Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_shirley_x schreef:Sommige reakties vind ik een beetje raar, bijv. dat ze alleen maar omhoog gaan omdat ze zo graag op dit paard wilden rijden..
Halelula als dan had ze net zo goed een pony daarvan kunnen kopen, ze doen het duidelijk voor het goede doel, en dat ze op Tol mag rijden is natuurlijk super, dat je er iets voor terugkrijgt!
En ze drijven het juist op, dan komt er alleen maar meer voor Azië..Sommige reakties zijn echt raar..net of ze het doen om op dat paard te mogen rijden..voor 2000,-!!Wahahaha dat doet ze echt niet omdat ze persee op Tol willen rijden, maar dit doen ze voor het goede doel!!
Super, kan niks anders zeggen!!
Menno schreef:Ik ben nog niet helemaal bijgelezen, maar ik stuit steeds op opmerkingen van een aantal personen die bewust of onbewust paniek willen zaaien in deze veiling.
Als men vragen heeft over het welzijn van Tolstoi of afhandeling van deze veiling kan men 2 dingen doen:
1. Ze lezen het topic![]()
2. Ze sturen een pb
Wanneer men aan deze 2 punten denkt kan voorkomen worden dat er opmerkingen geplaatst worden die suggesties opwekken die geheel niet ten goede komen van de veiling terwijl er wellicht allang een oplossing voor is gevonden.
Zoals eerder al in dit topic is vermeld, wat anderen blijkbaar wel hebben gelezen:
Met de gezondheid van Tolstoi gaat het goed, hij loopt inmiddels als vanouds, het is nu een kwestie van conditie opbouwen...
Anoukie schreef:Manzano, waarom zou je het niet leuk vinden om het in de Rockey sponsor groep te storten?
Levy"]
Ho ho Menno, ten eerste vind ik het een beetje voorbarig om te beweren dat ik paniek zou willen zaaien, en of dat dan bewust of onbewust zou zijn.
Ten tweede heeft het uberhaupt niets met paniek zaaien te maken, wel met nadenken.........
[/quote]
Mee eens..
Ik weet ook niet hoe we op het onderwerp gekomen zijn, maar het heeft indd wel te maken met nadenken.
[quote="manzano schreef:Tuurlijk gaat het ook wel om Tol. Als het alleen om het goede doel ging dan hadden we misschien wel 2000 euro gehad voor een rit op een fjord/hafliner/fries etc. Dat zie ik niet snel gebeuren, al willen we azie nog zo graag helpen.
manzano schreef:Tuurlijk gaat het ook wel om Tol. Als het alleen om het goede doel ging dan hadden we misschien wel 2000 euro gehad voor een rit op een fjord/hafliner/fries etc. Dat zie ik niet snel gebeuren, al willen we azie nog zo graag helpen.
Menno schreef:Pffff. ik ben er doorheen gekomen.
Een paar uur de deur uit staat garant voor weer een hoop leesvoer