Lielle wint doet ze toch een toezegging tot een bedrag. Omdat Rockey daar overheen komt heeft ze haar sponsortbedrag wellicht wat verhoogt om zo Lielle te helpen te winnen. Dit bedrag wil ze liever aan het einde van de maand pas kwijt, maar ja, Lielle heeft het nu nodig. Als nu uiteindelijk blijkt dat 2 mensen mogen rijden dan was haar extra bijdrage helemaal niet nodig geweest. Als Lielle zonder haar geld 2e was geworden had ze immers alsnog mogen rijden en was het overbieden op rockey dus nergens voor nodig.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 16:49

Anoukie ik snap je wel, maar kan het zelf ook niet echt goed uitleggen. Verward Maar zo bedoelt Sylvia het niet. En sylvia snap ik ook, zeer goed ook. Zelf denk ik er nl. ook zo ong. over.

Maargoed ik heb niet meer zoveel zin in dat ge emmer en gespeculeer van bokkers en de bokker die expres loopt te zagen over bepaalde dingen. Dus daar bemoei ik me niet meer mee en verwijs naar mijn eerder berichten

€2000! Wow!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 16:51

x_shirley_x schreef:
Sommige reakties vind ik een beetje raar, bijv. dat ze alleen maar omhoog gaan omdat ze zo graag op dit paard wilden rijden..
Halelula als dan had ze net zo goed een pony daarvan kunnen kopen, ze doen het duidelijk voor het goede doel, en dat ze op Tol mag rijden is natuurlijk super, dat je er iets voor terugkrijgt!
En ze drijven het juist op, dan komt er alleen maar meer voor Azië..Sommige reakties zijn echt raar..net of ze het doen om op dat paard te mogen rijden..voor 2000,-!!Wahahaha dat doet ze echt niet omdat ze persee op Tol willen rijden, maar dit doen ze voor het goede doel!!
Super, kan niks anders zeggen!!

Amen! Ach gut

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 16:51

Menno schreef:
Ik ben nog niet helemaal bijgelezen, maar ik stuit steeds op opmerkingen van een aantal personen die bewust of onbewust paniek willen zaaien in deze veiling.

Als men vragen heeft over het welzijn van Tolstoi of afhandeling van deze veiling kan men 2 dingen doen:

1. Ze lezen het topic
2. Ze sturen een pb

Wanneer men aan deze 2 punten denkt kan voorkomen worden dat er opmerkingen geplaatst worden die suggesties opwekken die geheel niet ten goede komen van de veiling terwijl er wellicht allang een oplossing voor is gevonden.

Zoals eerder al in dit topic is vermeld, wat anderen blijkbaar wel hebben gelezen:

Met de gezondheid van Tolstoi gaat het goed, hij loopt inmiddels als vanouds, het is nu een kwestie van conditie opbouwen...

Ho ho Menno, ten eerste vind ik het een beetje voorbarig om te beweren dat ik paniek zou willen zaaien, en of dat dan bewust of onbewust zou zijn.
Ten tweede heeft het uberhaupt niets met paniek zaaien te maken, wel met nadenken.........

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 16:52

Anoukie schreef:
Manzano, waarom zou je het niet leuk vinden om het in de Rockey sponsor groep te storten?

Omdat die geheel gesponsoord is door bedrijven. Dat vind ik het leuke aan Lielle, dat is echt iets van bokt!!! Niet dat ik het geen mooi gebaar vind hoor van de sponsors van Rockey. Maar ja, bedrijven hebben voor mij toch een andere waarde. Tis dat ik geen M rijdt, maar ik had nog wel een goede sponsor gehad misschien. Maar dat terzijde. Als ze het toch al gehaald heeft heeft ze in principe mijn geld niet meer nodig. Azie wel, maar dat kan dan in een andere veiling. Er worden genoeg leuke dingen aangeboden.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 16:54

Tuurlijk gaat het ook wel om Tol. Als het alleen om het goede doel ging dan hadden we misschien wel 2000 euro gehad voor een rit op een fjord/hafliner/fries etc. Dat zie ik niet snel gebeuren, al willen we azie nog zo graag helpen.

lautjahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 16:58

Wow! WoooooW 2000 euro om op een paard te rijden..en natuurlijk wel voor Azie..dat staat dan wel op 1. Die les krijg je er dan bij Knipoog
Is het laatste bod van Rockey??

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:00

dit mag wel in een record boek.. duurste les ooit Haha!

OK dan!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:00

yep

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:04

Levy"]
Ho ho Menno, ten eerste vind ik het een beetje voorbarig om te beweren dat ik paniek zou willen zaaien, en of dat dan bewust of onbewust zou zijn.
Ten tweede heeft het uberhaupt niets met paniek zaaien te maken, wel met nadenken.........
[/quote]

Mee eens..
Ik weet ook niet hoe we op het onderwerp gekomen zijn, maar het heeft indd wel te maken met nadenken.

