Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:52

Ik heb t vrij snel duidelijk gemaakt. Meestal komt er wel de vraag voorbij wat je zoekt op tinder. Ik geef dan gewoon eerlijk aan dat ik niet op zoek ben naar een relatie, maar open sta voor leuk contact en hoe verder, dat zien we gaandeweg wel.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:53

1 klein detail: we gaan samen op 5daagse shortski 10 maart en ik heb zijn ouders al kortstondig ontmoet. Eigenlijk ging alles helemaal de relatiekant uit maar opeens is hij omgeslaan.

Ik weet dat hij niet met andere date en hij zegt dat ik me ook niet moet focussen op de anderen. Hij wil gewoon de relatiedruk niet. Ik snap er echt niets van. We hebben wel afgesproken dat we eerlijk gaan zijn . Ik heb niet direct nood aan een serieuze relatie, maar ik wil ook niet gekwetst worden en er zijn ondertussen wel al gevoelens in het spel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:56

hyppolyte schreef:
Precies dit ^ :j. Klinkt alsof ie gewoon lekker zijn gang wil blijven gaan. Dat is aan jezelf of jij dat ook wilt.

@[naam]? oh echt? Wow.... Nog nooit meegemaakt eigenlijk, ik ben ook een big ass lady en 1.82 zonder hakken, maar ik heb er nog nooit eentje gehad die me daarop afgewezen heeft, meestal zijn ze er juist gek op (snap ik)

Ik heb er nog bijna nooit iets over gehoord hoor, deze was gewoon erg direct denk ik.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 16:56

M'n zusje heeft nu twee van die twijfelaars gehad en ik zeg niet doen... tenzij je goed tegen onzekerheid en wispelturige houdingen kan.

hyppolyte

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-17 17:02

Hmm florence, dan klinkt het wel wat meer als relatiepaniek, maarja, daar word je ook echt niet blij van. Goed bedenken wat jij graag wilt en wat jij nodig hebt in een relatie. Leg het aan hem voor en maak je keuze. Kans dat dit gauw gaat veranderen is klein, maar misschien is het je de moeite waard.

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 17:24

musiqolog schreef:
Shayenne93 schreef:
Om overigens op dit onderwerp aan te haken heb ik ook een vraag. Ik kom net uit een lange relatie en ben dus niet opzoek naar iets serieus en sta daar dus ook niet echt voor open. Hoe snel maak je dat duidelijk aan je date?

Bij mannen kun je dat over het algemeen direct zeggen. Mannen houden vaak ook van scharrelen. En mochten ze daar geen zin in hebben, dan nemen ze geen aanstoot aan jouw voorkeur. Lekker generaliserend, ik weet het, maar over het algemeen: als vrouw op zoek naar een scharrel heb je het vrij gemakkelijk.

Haha dat is in ieder geval duidelijk. Ben ook niet echt bang dat ze dan weg lopen maar voelt toch een beetje raar om hardop te zeggen ofzoiets :')

@Jibbel: Ken tot nu toe mijn date(s) uit het "wild" (om dat begrip er maar even in te houden). Ik app ook niet zoveel en in het echt is het ook nog niet te sprake gekomen

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 17:32

Hmm..misschien toch een keer aankaarten dan? Dat je nieuwsgierig bent naar wat zij zoeken en dat je graag dezelfde verwachtingen wilt wekken met hoe jij erin staat?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 17:42

florence123 schreef:
1 klein detail: we gaan samen op 5daagse shortski 10 maart en ik heb zijn ouders al kortstondig ontmoet. Eigenlijk ging alles helemaal de relatiekant uit maar opeens is hij omgeslaan.

Ik weet dat hij niet met andere date en hij zegt dat ik me ook niet moet focussen op de anderen. Hij wil gewoon de relatiedruk niet. Ik snap er echt niets van. We hebben wel afgesproken dat we eerlijk gaan zijn . Ik heb niet direct nood aan een serieuze relatie, maar ik wil ook niet gekwetst worden en er zijn ondertussen wel al gevoelens in het spel...

Zijn er zulke grote veranderingen als je het een relatie gaat noemen, dan? Lijkt mij niet toch? Ik snap de druk dus niet zo :+

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 18:02

florence123 schreef:

Niet om het alleen maar negatief te zien maar:

Ik ging ook met zijn moeder en zoon naar efteling zwembad etc. jaar geduurd en nooit iets officieels geweest _O-

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-17 18:06

Hmm florence, dan klinkt het wel wat meer als relatiepaniek, maarja, daar word je ook echt niet blij van. Goed bedenken wat jij graag wilt en wat jij nodig hebt in een relatie. Leg het aan hem voor en maak je keuze. Kans dat dit gauw gaat veranderen is klein, maar misschien is het je de moeite waard.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 18:10

Leg het aan hem voor en hij vlucht 100% zeker weg :')
Ik zou eerst gewoon domweg vragen wat de bedoeling is...

