Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 20:35

wat dacht je van nu in den Bosch zitten en mensen zien die na de foute party gaan die zijn pas fout gekleed :')

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 22:27

Damned schreef:
_Micha_ schreef:
Ik vind het altijd zo stom als mensen met een goed figuur wel zonder shirt/croptop/korte broek mogen dragen en mensen die niet zo'n sexy figuur hebben niet. Alsof je je dan maar moet verstoppen.
Alsnog vind ik het allemaal nog geen porum maar gewoon omdat ik vind dat niet iedereen dat hoeft te zien of je nou een goddelijk of wat minder goddelijk lichaam hebt.

Die broeken ik blijf het niks vinden, maar je vind de types op de andere foto ook echt niks misschien ligt het daar aan.

Ieder mag doen wat hij wilt, maar je zegt het zelf: het ene is sexy, het andere niet zo.

Ja maar dat vind ik dus niet. Sexy is ook maar een mening. Ik vind het bij niks of niemand sexy om een croptop te zien, of een man zonder shirt in het openbaar, of een legging als broek.
Sexy of goed zijn in deze context gealgemeniseerde (is dat een woord) versies. Ik nam aan dat het duidelijk was dat ik het met een 'goed' lichaam ook niet sexy vind :))

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 22:39

Ashleytjuhh schreef:
wat dacht je van nu in den Bosch zitten en mensen zien die na de foute party gaan die zijn pas fout gekleed :')

Maar je expres een mode blunder maakt ben je dan niet juist heel mode bewust? :))

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 23:36

Ik zou door jullie waarschijnlijk gezien worden als 1 grote mode blunder. Oversized bomber jasjes, van die voetbal kniekousen met strepen boven aan, enorme zonnebrillen en fishnet panty's, ik draag het allemaal :')

Dingen die ik zelf echt vreselijk vind:
-Sport shirts als een gewoon shirt dragen (dus zo'n strak "Muscle fit" shirt van die sport stof, vreselijk)
-Witte leggings
-Vrouwen die overduidelijk geen BH of een slecht passende BH dragen.
-"Grappige" teksten op shirts.
-Open schoenen (ik heb echt een voeten fobie)
-Neon roze kleding (dit staat echt niemand goed)
-Stevige dames met een shirt dat iets te klein is op een broek die net wat te laag zit, dan krijg je zo'n enorme buik lijn.
-Mannen in te grote bloesjes
-low rise broeken/rokjes/shorts op vrouwen met een buikje

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 23:59

Ik ben ook één grote modeblunder... Ik mis gewoon het gen om te kunnen zien of iets goed staat of niet... Ik zíe het niet eens. _O-

Het is dat ik overal hoor dat witte sokken écht niet kunnen (daarom heb ik ze ook niet), maar ik zie het probleem zelf niet :P

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 05:49

Dat je het niet weet of er niet het gevoel voor hebt is niet erg. Zolang je het je maar bewust bent. Mijn zus heeft dit. Wandelend mode drama. Goed laten adviseren in vaste winkels. Desnoods een aantal kledingstukken, waar je niet goed mee gaat, meenemen en opnieuw laten combineren.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 09:17

Witte sokken vind ik ook niet erg. Zolang er maar een lange broek over zit. Witte sokken in ballerina's vind ik een no go.
M'n zus deed dat vaak. Heb er heel vaak op moeten hameren dat dat echt geen porem was.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 10:35

Ja maar zwarte sokken in een ballerina vind ik ook verschrikkelijk, die dingen hoor je net als sandalen en alle andere vrij open schoenen zonder sokken te dragen vind ik. :P

Vind ballerina's trouwens zo ugly... :') toppunt van tuttigheid

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 11:03

Ja heerlijk, ballerina's :j
Platte schoen en toch netjes... de meest handige schoen voor onder een jurkje of om een broek combinatie netjes te maken :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 11:04

Ballerina's vind ik inderdaad een van de meest lelijke schoenen die er bestaan, vreselijk truttig :r

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 11:07

4 paar in de kast +:)+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 11:09

Het zijn van die lompe schuiten bij de gemiddelde Nederlander, helemaal met tenendecollete erbij :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 11:12

Oh nee geen tenen :n gatver

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 11:21

Ik vind een tenendecolete sowieso erg lelijk. Bij veel vrouwen die hakken/pumps dragen zie ik ze ook.

Balerina's ik heb ze tot een paar jaar terug ook nog gedragen. Maar ze zijn vreselijk onfortabel met lopen. Alsof je op niks loopt met dat dunne zooltje.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 11:28

Dat ligt natuurlijk helemaal aan de zool :j en bij de mijne is geen decolleté te zien :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 11:29

Ik heb ook nog een paar ballerina's in de kast. Ondingen zijn het.
Ik bedoelde idd dat je geen sokken in ballerina's moet dragen. Dan gewoon halve sokjes of niks

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 12:38

nou ja, als je ze met sokjes draagt, zie je iig geen decolleté, dat dan weer wel :')

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 12:53

Witte sokken vind ik dan weer niet erg (van die niet al te hoge bij witte sneakers bijvoorbeeld, staat gewoon prima), ik heb alleen maar witte en zwarte sokken := vind juist sokken met van die gekke kleurtjes en patroontjes best wel heel erg kinderachtig bij volwassenen.

En halve sokjes in ballerina's :r daar hoor je wat mij betreft gewoon met blote voeten in en anders niet.
Het ergst vind ik dan nog van die kousenvoetjes/pantysokjes die er bovenuit piepen zoals hier links:
Afbeelding
Vind het zó geen gezicht ;( :r

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 13:09

Ik heb een hele collectie ballerina's. Staan vaak net wat gekleder, en ik heb ook geen zin om altijd pumps te dragen in de zomer. En als ze goed passen valt dat decolleté ook wel mee :)) Sokken er in is wel een absolute no go

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 13:23

tja, de een z'n smaak is die van de ander niet :) sommige 'mode'vind ik dan weer niet modieus.

wat ik het liefst draag, zal voor veel van jullie een mode blunder zijn. Ik zit bij de kapper met werkschoenen, halo sokken (zwart/grijs, ik bedoel het spel Halo), vaalzwarte spijkerbroek, en nauwsluitend shirt met de text 'sarcastic comment loading, please wait'

Mode popje? Nope. Ik draag waar ik me prettig in voel. De meeste mensen zijn het mooiste als ze zichzelf zijn :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 13:51

Gespot op de marinedagen. Een man met klompen aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 13:56

Waarom trek je een broek aan met ritsen op je knie hoogte :') , echt zo lelijk en onnodig

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 14:18

purny schreef:

Dat is hier in Friesland niet bijzonder.. :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 15:20

Hier in t boerse brabant zie je ook nog regelmatig klompen :j Vind dat ook niet heel gek eruit zien opzich..
Ugh ballerina's, ik weet niet maar die dingen vind ik echt om te kotsen als ik me even mag uitdrukken :')
En ja, zowel degene met glitters en strikjes als deze, alhoewel ik deze toch wel echt úberlelijk vind, als ik die dingen zie bij vrouwen van een jaar of 40 heb ik echt het idee dat ze al in hun pensioen jaren leven :')

Afbeelding

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 15:25

purny schreef:

Ligt aan de leeftijd... vind t bij oude boertjes, met blauwe overal, pet en sigaar of pijp altijd wel wat hebben :j
Maarja, ik ben kleindochter van een klompenmaker...

Ik vind linten ipv veters in schoeben weer niks en ontzettend kinderachtig