[quote="manzano schreef:
Tuurlijk gaat het ook wel om Tol. Als het alleen om het goede doel ging dan hadden we misschien wel 2000 euro gehad voor een rit op een fjord/hafliner/fries etc. Dat zie ik niet snel gebeuren, al willen we azie nog zo graag helpen.

Met bovenstaande quote ben ik het weer eens...
Ik kan er niets aan doen, en nee ik wil geen paniek zaaien

Jude_pink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:04

jzs!!!!! dt geld heb ik niet eens alles bij elkaar!!!1 Bloos
achjah, als je sponsors heb is ut oowk makkelijker natuurlijk!!
maar wat voor sponsors heeft ze dan ?? (A)

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:06

Quarterh0rse schreef:

OK dan!

Hey dat is eigenlijk zo gek nog niet, misschien komt dit daar idd wel voor in aanmerking en meen dit dus serieus! *LOL*

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:08

Ja, dat zou eigenlijk wel kunnen! Bel eens naar Guinness!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:09

Is al eens geopperd, en iemand zou dat opzoeken ofzo? Verward Overigs niet bellen, maar emailen en dan kun je ong. 3 mnd wachten op een antwoord Haha!

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:11

manzano schreef:

Ja natuurlijk, maar het gaat er toch meer om om azië te steunen!
Anders zouden ze heus geen 2000,- bieden..Dat ze op tol mogen rijden is natuurlijk wel super Haha!..Daar ging het topic ook over, rijden op Tol..maar het is om Azië te steunen, niet alleen voor die uur op Tol rijden.

Kim_Aran

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:11

Wow! Wow! Wow! 2000,- Wow! Wow! Wow!
OK dan! SUPERRRR!!!!!!! OK dan!
*Ik val in de herhaling Tong uitsteken Haha! *

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:12

lautjahh schreef:
:wow: WoooooW 2000 euro om op een paard te rijden..en natuurlijk wel voor Azie..dat staat dan wel op 1. Die les krijg je er dan bij Knipoog
Is het laatste bod van Rockey??

Ja, het laatste bod is van Rockey ..

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-05 17:22

Pffff. ik ben er doorheen gekomen.

Een paar uur de deur uit staat garant voor weer een hoop leesvoer Haha!

Geweldig dat het bod nu op 2000 euro staat!!! Hyper!

Een veelvoud van wat wij ooit hebben mogen hopen!! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:25

Quarterh0rse schreef:

OK dan!

Zat ik ook al aan te denken

joyce_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:27

echt een fantastisch bedrag!! Haha!
jullie moeten niet zo zeuren of alle voordelen nadelen en alles.!!! het is nu zo ergaat er 1 rijden, en dat is de hoogste bieder..!!! Scheve mond
en ze doen het voor de eerste plaats voor Azië
en dan komt er bij dat ze op tolstoi mogen rijden(daar gaat het ook om maar voor de eerste plaats voor Azië)

lielle SG komt er nog een tegen bod!!
*is erg nieuwsgierig
Laatst bijgewerkt door joyce_123 op 03-01-05 17:29, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:28

ik denk dat het zeer zeker WEL meeteld dat je een uurtje op dat dier mag rijden, anders was er vast voor het vlechten met naald en draad net zo veel geboden.

en mensen hebben groot gelijk dat ze het ergens voor doen! ze moeten er ook wel wat voor doen.

morgen ben ik toevallig bij een grote sponsor op stal kijken of die nog het een en ander kwijt wil.....

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:28

joyce_123 schreef:
en dan komt er bij dat ze op tolstoi-tyrza mogen rijden(

Op Tolstoi én Tyrza?? Nagelbijten / Gniffelen

Whoppa prijs gaat nog meer ophoog Afbeelding

Sorrie.....

joyce_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:35

Bloos Haha!
verkeerd..!! Schijnheilig Bloos

*schaam, schaam.... Bloos

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:42

Menno schreef:
Pffff. ik ben er doorheen gekomen.

Een paar uur de deur uit staat garant voor weer een hoop leesvoer Haha!

Dat kun je wel stellen.
Ben ik even naar springles geweest kan ik zo'n 15 pagina's bij gaan lezen.

Misschien ben ik wel erg Blond , maar waarom gaan mensen nu in eens allerlei dingen roepen als dit als dat? Dat is toch bij alle veilingen zo. Er zijn toch altijd onvoorziene dingen .

Ik vind dat GijsenKim een hele mooie opmerking maakte door te zeggen: "Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten." .

Natuurlijk is met het plaatsen van een kritische noot geen probleem, mits je niet blijft door drammen en op die manier een topic verziekt.

De bieders die nog over zijn, weten waar ze het voor doen en wat hun beloning is als zij het meeste sponsorgeld binnen weten te halen voor Azië.

Kortom in plaats van hier allerlei als.. dan... dingen te gaan roepen kun je wellicht ook een positieve bijdrage leveren op dit forum in het belang van Azië.
Laatst bijgewerkt door Mickey op 03-01-05 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt