jiehaaa schreef:Brainless schreef:Zou bestrating nog kunnen helpen als pijnbestrijding en eventueel hormoontherapie?
Stoeptegels tegen de pijn?
Als je hard genoeg slaat

Ow ja voor de duidelijkheid: Dit is een grapje hé

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
jiehaaa schreef:Brainless schreef:Zou bestrating nog kunnen helpen als pijnbestrijding en eventueel hormoontherapie?
Stoeptegels tegen de pijn?
Little_Gift schreef:Tieneke schreef:Voor iemand die eerst anderen terecht komt wijzen, vind ik dit een nogal ongepaste opmerking.
Nou zeg, een grapje houdt de boel luchten meid. In tijden van nood en pijn, is humor soms het enige wat men heeft.
Neem eens niet alles zo zwaar op
Joltsje schreef:Wat vreselijk Poetser. Heel veel sterkte de komende tijd. Niet te beseffen dit.
Ff off topic: familie er bij halen of topics doorspitten, daar heeft TS niets aan. Wat geberud is is gebeurd en aan TS de keuze wat ze wil. En als ze advies nodig heeft zal ze dit vast vragen / uiten.
Hetzelfde met het behaldelplan ter discussie stellen. Ik weet waar het vandaan komt( ongeloof, dit kan toch niet) maar veranderd niets aan de situatie.
Wat betreft humor en bakstenen ter verlichting, als ik ooit in TS haar situatie kom, dan kan ik dat juist erg waarderen. Het is allemaal al zwaar genoeg. Dus ja wat luchtigheid werkt juist goed (mijn mening).
darkangel23 schreef:Ik lees nog mee, maar ik plaats hier even niks inhoudelijks meer tenzij Poetser mij vraagt om een update te plaatsen. Ik ben er nogal van geschrokken hoe snel dit topic uit de hand is gelopen. Deze hele situatie doet trouwens niks af aan mijn vriendschap met Poetser.
darkangel23 schreef:Ik lees nog mee, maar ik plaats hier even niks inhoudelijks meer tenzij Poetser mij vraagt om een update te plaatsen. Ik ben er nogal van geschrokken hoe snel dit topic uit de hand is gelopen. Deze hele situatie doet trouwens niks af aan mijn vriendschap met Poetser.
Farjen schreef:darkangel23 schreef:Ik lees nog mee, maar ik plaats hier even niks inhoudelijks meer tenzij Poetser mij vraagt om een update te plaatsen. Ik ben er nogal van geschrokken hoe snel dit topic uit de hand is gelopen. Deze hele situatie doet trouwens niks af aan mijn vriendschap met Poetser.
Je hebt een gouden hart, Poetser zal blij zijn met jouw steun en vriendschap.
Nogmaals veel sterkte en moed Poetser