Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-21 23:22

Ik bewaar dozen van ontvangen pakketjes en random doosjes

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 04:53

Ik had het laatst voor het eerst in een vuilniszak ontvangen. Vond dat zo raar en onhandig dat ik wel een berichtje achteraan gestuurd heb met mijn ideeën daarover. Als je niet eens een doosje kunt vinden om te verzenden, verkoop dan niets. Deze was ook helemaal gescheurd, gelukkig niets eruit gevallen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 04:56

Ik verstuur het wel vaker in een vuilniszak. Heb er nog nooit iets negatiefs over gehoord. Ik overleg het altijd wel, want de eerste keer voelde het een beetje vreemd. Maar ik vind het zelf ook prima om het zo te krijgen. Ik ga er geen mes in steken ofzo.

Hier weer lekker een berg verkocht en schoenen voor m'n dochter gekocht. Dr Martens met het kaartje er nog aan.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 07:18

Ik vind zo'n pakje van (vuilnis)zak met tape niet erg, MITS er dan wel nog ergens een stuk plastic zonder tape te vinden is waar je een gat kan scheuren om een beginnetje te maken zodat je inderdaad niet met een schaar of mesje moet gaan prikken en de inhoud daarbij bijna niet kan ontwijken :=

Ik verzend zelf vrijwel altijd in gebruikte doosjes of die gele grote enveloppen van de Action, fijne dingen zijn dat, kan best veel in :j

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 08:19

Ik verzend in wat ik voorhanden heb. Als dat een plastic zak of vuilniszak is dan wordt het dat.

Als ik daar een berichtje over zou krijgen zou ik het volgende denken; :roll:

:D

Ik heb per ongeluk heel veel gekocht de afgelopen week :+

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 08:22

ik verstuur ook vaak in een vuilniszak. Steek het stuk vaak eerst in een stevig boterhamzakje met zon sluitingrandje, dan een vuilniszak eromheen en mooi inpakken zodat het een vrij recht en strak pakketje wordt. Nog nooit commentaar op gehad.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 08:38

Hmm ik heb net iets verkocht wat verstuurd wordt met Homerr. Voordeel van Homerr vind ik altijd dat je niet zelf het label hoeft te printen, maar het in de winkel kan laten scannen (ik heb geen printer). Maar nu moet ik alsnog zelf het label printen staat er :') Is dat nieuw van Homerr?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 08:43

Vroeger deed ik het wel in zakken van de jumbo beetje op maat knippen kon er 2 pakketjes weg uit een jumbo zak

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 10:03

Danielleeee_ schreef:
Hmm ik heb net iets verkocht wat verstuurd wordt met Homerr. Voordeel van Homerr vind ik altijd dat je niet zelf het label hoeft te printen, maar het in de winkel kan laten scannen (ik heb geen printer). Maar nu moet ik alsnog zelf het label printen staat er :') Is dat nieuw van Homerr?

Dan moet het naar het buitenland. In Nederland dan hoef je niet te printen. Ik stond laatst zonder label bij homerr met pakket. Ik was het label vergeten.
Van het weekend biedingen geaccepteerd maar men betaald niet. Ik ga nog maar 1x per week naar een punt dus dat wordt volgende week pas weer als ze betalen.
Zometeen nog wat op vinted zetten

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 10:25

Ik verpak het eerst in inpakpapier, dan een vuilniszak er om heen met alleen op de randen plakband.
Kreeg laatst een pakketje met een paar unstoppable-korreltjes er in, net genoeg om het pakketje lekker te laten ruiken. Dat ga ik even onthouden.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 10:25

Mijn verkoop ligt weer stil. Hebben jullie wel eens wat geboost of in de etalage gezet?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 11:47

L_iek schreef:
Mijn verkoop ligt weer stil. Hebben jullie wel eens wat geboost of in de etalage gezet?

Ja maar gebootste kleding niet verkocht wel 3 volgers erbij

Etalage moet je doen met veel nieuw spullen en dan bundel korting aanzetten soms gaat je rommel dan ook weg ipv de merk kleding

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 12:09

caro29 schreef:
Danielleeee_ schreef:

Dan moet het naar het buitenland. In Nederland dan hoef je niet te printen. Ik stond laatst zonder label bij homerr met pakket. Ik was het label vergeten.
Van het weekend biedingen geaccepteerd maar men betaald niet. Ik ga nog maar 1x per week naar een punt dus dat wordt volgende week pas weer als ze betalen.
Zometeen nog wat op vinted zetten

Ohhh vandaar! Hij gaat inderdaad naar Frankrijk. Ik heb vaak kleding met Homerr verstuurd, maar schijnbaar nog nooit naar het buitenland :P Goed om te weten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 19:50

Ik heb al met Homerr naar NL verzonden vanuit BE en niks moeten printen?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 08:52

Ik een naar Frankrijk en een naar Litouwen of all places, en toen moest ik een label printen. Hier in NL niet. Weet niet precies waar het aan licht dan. Misschien voor buiten de Benelux ofzo?

