Tussen de mazen van het net..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 10:41

jiehaaa schreef:
Brainless schreef:
Zou bestrating nog kunnen helpen als pijnbestrijding en eventueel hormoontherapie?

Stoeptegels tegen de pijn? :+

Als je hard genoeg slaat :') Knock out is ook pijnstillend :')

Ow ja voor de duidelijkheid: Dit is een grapje hé :')
Laatst bijgewerkt door Little_Gift op 12-03-25 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Tieneke

Re: Tussen de mazen van het net..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 10:53

Voor iemand die eerst anderen terecht komt wijzen, vind ik dit een nogal ongepaste opmerking.

Paellapan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 11:04

Ik heb je hele topic in stilte meegelezen.

Wat een afschuwelijk nieuws heb je gekregen. Ik wens jou, je zoon en al je andere dierbaren veel kracht, warmte en liefde toe. :knuffel: :knuffel:

Darkangel en man, jullie zijn kanjers <3

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 11:08

Tieneke schreef:
Voor iemand die eerst anderen terecht komt wijzen, vind ik dit een nogal ongepaste opmerking.

Nou zeg, een grapje houdt de boel luchten meid. In tijden van nood en pijn, is humor soms het enige wat men heeft.

Neem eens niet alles zo zwaar op -O-

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 11:10

Ik denk niet dat TS in de mood is voor veel luchtigheid. Ze heeft zelf niet meer gepost, Darkangel heeft dat voor haar gedaan. Een beetje emotioneel doortastend zijn kan ook geen kwaad. Meid.

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 11:15

Little_Gift schreef:
Tieneke schreef:

Nou zeg, een grapje houdt de boel luchten meid. In tijden van nood en pijn, is humor soms het enige wat men heeft.

Neem eens niet alles zo zwaar op -O-

Je reactie is volledig ongepast.

Dit topic gaat over een jonge vrouw die komt te overlijden + familie die met dat verlies moeten dealen.
Daar voegt humor niets aan toe...

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 11:18

Je zou schrikken hoeveel mensen gebaat zijn met luchtigheid in tijden van crisis maar als poetser aanstoot neemt, dan staat mijn pb box nog steeds voor haar open.

En verder ga ik op deze discussie niet meer in want dat is off topic en totaal irrelevant.

Poetser, het was alleszins bedoeld als een humoristische noot in een heel zwaar proces.
Ik hoop dat de recente ongepaste onthullingen, dat niet nog zwaarder gemaakt hebben dan het al was.

Want waar poetser nog veel meer niet mee gebaat was, is dat men in haar verleden gaat spitten, privé details naar boven haalt, herpost, screenshots van maakt en op gaat verder speculeren. Dát is waar ze nog veel minder mee gebaat was en wie weet wat dat veroorzaakt heeft tussen darkangel en poetser. Want darkangel wist hier niet van af en dat maakt me meer ongerust hoor, feit dat we ook van darkangel sindsdien niets met horen.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 11:27

Zo, dat vind ik een minne reactie zeg. Even je eigen straatje schoonvegen door - als je op je vingers getikt wordt - terug te wijzen naar wat was geweest om er daarna nog even lekker op los te speculeren.

Poetser, hoe gaat het nu, krijgen ze de pijn onder controle? Zijn er nog wensen die je graag vervuld wilt zien en heb je daar hulp bij nodig?
Darkangel, hoe gaat het met jou? Aangezien jij ook veel voor Poetser doet, moet dit nieuws bij jullie ook wel ingeslagen zijn als een bom.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 11:29

Wat vreselijk Poetser. Heel veel sterkte de komende tijd. Niet te beseffen dit.

Ff off topic: familie er bij halen of topics doorspitten, daar heeft TS niets aan. Wat geberud is is gebeurd en aan TS de keuze wat ze wil. En als ze advies nodig heeft zal ze dit vast vragen / uiten.
Hetzelfde met het behaldelplan ter discussie stellen. Ik weet waar het vandaan komt( ongeloof, dit kan toch niet) maar veranderd niets aan de situatie.

Wat betreft humor en bakstenen ter verlichting, als ik ooit in TS haar situatie kom, dan kan ik dat juist erg waarderen. Het is allemaal al zwaar genoeg. Dus ja wat luchtigheid werkt juist goed (mijn mening).

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 12:14

Joltsje schreef:
Wat vreselijk Poetser. Heel veel sterkte de komende tijd. Niet te beseffen dit.

