Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annet_Dottie schreef:Zucht, dat ik mijn kat naar binnen heb moeten lokken met vlees maar dat mevrouw na het eten doodleuk uit het raam gesprongen is die ik natuurlijk even vergeten was dicht te doen.. Don't worry ik woon beneden dus is geen hoge/gevaarlijke sprong. Enige vervelende is dat ik mevrouw nu nooit meer binnen krijg en ik kan er slecht over om te zeggen slaap maar buiten daag.. Ben morgen vrij wil een goede nachtrust maken maar geheid dat ze vanacht de halve buurt bij elkaar blert..
Rawr schreef:xPabloBokt schreef:Omdat ik elke keer gelijk als de pushmelding verschijnt naar de ticketswap app ga maar toch elke keer naast kaarten voor Elton John grijp
Hier hetzelfde, maar dan met John Mayer. Extreem frustrerend!
fohadie schreef:Annet_Dottie schreef:Zucht, dat ik mijn kat naar binnen heb moeten lokken met vlees maar dat mevrouw na het eten doodleuk uit het raam gesprongen is die ik natuurlijk even vergeten was dicht te doen.. Don't worry ik woon beneden dus is geen hoge/gevaarlijke sprong. Enige vervelende is dat ik mevrouw nu nooit meer binnen krijg en ik kan er slecht over om te zeggen slaap maar buiten daag.. Ben morgen vrij wil een goede nachtrust maken maar geheid dat ze vanacht de halve buurt bij elkaar blert..
Ojee, sterkte..
Nathalie18x schreef:Ik zal even de korte versie vertellen :
Mijn hond ging een weekendje proefdraaien daar vorige week. Op zaterdag had ze beloofd te bellen, deed ze niet dus ik heb haar savonds gebeld. Was ze naar de dierenarts gegaan omdat mijn hond diarree had, heel fijn uiteraard dat ze zo adequaat reageert maar ik hoor zoiets liever vooraf. Toen zei ze dat ze m'n hond niet terug zou brengen voor de diarree voorbij was. Heel begrijpelijk maar ik kreeg geen rust omdat ik niet eens wist wanneer en of ik afscheid van m'n hond kon nemen. Na het bellen zei ze dat ze gelijk weer ging zwemmen met m'n hond. Heel raar als een hond die niet eens van jezelf is ziek is, en je er toch maar mee door blijft gaan, blijft wandelen en de hond geen rust geeft. Ik heb gezegd dat ik graag dagelijks wilde horen hoe het ging zodat we duidelijkheid konden creëren. Wederom hoorde ik niks en gisteren hoorde ik dat mijn hond erg waaks was geworden en dat ze dat raar vond etc. Het is een Duitse herder maar het is echt een sukkel dus ik vond het allemaal maar een raar verhaal. Ze gaf mijn hond gewoon geen rust en waarschijnlijk is die spanning haar teveel geworden. Ik heb aangegeven dat ik het geen goede match meer vind en dat we er over moeten praten. Toen heeft ze m'n berichten tot vanavond genegeerd en kwam ze tot de conclusie dat ze m'n hond niet meer wilde want dat had de hondenflusiteraar gisteren tegen haar gezegd. Ze wilde dus zo snel mogelijk dat m'n hond weer bij mij kwam maar ze weet dat ik geen auto oid heb. Gelukkig heel toevallig iemand kunnen regelen die super adequaat heeft gezegd ' we stappen in de auto en we halen haar daar weg'
Daar aangekomen bleek ze ook nog te hebben gelogen over haar woonomgeving.
Een beetje een warrig verhaal en ik ben vast van alles vergeten maar dat wijden we maar even aan de emoties.
Annet_Dottie schreef:Annet_Dottie schreef:Zucht, dat ik mijn kat naar binnen heb moeten lokken met vlees maar dat mevrouw na het eten doodleuk uit het raam gesprongen is die ik natuurlijk even vergeten was dicht te doen.. Don't worry ik woon beneden dus is geen hoge/gevaarlijke sprong. Enige vervelende is dat ik mevrouw nu nooit meer binnen krijg en ik kan er slecht over om te zeggen slaap maar buiten daag.. Ben morgen vrij wil een goede nachtrust maken maar geheid dat ze vanacht de halve buurt bij elkaar blert..
Haha thanks. Gelukkig trapte ze er een 2e keer in toen ik net riep en een blikje vlees open trok. Het blikje staat in de koelkast voor een andere keer maar oké kat is binnen en heeft nog een restje vlees van eerder dus niks te klagen meer
hagelslag schreef:Planners......
Er is 1 boer waar ik als vrouw niet meer voer heen kan brengen.daar is in het begin een x wat raars gelopen en ik wil daar niet meer heen.
Ik hoef er van de bedrijfsraad(ik weet het nederlandse woord niet echt meer) niet meer heen.
<KNIP>