Captain schreef:Ik kan er om lachen, maar dat heeft ook iets te maken met mijn kapotte morele kompas.
Same

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Lekker!!
Hier ook blij kindvrij. Ik lig ziek op de bank, je zal nu maar kids hebben... Nu kan ik gewoon ziek zijn en niets doen. Vind het al best een opgave om de katten en paarden te verzorgen op zo'n dag. Laat staan kinders hele dag om je hoofd met hoofdpijn. Een kat ligt iig nog lief op schoot je op te warmen ipv je te vermoeien
Femke_Tweety schreef:Tancreda4 schreef:Lekker!!
Hier ook blij kindvrij. Ik lig ziek op de bank, je zal nu maar kids hebben... Nu kan ik gewoon ziek zijn en niets doen. Vind het al best een opgave om de katten en paarden te verzorgen op zo'n dag. Laat staan kinders hele dag om je hoofd met hoofdpijn. Een kat ligt iig nog lief op schoot je op te warmen ipv je te vermoeien
[ [url=m/JtQ1rR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Urbanus schreef:Als iemand zich echt bezeert, is er niks grappig, maar kinderen zijn van rubber. Door te lachen als ze vallen en er een grapje van te maken worden het niet van die papkindjes.
Vind ik.
Urbanus schreef:Als iemand zich echt bezeert, is er niks grappig, maar kinderen zijn van rubber. Door te lachen als ze vallen en er een grapje van te maken worden het niet van die papkindjes.
Vind ik.
corinep schreef:Ik kwam een stukje op facebook tegen over kinderen, ik vond m erg grappig![]()
https://www.facebook.com/SarahMillicanO ... 057934778/
MarlindeRooz schreef:Ook bij dieren is de huidige opvatting anders dan toen. Vroeger vond men het ook normaal dat je met de matteklopper en/of de pollepel vanlangs kreeg. Dat zag men toen als hoe jullie de corrigerende tik zien. Maar goed dat is een andere discussie. Geweld is naar mijn inziens zelden tot nooit gunstig. En dan heb ik het niet over een hond snel corrigeren als hij/zij wil aanvallen of wil bijten.
Ik zou mijn dieren nooit slaan en kinderen ook niet.