Ff off topic: familie er bij halen of topics doorspitten, daar heeft TS niets aan. Wat geberud is is gebeurd en aan TS de keuze wat ze wil. En als ze advies nodig heeft zal ze dit vast vragen / uiten.
Hetzelfde met het behaldelplan ter discussie stellen. Ik weet waar het vandaan komt( ongeloof, dit kan toch niet) maar veranderd niets aan de situatie.

Wat betreft humor en bakstenen ter verlichting, als ik ooit in TS haar situatie kom, dan kan ik dat juist erg waarderen. Het is allemaal al zwaar genoeg. Dus ja wat luchtigheid werkt juist goed (mijn mening).

Helemaal mee eens.
Maar wat mij betreft geldt vooral dat we moeten uitkijken om niet van alles in te vullen voor een ander. Blijkbaar vinden we dat allemaal heel erg moeilijk. Ik wens alle betrokkenen heel veel sterkte in het omgaan met dit vreselijke bizarre verhaal.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 12:27

Ts moet je nu nog in het ziekenhuis blijven of mag je naar darkangel en haar man?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 12:36

jiehaaa schreef:
Brainless schreef:
Zou bestrating nog kunnen helpen als pijnbestrijding en eventueel hormoontherapie?

Stoeptegels tegen de pijn? :+

Oeps, dat is niet goed gegaan }:0

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 12:42

Lieve poetser en zoon, onwijs veel sterkte en hopelijk ook mooie momenten nog samen ! :(:)

Darkangel ook een dikke knuffel

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 13:18

Moet toch veel aan je denken. Ik hoop dat je qua pijn toch wat verbetering kunt krijgen, en mooie momenten kunt hebben met je zoon :(:) Ben ook benieuwd of je in het ziekenhuis moet blijven voorlopig, of dat je ergens anders heen kunt?

Waar kan ik een kaartje naar sturen?

darkangel23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 13:32

Ik lees nog mee, maar ik plaats hier even niks inhoudelijks meer tenzij Poetser mij vraagt om een update te plaatsen. Ik ben er nogal van geschrokken hoe snel dit topic uit de hand is gelopen. Deze hele situatie doet trouwens niks af aan mijn vriendschap met Poetser.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 13:34

Fijn dat te horen dat jullie er nog zijn voor elkaar en jammer maar helaas heel erg begrijpelijk dat je het enkel nog doet op poetser's verzoek.

Wens haar veel sterkte alvast en ook voor jou en je man uiteraard!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 14:28

Ik snap je helemaal, darkangel. Ik wens jullie allemaal veel moed om vol te houden.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 14:38

Heel veel sterkte voor jullie, ik denk aan jullie :(:)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 14:38

darkangel23 schreef:
Ik lees nog mee, maar ik plaats hier even niks inhoudelijks meer tenzij Poetser mij vraagt om een update te plaatsen. Ik ben er nogal van geschrokken hoe snel dit topic uit de hand is gelopen. Deze hele situatie doet trouwens niks af aan mijn vriendschap met Poetser.

Je hebt een gouden hart, Poetser zal blij zijn met jouw steun en vriendschap.
Nogmaals veel sterkte en moed Poetser :(:)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 14:39

darkangel23 schreef:

Heel begrijpelijk! Ook heel veel sterkte voor jou en je man :(:)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 14:52

Farjen schreef:
darkangel23 schreef:

Je hebt een gouden hart, Poetser zal blij zijn met jouw steun en vriendschap.
Nogmaals veel sterkte en moed Poetser :(:)

Kan ik mij alleen maar bij aansluiten :j

Laat dit rot nieuws voor jullie allemaal maar bezinken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 15:31

darkangel23 schreef:

Heel veel sterkte voor poetser en jouw steun aan poetser.

Je verdient best wel een hele grote bos bloemen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 15:43

darkangel23 schreef:

Heel begrijpelijk en wil jullie heel veel kracht toewensen in deze tijd :(:)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 18:18

Darkangel, je bent een lieverd. :*

Poetser, ik hoop dat het je nog gegund is wat quality time met je zoon door te brengen zonder dat de pijn daarbij de boventoon voert. :knuffel:
Ik vind het buitengewoon moedig dat je je op een openbaar forum kwetsbaar hebt opgesteld, om hulp hebt gevraagd en deze ook hebt geaccepteerd. Hopelijk heb je, ondanks de negatieve reacties die er ook waren, steun aan dit topic gehad in deze turbulente tijd.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-25 20:39

Ik denk dat degene die hebben terug gezocht eigenlijk graag willen dat poetser "vrede" ermee kan hebben.
En vooral ook dat haar zoon goed word opgevangen.
Hoe moeilijk de situatie ook is.

Darkangel, heel heel erg bedankt wat jullie voor ts doen!