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 18:11

Jibbel schreef:
Hmm..misschien toch een keer aankaarten dan? Dat je nieuwsgierig bent naar wat zij zoeken en dat je graag dezelfde verwachtingen wilt wekken met hoe jij erin staat?

Yes je hebt gelijk! :j
Vroeg mij ook vooral af wanneer mensen dat doen? Maar denk inderdaad dat zo snel mogelijk het beste is

Edit: Wanneer in de zin van voordat je gaat daten of na een paar dates etc.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 18:20

Als ik twijfelde aan zijn intenties dan vroeg ik het vaak voor de tijd al, vind het anders zonde van de tijd en stress :+

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-17 18:23

precies, als ze maar 1 ding willen dan krijg je vaak zo'n halfbakken en vaag antwoord. Die dude van nu wil ook niet echt een relatie, maar wel iets wat niet oppervlakkig is, jaja nee goed verhaal :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 18:29

Shayenne93 schreef:
Om overigens op dit onderwerp aan te haken heb ik ook een vraag. Ik kom net uit een lange relatie en ben dus niet opzoek naar iets serieus en sta daar dus ook niet echt voor open. Hoe snel maak je dat duidelijk aan je date?

Nou, in ieder geval voordat je gaat daten.
Ik zou zelf echt balen als ik tijd en energie in een date steek omdat ik daar iets in zie en de ander meldt me dan of daarna pas dat het enkel om wat scharrelen gaat.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 18:40

Oei ik hoop niet dat die van mij uiteindelijk komt met dat die toch niet opzoek is naar een relatie :+
Vind hem geen type voor een scharrel dus dat zal ook wel meevallen.
Aankomende vrijdag gaan we samen naar de film als 2e date, het tripje met de cabrio is het toch nog iets te koud voor nu :o

We appen nu ook niet zo veel meer, maar hebben vandaag bijvoorbeeld gebeld, stuk relexder dan dat appen heletijd

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 18:42

Eens met Goof! Wel zo fijn als dat van te voren duidelijk is.

Ik ben nu met iemand aan het appen die me op de foto's vaag bekend voor kwam.. Maar geen gemeenschappelijke FB vrienden, dus ik vroeg; hebben wij vroeger niet samen geknikkerd? <<)

Blijkt dat hij 100 meter verder op is opgegroeid in hetzelfde dorp. Heb hem vast wel eens zien lopen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 19:04

Ik zou het voor een eerste date zeggen, en als het niet makkelijk ter sprake komt tijdens.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-17 19:06

Ja indd voor een date melden, vind het zo irritant als ze daar achteraf mee aan komen zeiken. Ja ok, je hebt dan wel de kans dat de ander afhaakt, maar dan heb je in ieder geval niemand zn tijd verspild. Ik hanteer dan wel ook andere selectiecriteria moet ik toegeven. Als ie alleen maar 1 ding wil prima, maar dan zorgt ie ook maar beter dat ie aan de kwalificaties voldoet :')

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 19:08

Mag ik me ook melden hier!?
Ik ben niet extreem actief op tinder, meer momenten. Op de een of andere manker tref ik meestal de rare gasten die erop zitten.

Verder vjndt ik voornamelijk ook geinig en zit ik niet in de veronderstelling daar de liefde van mijn leven te vinden.

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 19:24

Interessant om te lezen dat jullie het allemaal vrij eens gezind zijn haha.. Ben nu stiekem wel benieuwd hoe mannen hier over denken (behalve Musiqolog).
Ga het sowieso meenemen in de toekomst :)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-17 19:26

Ja weet je, ik heb wel wat beters te doen dan mijn tijd verklooien aan gasten die het niet waard zijn :').

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 19:29

Shayenne93 schreef:
Interessant om te lezen dat jullie het allemaal vrij eens gezind zijn haha.. Ben nu stiekem wel benieuwd hoe mannen hier over denken (behalve Musiqolog).
Ga het sowieso meenemen in de toekomst :)

Kun je de vraag nog een keer quoten?

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 19:31

Shayenne93 schreef:

Dit dus :')

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 19:33

Ahhhh nou de meeste mannen zullen er geen probleem mee hebben tenzij je een man treft die jou wel heel leuk vind. Wel heb je kans dat de man het niet bij 1x wil laten