sarabande schreef:Mensen huilden ook om Meindert Tjoelker en anderen. Men huilt uit onmacht omdat er dingen gebeuren die we niet willen en waar we dieptriest van worden.
Amen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:Bron: www.nu.nl
'Theo van Gogh doodgestoken'
Uitgegeven: 2 november 2004 09:46
Laatst gewijzigd: 2 november 2004 09:46
AMSTERDAM - Theo van Gogh is dinsdagmorgen vermoedelijk doodgestoken. Dat meldt de Amsterdamse stadszender AT5.
Ik hoop echt dat het niet waar is.
Justy schreef:Nickyu: Ik bedoel niet dat het normaal is dat er gemoord wordt maar wel dat het momenteel een beetje in de lijn der verwachting ligt, als je kijkt naar alles wat er gebeurd is de laatste jaren
Onassa schreef:Mijn hemel zeg!
En dan hoor je net een reporter vanaf Amsterdam zeggen, dat daar de media bedreigt en zelf bekogelt word door groepen jongere Marokkanen.
Ze keuren de daad zelfs goed en vinden het vele malen erger dat zij in hun geloof beledigt zijn!!!!!!!!!!Hun zijn dus zielig.......Niet Theo en zijn naasten die hem nu moeten missen
En nu willen ze dat we respect voor ze hebben????????????
Dacht het niet he!!
Klagen nu steen en been hoe moeilijk ze het weer hebben????
Is dit vreselijke incident nog niet erg genoeg??
Willen jullie nog meer haat en verderf zaaien???
Vooral zo doorgaan dan!
Zo, en dat is mijn mening en ja.....ik ben vreselijk kwaad!
Dydy schreef:Bij ons hier in alkmaar in het winkelcentrum en liep liep vanmiddag door het winkel centrum en schreeuwede zijn menings uitingen .. het is tog absurt.. laatst moest ik alleen in de trein ik durfde neit eens meer :|
ThePast03 schreef:Het zal best absurd zijn maar ik snap niet wie er door het winkelcentrum liep en wat er geschreeuwd werd
Justy schreef:Je begrijpt me verkeerd Stennisje.... Of je leest niet goed, of allebei. Jij zegt dat je niet begrijpt dat iemand een ander iets aandoet wat hemzelf is overkomen, ik vertel je dat dat vaker voorkomt. Ik zeg niet dat het moet, dat het zo hoort, of dat het raar is als je niet zo reageert, ik geef alleen een verklaring voor jouw vraag.