Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hyppolyte schreef:Precies dit ^. Klinkt alsof ie gewoon lekker zijn gang wil blijven gaan. Dat is aan jezelf of jij dat ook wilt.
@[naam]? oh echt? Wow.... Nog nooit meegemaakt eigenlijk, ik ben ook een big ass lady en 1.82 zonder hakken, maar ik heb er nog nooit eentje gehad die me daarop afgewezen heeft, meestal zijn ze er juist gek op (snap ik)
musiqolog schreef:Shayenne93 schreef:Om overigens op dit onderwerp aan te haken heb ik ook een vraag. Ik kom net uit een lange relatie en ben dus niet opzoek naar iets serieus en sta daar dus ook niet echt voor open. Hoe snel maak je dat duidelijk aan je date?
Bij mannen kun je dat over het algemeen direct zeggen. Mannen houden vaak ook van scharrelen. En mochten ze daar geen zin in hebben, dan nemen ze geen aanstoot aan jouw voorkeur. Lekker generaliserend, ik weet het, maar over het algemeen: als vrouw op zoek naar een scharrel heb je het vrij gemakkelijk.
florence123 schreef:1 klein detail: we gaan samen op 5daagse shortski 10 maart en ik heb zijn ouders al kortstondig ontmoet. Eigenlijk ging alles helemaal de relatiekant uit maar opeens is hij omgeslaan.
Ik weet dat hij niet met andere date en hij zegt dat ik me ook niet moet focussen op de anderen. Hij wil gewoon de relatiedruk niet. Ik snap er echt niets van. We hebben wel afgesproken dat we eerlijk gaan zijn . Ik heb niet direct nood aan een serieuze relatie, maar ik wil ook niet gekwetst worden en er zijn ondertussen wel al gevoelens in het spel...
florence123 schreef:1 klein detail: we gaan samen op 5daagse shortski 10 maart en ik heb zijn ouders al kortstondig ontmoet. Eigenlijk ging alles helemaal de relatiekant uit maar opeens is hij omgeslaan.
Ik weet dat hij niet met andere date en hij zegt dat ik me ook niet moet focussen op de anderen. Hij wil gewoon de relatiedruk niet. Ik snap er echt niets van. We hebben wel afgesproken dat we eerlijk gaan zijn . Ik heb niet direct nood aan een serieuze relatie, maar ik wil ook niet gekwetst worden en er zijn ondertussen wel al gevoelens in het spel...
Jibbel schreef:Hmm..misschien toch een keer aankaarten dan? Dat je nieuwsgierig bent naar wat zij zoeken en dat je graag dezelfde verwachtingen wilt wekken met hoe jij erin staat?
Shayenne93 schreef:Om overigens op dit onderwerp aan te haken heb ik ook een vraag. Ik kom net uit een lange relatie en ben dus niet opzoek naar iets serieus en sta daar dus ook niet echt voor open. Hoe snel maak je dat duidelijk aan je date?