Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tanya schreef:Ik heb donderdag avond een eerste dateTwijfelen nog even over wat we gaan doen. Iemand ideeën?
Lijkt me ook wel eens een ervaring om naar de sauna te gaan als eerste date
Tanya schreef:Haha nouja... Ik heb niet zoveel moeite met naakt, dat zal meespelen. En het kan opzich best relaxed zijn denk ik. Je ziet elkaar wel meteen helemaal zoals het is.
Ik heb ooit als eerste date met iemand op Eindhoven Airport afgesproken en toen zouden we naar Roemenië gaan, maar de vlucht was 6 uur vertraagd dus dat ging niet doorMaar om mijn idee van dates te tonen haha.
Phylos schreef:Mag ik mij hier melden, ik begeef me ook al enkele jaren op het datingpad maar helaas nog zonder blijvend succesmet de kerstdagen altijd extra lastig.
Maar het is altijd leuk om met gelijkgestemden over dates te praten!
TheNovelist schreef:Super leuk om te horen! Klinkt allemaal heel gezellig![]()
Ik zit nu lekker al 5 dagen in Frankrijk en vermaak me prima! Super aardige familie die heel gastvrij zijn. Gezellig met z’n alle kerst gevierd en voor de rest lekker relaxen
Tanya schreef:Ik heb donderdag avond een eerste dateTwijfelen nog even over wat we gaan doen. Iemand ideeën?
Lijkt me ook wel eens een ervaring om naar de sauna te gaan als eerste date
Phylos schreef:Mag ik mij hier melden, ik begeef me ook al enkele jaren op het datingpad maar helaas nog zonder blijvend succesmet de kerstdagen altijd extra lastig.
Maar het is altijd leuk om met gelijkgestemden over dates te praten!
Igniss schreef:Hier een kleine update over mij en mijn collegavorige week zijn we samen naar de bios geweest en ben ik blijven slapen, dit weekend komt hij bij mij gezellig netflix kijken (hebben een aantal films die we willen zien) en blijft dan ook slapen
en de 10de gaan we samen naar de sauna en erna zal ik bij hem of hij bij mij wel blijven. Binnenkort komt er ook nog een bios-date omdat we beide de nieuwe transformer film willen zien.
Voornu is het echt nog alleen daten op een relaxte manier. Maar merk wel dat we steeds meer dingen gaan doen en plannen. En alhoewel hij geen apper is reageerd hij wel sneller op berichtjes dan eerst. En uiteraard zit ik dan met een idiote grijns naar mijn telefoon te staren
To be continued!
TheNovelist schreef:Super leuk om te horen! Klinkt allemaal heel gezellig![]()
Ik zit nu lekker al 5 dagen in Frankrijk en vermaak me prima! Super aardige familie die heel gastvrij zijn. Gezellig met z’n alle kerst gevierd en voor de rest lekker relaxen
Bon_ita schreef:Gisteren een date gehad met een match van Tinder. Via de app voelde ik een enorme klik met hem maar toen hij daadwerkelijk voor mij stond was die klik vanuit mij in iedergeval nergens te bekennen. We zijn de hele middag samen opgetrokken en hij deed heel erg zijn best maar ik voelde mij niet tot hem aangetrokken.![]()
Op naar 2019