Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 21:50

Helderder schreef:
San_ner schreef:
Mijn biecht is dan ook maar dat ik sinds vorig jaar in het midden van de biblebelt ben gaan wonen en dat ik hier weg wil. :')

Mijn werk is (nu nog) in Barneveld en ik geloof (pun intended) dat dit mijn beeld van de mensen hier geen goed heeft gedaan.

Run.

I'm running! Nog 3 weken. :o

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 21:52

Wat is er mis met Barneveld? :+
Daar woon ik naast en kom ik regelmatig. :=

Ik biecht op dat ik zaterdag een bruiloft moet shooten en ik dood nerveus ben...ik zeg altijd dat ik het nooit meer zou doen en toch heb ik tegen deze ja gezegd en tegen eentje volgend jaar juni. :+

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:04

Ik biecht op dat ik vind dat iedereen zou moeten kunnen uitkomen naar diens ouders/familie over hun seksuele geaardheid. Zelf ben ik bi en durf ik het niet tegen mijn christelijke ouders te zeggen, omdat ik bang ben voor hun reactie.
Mijn moeder volgt me op Instagram en haar blokkeer ik altijd van mijn story als ik daar iets deel over mijn seksuele identiteit.

Ik ben zelf ook heel gelovig opgevoed en het verplicht naar de kerk moeten heeft meer kwaad gedaan dan goeds. Alles wat God verboden zou hebben, werd daardoor nog aantrekkelijker.

Edit: de biecht i.c.m. mijn onderschrift maakt me echt een hypocriet. Voor de rest ben ik dus selectief eerlijk naar mijn ouders :D.
Laatst bijgewerkt door deksel op 08-06-22 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:06

Mijn biecht is, dat ik echt hondsagressief wordt van die meneer die zegt dat scheiden geen oplossing is :+ En dan maar weer rouwen als iemand zich voor de trein gooit of psychisch helemaal doordraait omdat ze gevangen zitten in een huwelijk. Bah, ik vind dat ook gewoon heel triest.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:10

deksel schreef:
Ik biecht op dat ik vind dat iedereen zou moeten kunnen uitkomen naar diens ouders/familie over hun seksuele geaardheid. Zelf ben ik bi en durf ik het niet tegen mijn christelijke ouders te zeggen, omdat ik bang ben voor hun reactie.
Mijn moeder volgt me op Instagram en haar blokkeer ik altijd van mijn story als ik daar iets deel over mijn seksuele identiteit.

Ik ben zelf ook heel gelovig opgevoed en het verplicht naar de kerk moeten heeft meer kwaad gedaan dan goeds. Alles wat God verboden zou hebben, werd daardoor nog aantrekkelijker.

Edit: de biecht i.c.m. mijn onderschrift maakt me echt een hypocriet. Voor de rest ben ik dus selectief eerlijk naar mijn ouders :D.

Dit hoeft van mij geen biecht te zijn.
Ik vind dat de wereld gewoon zo hoort te werken.
Dat je geaardheid geen label is waar mensen waarde aan plakken, evenals je genderidentiteit of hoe je jezelf graag toont aan de wereld.
We zijn toch appelflap toch allemaal mensen -:(-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:13

Dat ik mijn buurvrouw heb gebruikt...
Als motivatie...
Om mijn auto schoon te maken.
Want ik wilde niet alleen naar Duitsland :') want ik ben toch socialer dan ik dacht :')

En toen vroeg ze of haar (super coole) dochter mee mag.
Ja.
Toen moest ik wel stofzuigen, want die jonge dame op een honden kleed met hondenhaar en zand laten zitten kan niet.

Nog een biecht er achter aan.
Wederom geld uit gegeven voor kleding. :') en een hele kofferbak vol met boodschappen.

Én, 50 cent per liter brandstof bespaard. (E5 was 1,989 en hier over de grens zit het al op 2,569, tel uit je winst!)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:16

Suzanne F. schreef:
Plop1997 schreef:
Ik zou het iniedergeval een stuk prettiger vinden als ik als vrouw zijnde niet de hele tijd werd vergeleken met objecten :+

M’n vagina is geen slot maar een onderdeel van mijn lijf waar ik ten alle tijde over beslis.

Nou inderdaad. Een aangegeten appel? Een slot wat door elke sleutel geopend kan worden?

