Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Polarize schreef:Mijn nieuwe go-to is Legomn vader en broer hadden allebei een Lego botanical setje gekregen (en nee niet als grapje, mijn vader is gewoon gek op planten en mn broer had toen net een eigen appartment en had laten vallen dat hij meer planten wou hebben) en waren er echt heel blij mee. Z
Tof zijn die hè! Ik wil echt zó graag nog een keer de Bird of Paradise, maar die is echt heel duur.
Heb voor nu het maar bij de Orchidee gehouden.
denisesilver schreef:Beterschap Ineke!
Iemand die mijn val van het paard niet serieus neemt. "Ik had je terug op het paard gezet." Ik kon niet eens omhoog komen, was compleet out of it, en dacht dat ik schade had aan mijn rug/nek, maar sure, ik had gewoon even terug in het zadel gemoeten om angst tegen te gaan.
Ook het feit dat mijn zorgen over de plekken rondom de heup van mijn paard door niemand serieus worden genomen. Mijn paard gaat niet aan de kletter. Een noodstop, een keer verschieten, zelfs een 180 graden pirouette op de achterbenen, maar rennen/springen/bokken doet ze niet zonder pijn. Is toch niet gek dat ik letsel wil uitsluiten?
maralyn schreef:Dat ik niet zonder xylometazoline neusspray kan.
Als het is uitgewerkt, slaat mijn hele neus helemaal dicht.
MoniekJ schreef:Mijn vriend is bijna jarig en kan niks verzinnen om cadeau te doen. Man heeft alles al
Jolliegirl schreef:Nou ik ga er niet eens meer op in geloof ik..vader verdenken van iets.. wat een aanname en beschuldiging naar mij zeg....
Wat erg dit...
Natuurlijk verdenk ik niemand ergens van... Ik vind het rot...voor de hele buurt en niet te minste voor het kind
En vraag me af of er hulp gewenst is...
_San87_ schreef:Volgens mij heb ik een 'allergische' reactie op mijn zonnebrandcreme...
Froukje schreef:Jolliegirl schreef:Nou ik ga er niet eens meer op in geloof ik..vader verdenken van iets.. wat een aanname en beschuldiging naar mij zeg....
Wat erg dit...
Natuurlijk verdenk ik niemand ergens van... Ik vind het rot...voor de hele buurt en niet te minste voor het kind
En vraag me af of er hulp gewenst is...
Niet banketstaaf bedoeld, maar als je in het dagelijkse leven net zo bot en zuur over komt als dat je hier op bokt de laatste maanden doet wil ik je echt ten zeerste afraden om daar aan te gaan bellen..
Als moeder van een (zeer) moeilijk slapend kind had ik je echt wat gedaan als je hier had aangebeld omdat ik voor de zoveelste keer om 11 uur buiten zat met kind.
Was het maar zo simpel als "gewoon" m'n kind in bed leggen.. Uiteraard wist ik wel dat slaap de enige oplossing was voor dat gekrijs maar als het ze niet lukt om te slapen dan kun je hoog of laag springen maar dan ben je gewoon de banketstaaf.
En helemaal als je aangeeft dat het kind al 4 is kun je er wel vanuit gaan dat ze de oplossing "gewoon in bed leggen" echt al wel een keer hebben geprobeerd.
maralyn schreef:Dat ik niet zonder xylometazoline neusspray kan.
Als het is uitgewerkt, slaat mijn hele neus helemaal dicht.
_San87_ schreef:Ja, moet dus zodra we in een dorp of stad aanmeren even nieuwe halen. Het is of de Australian Gold, waar ik dus jeuk van krijg, of oude Zwitsal, die al verlopen is maar ik nog niet weggegooid heb.
Dus doe maar lange broek en shirt aan, en enkel m'n gezicht insmeren voor nu.
MoniekJ schreef:Mijn vriend is bijna jarig en kan niks verzinnen om cadeau te doen. Man heeft alles al
pjer schreef:yep hier ook neusspray verslaafde. Echt heel hinderlijk want alleen als ik in mijn slaapkamer kom gaat mijn neus dicht. Ik heb van de huisarts ook al eens flutocason (of zo) gekregen om er vanaf te komen maar ook daarbij blijft mijn neus helemaal dicht. Echt drama om er vanaf te komen dus.