Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xU_Blinghx schreef:Wat is jullie duurste aankoop via Vinted geweest?
Ik heb een prachtige jas gevonden maar vind het toch eng om een hoger bedrag via Vinted te besteden.
Tot nu toe ben ik nooit hoger dan 50 euro gegaan.
Saintelette schreef:_San87_ schreef:Hoe gaat het jasje dicht, zit het op de binnenflap?
Nee het zit op de buitenflap
robinxfellow schreef:Ik had gisteren op een leuke sweaterdress geboden en werd geaccepteerd, krijg ik vanmorgen bericht dat ze hem blijkbaar heeft weggegooid.. Waarom haal je het dan niet van Vinted? Of waarom accepteer je dan überhaupt m'n bod? Blijkt ook moeilijk om een soortgelijke te vinden helaas..
Pantykous schreef:robinxfellow schreef:Ik had gisteren op een leuke sweaterdress geboden en werd geaccepteerd, krijg ik vanmorgen bericht dat ze hem blijkbaar heeft weggegooid.. Waarom haal je het dan niet van Vinted? Of waarom accepteer je dan überhaupt m'n bod? Blijkt ook moeilijk om een soortgelijke te vinden helaas..
Ik heb dat ook wel eens gehad. Item heel lang op vinted en ik was vergeten dat ik t naar de kringloop had gebracht
Pantykous schreef:robinxfellow schreef:Ik had gisteren op een leuke sweaterdress geboden en werd geaccepteerd, krijg ik vanmorgen bericht dat ze hem blijkbaar heeft weggegooid.. Waarom haal je het dan niet van Vinted? Of waarom accepteer je dan überhaupt m'n bod? Blijkt ook moeilijk om een soortgelijke te vinden helaas..
Ik heb dat ook wel eens gehad. Item heel lang op vinted en ik was vergeten dat ik t naar de kringloop had gebracht
xU_Blinghx schreef:ZOu het melden bij de verkoper en kijken wat haar reactie is.
https://www.vinted.nl/items/3380577531-manteau-long-ralph-lauren
Ik ben er toch voor gegaan. had 50 geboden en zij gaf het tegenbod wat ik ervoor wilde betalen![]()
Aan de verkopers; doen jullie dat weleens een tegenbod geven? Ik wel altijd en zo verkoop ik het toch sneller