Heeft wel lang geduurd voor ik bij m’n illustratie insta een leuke had, “handlettering” vond ik zo suf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisitano schreef:Mooi én fotogeniek! Echt prachtige meiden, jij ook Lau, niet zo gek doen
Ik heb er toch het meeste lol in om mijn honden te vertegenwoordigen. Toen ik jonger was kon ik nog redelijk gemakkelijk mooi op de foto staan maar dat talent is met de komst van kraaienpoten en wallen verdwenen
Captain schreef:Laatst gedaan. Gewoon beetje foto's maken met een iPhone op de Veluwe. Erg leukVoor mensen die het spannend vinden om voor de camera te staan: probeer het met een beste vriend(in) op een afgelegen plek in kleren waar je je top in voelt. Lekker ontspannen gewoon voor de fun, en als je ze niet mooi vindt dan verwijder je ze gewoon..
xApple schreef:Lisitano schreef:Ik ben 28
Nee, het is gewoon niet mooi meer om een account te hebben vol foto's van mezelf. Die fase had ik in het Hyves-tijdperk, daarna werd het gewoon paard, hond en natuur
Hihi ik ben 28 en ik post over mijn Shetlandpony en fjordOok niet bepaald volwassen.
Anoniem schreef:xTitanic schreef:
Oh ben het tegengekomen, sorry ik vind t afschuwelijk![]()
(no offence)
Hahaha tis gelukkig voor een halloween wedstrijd volgende week, no worries, zo loopt ze niet dagelijks
xApple schreef:Lisitano schreef:Ik ben 28
Nee, het is gewoon niet mooi meer om een account te hebben vol foto's van mezelf. Die fase had ik in het Hyves-tijdperk, daarna werd het gewoon paard, hond en natuur
Hihi ik ben 28 en ik post over mijn Shetlandpony en fjordOok niet bepaald volwassen.
Simoonzel schreef:Volgens mij is dit een heel leuk topic om te volgen! En al die knappe koppies![]()
Ik gebruik het voor de lol, leg vooral mijn beestjes vast, dus voor wie het leuk vindt, mijn insta is Simoonzel (net als op bokt dus)
Ik heb wel even een screenshotje gemaakt, heel spannend is het niet hahaha.
[ [url=m/kbEoxh.png]Afbeelding[/url] ]
Ik zal even in het topic gaan speuren naar mensen om te volgen!
SindyKaya schreef:Ik zie ook allemaal mooie mensen hier
De app die jk gebruik heet squareready
En kan ik mee doen aan de meeting ?
Lau schreef:SindyKaya schreef:Ik zie ook allemaal mooie mensen hier
De app die jk gebruik heet squareready
En kan ik mee doen aan de meeting ?
Natuurlijk!
[FM] [besloten] instagram meisjes gaan een fotoshoot doen
Het is wel tot vandaag opgeven