Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dromertje2 schreef:Hier geplande keizersnede dus 5 dgn ziekenhuis. Dus ook minstens 5 setjes kleding, allemaal maat 56. En dan zal ik ook nog wel paar pyjama s in maat 50 meenemen voor de zekerheid.
Was nog aanbhzt twijfelen omdat ik nu op 39 weken beval maar denk toch dat ik zo ga doen.
Hier ondertussen wel wat kleertjes gekocht maar dan vooral body s en pyama s van die zachte, warme stof.
Heb wel wat kleertjes op de geboortelijst gezet, aangezien daar nu wel ruimte voor is omdat we voor de uitzet bijna niets meer moeten hebben.
CrazyCat schreef:dromertje2 schreef:Hier geplande keizersnede dus 5 dgn ziekenhuis. Dus ook minstens 5 setjes kleding, allemaal maat 56. En dan zal ik ook nog wel paar pyjama s in maat 50 meenemen voor de zekerheid.
Was nog aanbhzt twijfelen omdat ik nu op 39 weken beval maar denk toch dat ik zo ga doen.
Hier ondertussen wel wat kleertjes gekocht maar dan vooral body s en pyama s van die zachte, warme stof.
Heb wel wat kleertjes op de geboortelijst gezet, aangezien daar nu wel ruimte voor is omdat we voor de uitzet bijna niets meer moeten hebben.
Hier in Oostenrijk hele fijne keizersnede gehad, maar helaas mogen ze niet de eigen kleertjes aan en krijgen ze foeilelijke ouderwetse pakjes aan met de naam van het ZKH op de voorkant .![]()
[ [url=m/bNUttE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alleen voor de fotoshoot mocht ie iets anders aan.
[ [url=m/LsuRNk.jpg]Afbeelding[/url] ]
verootjoo schreef:Je bent bevallen?gefeliciteerd!
Hoe gaat het met jou en je kleine man(?) ?