Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxwienekexx schreef:Ik heb nu zo'n waterkan waar je fruit in kan toevoegen op mn werk voor de kinderen, maar ik vraag me af, heeft iemand ervaring met bepaalde lekkere fruitjes/kruiden die een lekkere smaak toevoegen aan je water om te drinken?
oomens schreef:xxwienekexx schreef:Ik heb nu zo'n waterkan waar je fruit in kan toevoegen op mn werk voor de kinderen, maar ik vraag me af, heeft iemand ervaring met bepaalde lekkere fruitjes/kruiden die een lekkere smaak toevoegen aan je water om te drinken?
Camellia sinensis is geloof ik een veelgebruikt kruid om water een smaakje te geven. Je kunt dan wel het beste heet water gebruiken.
xxwienekexx schreef:Heet water gaat niet bij een groep 4 jarige kids, dat mag niet volgens de protocollen
oomens schreef:xxwienekexx schreef:Heet water gaat niet bij een groep 4 jarige kids, dat mag niet volgens de protocollen
Had even gemist dat het niet voor jezelf was bíj de kinderen op het werk, maar ook voor de kinderen. Dacht dat een kop thee wel moest kunnen in je pauze, maar dat is misschien minder handig om aan kleine kinderen te geven.
Steeph schreef:Citroen/limoen en munt is echt een goede combi! (daar kun je dan eventueel ook nog gember aan toevoegen, maar vind ik niet zo)
Ik heb zelf zo'n infuser-fles, hier doe ik dan partjes of schijfjes in die niet door de gaatjes van de infuser kunnen.
xxwienekexx schreef:Doen jullie t dan 'prakken' of gewoon zo in dat tussenstuk? Ik ben zelf alleen een water en sap drinker dus t is allemaal nogal nieuw XD
Jolien87 schreef:xxwienekexx schreef:Doen jullie t dan 'prakken' of gewoon zo in dat tussenstuk? Ik ben zelf alleen een water en sap drinker dus t is allemaal nogal nieuw XD
Ik laat het altijd even trekken. Mocht je minder tijd hebben dan kun je een deel van de limoen uitknijpen en de rest gewoon in schijf erin doen. Dat staat meteen mooi.
Jolien87 schreef:xxwienekexx schreef:Doen jullie t dan 'prakken' of gewoon zo in dat tussenstuk? Ik ben zelf alleen een water en sap drinker dus t is allemaal nogal nieuw XD
Ik laat het altijd even trekken. Mocht je minder tijd hebben dan kun je een deel van de limoen uitknijpen en de rest gewoon in schijf erin doen. Dat staat meteen mooi.
oomens schreef:Jessy_luna schreef:Let een klein beetje op met citroen en limoen in water. Het zuur is ook (net als suiker) schadelijk voor je tanden. Beter is om geen of minder citroen aan water toe te voegen!
Kinderen van 4 toch? Die moeten nog beginnen met wisselen.
SavannahNx schreef:Waarom noemen we Nederland eigenlijk "kikkerlandje" ? Zijn hier meer kikkers als elders of wat