Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:MarlindeRooz schreef:zit ik rustig met Lucifer (Netflix serie) te ontbijten. Is het opeens zo’n achterlijke musical aflevering. Waarom denken Amerikanen dat mensen dat leuk vinden?
Als ik dat wil zien ga ik wel Glee kijken.
Oh neeeee, ik vind dat altijd zo slecht. Bijna elke serie heeft wel 1 zo'n aflevering
marley93 schreef:Niobe schreef:
Oh neeeee, ik vind dat altijd zo slecht. Bijna elke serie heeft wel 1 zo'n aflevering
Ik had gisteren precies hetzelfde met Grey's Anatomy. Ben de serie nu aan het bingen, en ik zat heerlijk in de drama, beginnen ze ineens te zingen. Dat sloeg ook als een tang op een varken.
poes schreef:Herkenbaar. Ik ben nog steeds slecht van mijn vaccin en vind het echt zo nutteloos afzien nu
Niobe schreef:marley93 schreef:
Ik had gisteren precies hetzelfde met Grey's Anatomy. Ben de serie nu aan het bingen, en ik zat heerlijk in de drama, beginnen ze ineens te zingen. Dat sloeg ook als een tang op een varken.
Die is ook nog eens slechter dan slecht idd. Wel mooie nummers uitgekozen en vooral Callie kan zingen als de beste, maar de uitvoering van alles vond ik echt 10x niks
Robijntjah schreef:Dat nr van Callie was wel de enige die ik een soort van kon waarderen ja. Ik was ook net zo Mind blown als Marley geloof ik.