Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 13:59

Herkenbaar. Ik ben nog steeds slecht van mijn vaccin en vind het echt zo nutteloos afzien nu :(

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 14:29

Kies gevuld alleen zit er een SUPER scherp randje aan de binnenkant waardoor ik, in de tijd dat mijn verdoving nog werkte, mijn tong open gehaald heb. Over een uurtje kan ik langskomen maar het doet echt veel zeer

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 14:40

Telpeva schreef:
Beetje verdrietig vandaag om de uitzichtloosheid van dingen

+1

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 14:44

Niobe schreef:
MarlindeRooz schreef:
zit ik rustig met Lucifer (Netflix serie) te ontbijten. Is het opeens zo’n achterlijke musical aflevering. Waarom denken Amerikanen dat mensen dat leuk vinden? :?

Als ik dat wil zien ga ik wel Glee kijken. :=

Oh neeeee, ik vind dat altijd zo slecht. Bijna elke serie heeft wel 1 zo'n aflevering

Ik had gisteren precies hetzelfde met Grey's Anatomy. Ben de serie nu aan het bingen, en ik zat heerlijk in de drama, beginnen ze ineens te zingen. Dat sloeg ook als een tang op een varken.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 14:53

@marley: waar kijk je Grey's Anatomy?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 14:55

Oh die aflevering ben ik echt met hangen en wurgen door gekomen. Verschrikkelijk.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 14:58

Zertab schreef:
@marley: waar kijk je Grey's Anatomy?

Ik doe je even PB.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 15:09

Ik wist niet van het bestaan van musicalafleveringen af. Waarom is het enige wat ik me kan bedenken. :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 15:11

marley93 schreef:
Niobe schreef:

Oh neeeee, ik vind dat altijd zo slecht. Bijna elke serie heeft wel 1 zo'n aflevering

Ik had gisteren precies hetzelfde met Grey's Anatomy. Ben de serie nu aan het bingen, en ik zat heerlijk in de drama, beginnen ze ineens te zingen. Dat sloeg ook als een tang op een varken.

Die is ook nog eens slechter dan slecht idd. Wel mooie nummers uitgekozen en vooral Callie kan zingen als de beste, maar de uitvoering van alles vond ik echt 10x niks

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 15:12

Dat nr van Callie was wel de enige die ik een soort van kon waarderen ja. Ik was ook net zo Mind blown als Marley geloof ik.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 15:21

Oh brr, dat lijkt ook in elke serie wel een keer voor te moeten komen he. Bij ons zijn de volgende onderwerpen in de loop van de jaren opgevallen, bijna elke serie heeft wel een aflevering waarin iets centraal staat uit het volgende lijstje:

- Groundhog day! Een aflevering waarbij het team telkens opnieuw hetzelfde beleven, dood gaan, de vorige ochtend wakker worden en telkens opnieuw diezelfde dag door maken totdat ze hem correct hebben afgerond. .
- Zingen, soms ook wel het bespelen van instrumenten waarvan je denkt: ok wat voegt deze kennis toe aan het verhaal
- Een rechtzaak, liefst zo Amerikaans mogelijk
- een rollenspel of optreden uit een andere tijd, liefst iets met shakespeare met zoveel mogelijk quotes en referenties

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-21 16:04

Putje van de wasplaats bij m'n verzorgpaard verstopt gekregen en verzorgpaard op m'n teen gehad -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 16:06

poes schreef:
Herkenbaar. Ik ben nog steeds slecht van mijn vaccin en vind het echt zo nutteloos afzien nu :(

Wat raar! Kunnen ze er iets mee of is het maar uitzitten?

--

Na 3 oog migrene aanvallen is het eindelijk weer over. De laatste duurde maar 3 minuten. Daarna gesport maar bij elke hobbel wat ik doorfietsen dreunde dat door in mijn hoofd. Ik was er zo klaar mee en behoorlijk schagrijnig op mede mensen :') sorry mensen waar ik echt te boos op reageerde mijn hoofd had gewoon even kortsluiting

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 16:39

De rare/nare leegte die ik nu voel

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 16:44

Dat ik heel lekker bezig ben maar door uitstelgedrag mijn to do lijst wel oneindig lijkt :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 16:47

Tintelingen in mijn mond (waarschijnlijk doorkomende verstandskies), maar ik heb over 2 weken een afspraak staan bij de tandarts dus ik wil eigenlijk niet bellen :') Een voordeel, dan eet ik wel wat gezonder als ik de vla en de ijsjes laat staan :+

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 17:07

Niobe schreef:
marley93 schreef:

Die is ook nog eens slechter dan slecht idd. Wel mooie nummers uitgekozen en vooral Callie kan zingen als de beste, maar de uitvoering van alles vond ik echt 10x niks

Robijntjah schreef:
Dat nr van Callie was wel de enige die ik een soort van kon waarderen ja. Ik was ook net zo Mind blown als Marley geloof ik.

Ik ben dus gelijk gaan zoeken naar de reden van de idiote keuze voor een musical aflevering, en het bleek dat A) de bedenkster had het al vanaf seizoen 1 in haar hoofd maar ABC wilde niet mee, tot B) Callie erin werd geschreven en de actrice een Tony-award winnende actrice werd. "En daar moet je gebruik van maken".
Nee. Dat moet je niet. :Y)

Maar, to be fair, ze kan wel rete goed zingen en dat laatste nummer van Brandi Carlile heb ik aan mijn afspeellijst toegevoegd.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 17:13

Nee dat moet je niet idd _O- _O-

Oh, ik wist niet dat Callie een Tony had, wat cool.
Maar Grey’s Anatomy is wel een grote invloed op mijn muziek lijst geweest, Brandi Carlile ben ik daardoor ook fan van geworden. The Story is echt briljant.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 17:16

Vent die gewoon zijn in ears zo hard heeft staan dat de hele stilte coupé mee kan genieten van zijn muziek.

Dat er uit zijn oren nog geen bloed komt is een wonder.

Wel ff aangesproken, ik heb koppijn en ben niet zo verdraagzaam vandaag haha.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 17:21

In welk seizoen is die aflevering? Ik ben nog aan het kijken en deze nog niet tegengekomen. Ik kijk via Prime trouwens.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 17:54

Dat ik moet huilen om van alles en niks... :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 19:08

MarlindeRooz schreef:
zit ik rustig met Lucifer (Netflix serie) te ontbijten. Is het opeens zo’n achterlijke musical aflevering. Waarom denken Amerikanen dat mensen dat leuk vinden? :?

Als ik dat wil zien ga ik wel Glee kijken. :=

Dit is idd zo ongelooflijk irritant :=

Had dat toen met Riverdale ook ineens.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 19:13

Gister zijn twee blije kittens naar hun nieuwe baasje gegaan. Ik kreeg net een appje; vanochtend zat er bloed bij hun ontlasting. Giardia -O-
Ik vind het zo zuur voor de nieuwe eigenaar.

Hier loopt nog 1 kitten rond. Die lijkt oke te zijn en stuitert blij rond, maar het Giardia is zo verhipte besmettelijk. Dus die houdt ik in de gaten de komende dagen.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:03

Aan mijzelf, alweer bijna 2 weken niet gesport. Zat net weer op de 55, zo zonde :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-21 20:29

55 kilo?Dat is toch niet veel.