Earth schreef:Waarom dan nog retour doen?
Dat gaat automatisch als je het bij het afhaalpunt weigert, dan moeten we hem weer terugsturen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tieme schreef:Ik ben zo stom....
Ik heb 2 boeken die naar verschillende kopers moet.
Nou heb ik het label van boek 1 op boek 2 geplakt en in een vinted locker gedaan...![]()
Boek 1 heb ik hier nog. Maar ja, geen label. Heb alleen het label van boek 2...
Hoe zou ik dit op moeten lossen? Annuleren?
BigOne schreef:Ik begin echt de schurft te krijgen aan mensen die hun pakje ophalen en dan gewoon niet even akkoord geven. Doe zelf moeite om iets zo snel mogelijk te verzenden en ook snel akkoord te geven wanneer ik zelf iets koop, zo moeilijk is dat toch niet
Konstantine schreef:BigOne schreef:Ik begin echt de schurft te krijgen aan mensen die hun pakje ophalen en dan gewoon niet even akkoord geven. Doe zelf moeite om iets zo snel mogelijk te verzenden en ook snel akkoord te geven wanneer ik zelf iets koop, zo moeilijk is dat toch niet
Ik had vorige keer een tr*t die het zelf alweer voor meer te koop had staan terwijl ze het nog niet eens had goedgekeurd.
Zulke mensen gun ik echt jeuk op een plek waar ze niet bij kunnen.
Zelf probeer ik het altijd snel op te halen en dan ook direct bij thuiskomst te openen en testen.
BigOne schreef:Ik begin echt de schurft te krijgen aan mensen die hun pakje ophalen en dan gewoon niet even akkoord geven. Doe zelf moeite om iets zo snel mogelijk te verzenden en ook snel akkoord te geven wanneer ik zelf iets koop, zo moeilijk is dat toch niet
CastaMickey schreef:Heb nu weer een pakje wat al 2 weken klaar ligt op om te halen. Heb nu wel een berichtje gestuurd dat als ze het niet ophaalt ze geen geld terugkrijgt. Ben heel benieuwd of er nog iets mee gaat gebeuren of dat het straks op afgeleverd staat en het toch retour komt. Superirritant.
Suzanne F. schreef:CastaMickey schreef:Heb nu weer een pakje wat al 2 weken klaar ligt op om te halen. Heb nu wel een berichtje gestuurd dat als ze het niet ophaalt ze geen geld terugkrijgt. Ben heel benieuwd of er nog iets mee gaat gebeuren of dat het straks op afgeleverd staat en het toch retour komt. Superirritant.
2 weken? Hier gaat het na 5 dagen retour. Ik moet het altijd heel snel ophalen.

CastaMickey schreef:Geen idee of zij dat weeten ik moet dan ook alles okay melden natuurlijk.
Ik heb nu een Duitser die met bankoverschrijving wil doen (omdat via het vintedbetaalsysteem niet lukt?) kunnen ze iets met mn rekeningnummer? Vind het toch een beetje gek haha