Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Danielleeee_ schreef:Hmm ik heb net iets verkocht wat verstuurd wordt met Homerr. Voordeel van Homerr vind ik altijd dat je niet zelf het label hoeft te printen, maar het in de winkel kan laten scannen (ik heb geen printer). Maar nu moet ik alsnog zelf het label printen staat erIs dat nieuw van Homerr?
caro29 schreef:Danielleeee_ schreef:Hmm ik heb net iets verkocht wat verstuurd wordt met Homerr. Voordeel van Homerr vind ik altijd dat je niet zelf het label hoeft te printen, maar het in de winkel kan laten scannen (ik heb geen printer). Maar nu moet ik alsnog zelf het label printen staat erIs dat nieuw van Homerr?
Dan moet het naar het buitenland. In Nederland dan hoef je niet te printen. Ik stond laatst zonder label bij homerr met pakket. Ik was het label vergeten.
Van het weekend biedingen geaccepteerd maar men betaald niet. Ik ga nog maar 1x per week naar een punt dus dat wordt volgende week pas weer als ze betalen.
Zometeen nog wat op vinted zetten
Amber3 schreef:Hier zit ik ook al weken te wachten op een aantal pakketjes die via Homerr naar mij verstuurd zijn. Als ik op instellingen in mijn profiel klik kan ik bij verzending het schuifje van Homerr zo zetten dat Homerr niet meer bij mijn verzendopties staat. Klopt het dat de verkoper dan niet via Homerr kan versturen naar mij? Of is het dan zo dat ikzelf niet via Homerr verstuur naar anderen? Of misschien beide?
petra8 schreef:Amber3 schreef:Hier zit ik ook al weken te wachten op een aantal pakketjes die via Homerr naar mij verstuurd zijn. Als ik op instellingen in mijn profiel klik kan ik bij verzending het schuifje van Homerr zo zetten dat Homerr niet meer bij mijn verzendopties staat. Klopt het dat de verkoper dan niet via Homerr kan versturen naar mij? Of is het dan zo dat ikzelf niet via Homerr verstuur naar anderen? Of misschien beide?
Volgens mij verzend jij zelf dan niet met Homerr