Cynn schreef:Oh wat erg, ik zit constant te refreshen Hier constant op me mail te kijken of ik een mail heb van bokt met je hebt een privé bericht iets met ongeduldig en wil zooo graag weten wie ik heb haha
Ik wil het ook zoooo graag weten! Ben ook heel benieuwd wie mij heeft Normaal heb ik echt engelengeduld maar voor deze spanning ben ik niet gemaakt hoor
SpeechLess schreef:Ik kan wel janken Oké, zo erg is het misschien ook weer niet Ik ben zooo nieuwsgierig Ik dacht even: 'die heeft een lootje waar ze niet blij mee is', en toen las ik verder
Haha En het toeval wil, dat ik net mijn lootje heb gekregen en ik ben er blij mee hoor Nu op onderzoek uit
Zo dat waren er weer een paar... ik doe het in stappen... moet om 18.30 uur in de buurt van Den Haag zijn dus ik ga nu richting auto maar weer
Begin licht jaloers te worden op de mensen die al een lootje hebben whaha Wordt steeds nieuwsgieriger echt erg
Kimmiee_D schreef:Begin licht jaloers te worden op de mensen die al een lootje hebben whaha Wordt steeds nieuwsgieriger echt erg Hun wel en wij nietttttt, sooowww oneeheerlukkk
*zit heel braaf achter haar computer te wachten tot haar lootje binnen is**is helemaal niet ongeduldig*
Cynn schreef:Ohmygod you’re killing me I want to knowww, snik snik! Haha Hier nog iemand die hard zit te huilen