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 16:40

Gister zo goed als nieuwe Floris van Bommel schoenen voor mijn man kunnen scoren. Van 220 voor 20 euro op vinted. Ze kwamen vandaag al met UPS binnen en zitten perfect!

Soms wordt je zo blij van Vinted :)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 16:52

Ik heb een schitterende wollen trui besteld gisteren. Gelijk verzonden en ook DHL heeft voor de verandering z'n best gedaan want vandaag was hij er al *\o/*

Hij zit als gegoten en ik ben er zo blij mee! Dit model is niet meer te koop, maar ze zijn normaal tegen de 200 euro. Ik heb er de vraagprijs van 50 voor betaalt en ook niet geprobeerd om er wat af te krijgen, hij is zo goed als nieuw en vond het een prima prijs.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 17:36

Gaaf zeg voor jullie allebei *\o/*

Ik heb wat Vinted betreft geen enkele klacht over DHL of Mondial.
Wel nu gezeik met een DHL pakje van een webshop. Pakje zou op een pakketpunt afgeleverd worden.

Nu vond ik het al vervelend dat het op 1 of andere manier niet bij het tuincentrum gebracht zou worden maar bij iemand thuis met een punt weet je wel. Maar dat was dan wel hier in het dorp dus nouja okee.

En nu hebben ze het niet eens daar gebracht, ook niet elders waar ik wel eens min of meer in de buurt kom, maar in een uithoek waar niemand iets te zoeken heeft -O- En alleen eind van de middag / avond open dus extra lastig want dan zitten we met eten en die kleine naar bed.... -O-

Ik me toch de blubber gehaast en er naartoe gereden en ja hoor: is diegene van de pakketjes er nog niet ook, en zou nog minstens een uur weg blijven :x Half uur benzine verstookt voor jan doedel en nou heb ik nog niks. Wat een klöte systeem zeg >;)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 18:04

Die punten bij iemand thuis zijn soms heel zuur ja. Hier is een punt open van 16.00-21.00 maar van 16.30-19.00 heeft hij pauze en is hij dicht. :=

Amber3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 18:07

Hier zit ik ook al weken te wachten op een aantal pakketjes die via Homerr naar mij verstuurd zijn. Als ik op instellingen in mijn profiel klik kan ik bij verzending het schuifje van Homerr zo zetten dat Homerr niet meer bij mijn verzendopties staat. Klopt het dat de verkoper dan niet via Homerr kan versturen naar mij? Of is het dan zo dat ikzelf niet via Homerr verstuur naar anderen? Of misschien beide?

Joaquim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 18:12

dit wordt mijn nieuwe favoriete topic. :')

op hoeveel staat jullie bundelkorting? ik heb hem vandaag pas ingesteld aangezien ik al tijden opzoek was naar waar je het kon instellen (bleek het dus enkel mogelijk te zijn via de app en dus niet via de laptop. :')) maar twijfel of het wel 'voldoende' korting is om het aantrekkelijk te maken.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 18:16

Amber3 schreef:
Hier zit ik ook al weken te wachten op een aantal pakketjes die via Homerr naar mij verstuurd zijn. Als ik op instellingen in mijn profiel klik kan ik bij verzending het schuifje van Homerr zo zetten dat Homerr niet meer bij mijn verzendopties staat. Klopt het dat de verkoper dan niet via Homerr kan versturen naar mij? Of is het dan zo dat ikzelf niet via Homerr verstuur naar anderen? Of misschien beide?

Volgens mij verzend jij zelf dan niet met Homerr

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 18:31

Ik heb 3 artikelen geboost. Helaas alleen veel kijkers en items gefavoriet. Geen succes helaas. Geen verkopen of nieuwe volgers :+

Amber3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 18:56

petra8 schreef:
Amber3 schreef:

Volgens mij verzend jij zelf dan niet met Homerr

Dankjewel!

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 20:18

Mijn vriend had jaren geleden een heel mooie limited edition Ray-Ban zonnebril, op sterkte dus extra kostbaar. Is ie na een week uit z’n auto gestolen. Daarna heeft hij die bril nooit meer ergens kunnen vinden, laatst had hij het er nog over dat het verliezen van die bril hem nog steeds een beetje pijn deed. Hij had er nog een foto van, ik ben gaan zoeken, op Vinted gevonden! Die is nu onderweg, gaat z’n kerstcadeau worden (als ik zo lang kan wachten). Zoooo blij met deze vondst! Hij is ook nog ongebruikt!