Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Raineri schreef:Wat vinden jullie acceptabel als het gaat om reageer snelheid?
Ik heb een speakerset gratis af te halen. Aantal mensen hebben gereageerd. De eerste haakte af. De tweede doet er meerdere dagen over te reageren terwijl ik vermeld heb dat ik er dit weekend vanaf wil. Gisteren gevraagd of ze nog interesse had. Geen reactie, wel online (fb). Vanochtend de derde persoon gecontacteerd om daar een afspraak mee te maken. Ben ik te ongeduldig? Vind langzaam reageren meestal geen probleem maar dit betreft een set die een vriend bij ons heeft achter gelaten en het land heeft verlaten. Ik ben helemaal klaar met die meuk die stof staat te verzamelen in ons appartementje. Maak er graag iemand mee blij die een kleine beurs heeft. De tweede persoon was een beetje onthutst dat ik al naar nummer 3 was gegaan. Voel me ook wel schuldig
DuoPenotti schreef:Dus jij hebt een glazen bol met zijn verlof dagen er in?
En niet naar wens..dus niet stuk?
In een winkel kun je ruilen binnen 8 dagen. Maar bij mp niet.
DubbelFun schreef:Zet het van je af en stop met communiceren. Als ze het vooraf had willen bekijken had ze aan huis moeten komen om het op te halen.
Daannvd92 schreef:DuoPenotti schreef:Dus jij hebt een glazen bol met zijn verlof dagen er in?
En niet naar wens..dus niet stuk?
In een winkel kun je ruilen binnen 8 dagen. Maar bij mp niet.
Ja echt he, die vond ik ook bijzonder maar koper bleef hier echt op doorhameren.![]()
Gaat om een dekje, die ik naar eer en geweten netjes heb verzonden destijds, stonden duidelijke verkoopfoto's bij. Koper heeft mij nooit gevraagd om meer foto's. Ben in de hele conversatie netjes gebleven en voelt echt heel vervelend.
xSCWx schreef:Daannvd92 schreef:
Ja echt he, die vond ik ook bijzonder maar koper bleef hier echt op doorhameren.![]()
Gaat om een dekje, die ik naar eer en geweten netjes heb verzonden destijds, stonden duidelijke verkoopfoto's bij. Koper heeft mij nooit gevraagd om meer foto's. Ben in de hele conversatie netjes gebleven en voelt echt heel vervelend.
Maar hoe bedoelt ze dat het niet bevalt? Als het dekje in staat is zoals je hebt aangegeven en hebt gefotografeerd dan kan jij er niks aan doen (en zou ik ook zeker geen oplossing gaan zoeken).
Als het dekje vlekken/schade heeft wat niet is omschreven in de advertentie/op de foto is gezet dan zou dat niet netjes zijn. Maar als je zegt het naar eer en geweten te hebben verzonden/verkocht zal dat niet aan de orde zijn.
Klinkt als een jonge verkoper die hoopt nog wat geld terug te krijgen eigenlijk.
upendo schreef:Hier iemand die een paar producten verkoopt die ik graag wil hebben. 3 dagen geleden een berichtje gestuurd dat ik veel interesse heb en graag wil weten wat ze ervoor wil hebben. Gelezen, geen reactie.
Gisteren een reminder gestuurd. Gelezen, geen reactie.
Vandaag maar biedingen op de advertentie geplaatst, gezien, geen reactie.
Zo frustrerend als je het graag wil overnemen..