Ik heb nog iets over uitgekauwde kauwgom meegekregen...? Not that it helps :')

Refoweb is te tragisch om niet een beetje verdrietig van te worden, doe mij maar wat luchtige Reddit drama :o

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:17

fleurtjeuh schreef:
deksel schreef:

Dit hoeft van mij geen biecht te zijn.
Ik vind dat de wereld gewoon zo hoort te werken.
Dat je geaardheid geen label is waar mensen waarde aan plakken, evenals je genderidentiteit of hoe je jezelf graag toont aan de wereld.
We zijn toch appelflap toch allemaal mensen -:(-

Ja ben ik het helemaal mee eens hoor. Maar toch voelt het dubbel dat ik me best hard maak voor gelijke rechten, tegen discriminatie en alles ben en dan toch nog me zo laat onderdrukken eigenlijk door een stel bekrompen ouders.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:21

Ik vind het veel en veel en veel te mooi om collega's salmiak kogels van napoleon te geven _O- _O-

Duitsers houden niet echt van drop of salmiak _O- _O- _O- _O-
En ik lig helemaal dubbel als dan het poeder loskomt en ze hem uitspugen _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:22

hagelslag schreef:
Ik vind het veel en veel en veel te mooi om collega's salmiak kogels van napoleon te geven _O- _O-

En ik lig helemaal dubbel als dan het poeder loskomt en ze hem uitspugen _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Houden Duitsers niet van salmiak??!

Lol!!! Dat gaan we proberen!!!

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:23

Ik heb zojuist een mega bak popcorn met caramel, chocola en mini marshmallows weggewerkt. Ik had m verstopt onder een kussen omdat de kinderen nog niet sliepen.
Omdat ik niet wil dat m'n vriend mijn vreetbui ontdekt heb ik alle pannen weer afgewassen, schaal afgewassen en zelfs een pannetje terug gezet in de vaatwasser...
Nu lig ik met extra gepoetste tanden (en echt kotsmisselijk) op bed...

Mijn excuus is dat in ongesteld ben en tot 21u in huis aan de slag ben geweest...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:23

JustMe8484 schreef:
Ik heb zojuist een mega bak popcorn met caramel, chocola en mini marshmallows weggewerkt. Ik had m verstopt onder een kussen omdat de kinderen nog niet sliepen.
Omdat ik niet wil dat m'n vriend mijn vreetbui ontdekt heb ik alle pannen weer afgewassen, schaal afgewassen en zelfs een pannetje terug gezet in de vaatwasser...
Nu lig ik met extra gepoetste tanden (en echt kotsmisselijk) op bed...

Mijn excuus is dat in ongesteld ben en tot 21u in huis aan de slag ben geweest...

Heb je ervan genoten?

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:24

Absoluut, maar nu ben ik dus wel misselijk, dat is dan weer jammer...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:24

Zolang je ervan genoten hebt, dan is het goed +:)+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:25

maralyn schreef:
hagelslag schreef:

Houden Duitsers niet van salmiak??!

Lol!!! Dat gaan we proberen!!!

Collega's van de ene fabriek nemen van mij geen snoepjes meer aan _O-

Er zijn er 2 die het wel lusten....
Vandaag moest ik bij een andere fabriek van ons laden. Dus in de Mühle die 2 die aan t werk waren 1 dropsmaak en 1 salmiak kogel gegeven...
Ik heb echt zo zo zo hard gelachen.
Naderhand zei ik ze, ja bij de andere fabriek neemt niemand meer een snoepje van mij aan

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:27

Mkango schreef:
Hé, ik ben hier alleen voor de puppyplaatjes. Die niemand post. ;(

Hier is Lilly <3

Afbeelding

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:30

Mkango schreef:

We hadden vandaag een schat van een pupper op kantoor <3 <3 <3

Afbeelding

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:43

hagelslag schreef:

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:55

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:56

Suzanne F. schreef:
Plop1997 schreef:
Ik zou het iniedergeval een stuk prettiger vinden als ik als vrouw zijnde niet de hele tijd werd vergeleken met objecten :+

M’n vagina is geen slot maar een onderdeel van mijn lijf waar ik ten alle tijde over beslis.

Nou inderdaad. Een aangegeten appel? Een slot wat door elke sleutel geopend kan worden?
Pfff en wat is de man zijn piel dan?? Die mag hem wel overal inhangen of ook niet?
Enkel de universele (of unisex) exemplaren :j

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 23:02

Picopico schreef:
hagelslag schreef:

[ Video ]

Zo ongeveer.... Maar de ene deed zn best t niet uit te spugen _O-

Maar uiteindelijk vertrok zn hele gezicht omdat hij het smerig vond

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 23:09

Mkango schreef:

Ik heb vandaag een puppy afgehaald, zal even een fotootje maken zodra ze wakker is (ligt nu te pitten in haar kennel).

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 23:19

Kuggur schreef:
Mkango schreef:

Hier, deze had mijn vrouw eerder vandaag geschoten

Afbeelding

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 23:22

Oké. En nu had ik ineens een heel luguber beeld voor me.. net voordat ik het plaatje opende.. := :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-22 23:32

Ik wil echt zo graag naar IJsland.