Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lienek

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 09:43

Er over heen lezen kan gebeuren! Maar de nieuwprijs ligt inderdaad wel ietsje hoger dan 225 :P vandaar dat ik 225,- als vraagprijs heb en 175,- bieden vanaf. En ik heb de bon nog waardoor de echtheid gegarandeerd kan worden! 125,- daar vind je deze schoenen niet voor origineel! In die prijsklasse vind je de namaak alleen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 09:51

Zet je vraagprijs anders eens op 275 :P

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 09:54

Is jullie ervaring dat merk schoenen het een beetje goed doen op marktplaats?

Gefeliciteerd Sammie *\o/*

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 10:08

Had mijn keuken verkocht, afgesproken en al. Maar was vergeten hoe laat ze zouden komen. KOn alleen het gesprek niet meer terug vinden. Via haar bod nog gereageerd met de vraag hoe laat. Kregen geen reactie dus we gingen er al vanuit dat ze niet meer kwamen. Beetje jammer want je blijft er wel voor thuis, beetje jammer dat ze dan niet 'durven' te zeggen dat ze er vanaf zien.

Keuken moet echt weg, dus nog een keer opnieuw op markt plaats met opmerking erin uiterlijk zaterdag ochtend weg. Dan konden we hem eventueel zaterdag nog afvoeren.

Krijg ik zaterdag om 00:30 een bod, wat echt meer was dan ik had durven hopen. Het was nogal vage communicatie en vroeg van alles door elkaar. Nu wilde hij maandag komen. Dit was verder akkoord met een aanbetaling op de zaterdag middag. Nog steeds niks gezien. Dus betwijfel of ze vanavond komen... we wachten af

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 11:19

Wat jammer linn
hoop wel dat hij nog komt

DBiancaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 11:45

Cowboy55 schreef:
DBiancaL schreef:
Mijn vriend had zijn wandelschoenen. Ook denk een jaar niet gebruikt wij lekker een stuk wandelen ook hele zool er onder vandaan... De brokken liepen er vanaf... Dus kan idd wel kloppen :(

Wel eens gehad met een paar oude honkbalschoenen. Knap lastig midden in een wedstrijd _O-

Maar ik heb zelf een paar 30 (DERTIG) jaar oude Dachsteins waar de zool toch echt niet van loslaat, ook al worden ze nog maar 2x per jaar gebruikt. Wellicht houdt de stalen plaat in de zool de boel bij elkaar..... :D

haha wat prettig dat jou wandel schoenen het nog wel doen :)
bij terugkomst heeft mijn vriend de schoenen gelijk de vuilnisbak in gegooid daar waren ze wat ons betreft helaas alleen nog maar goed genoeg voor...
daarna niet meer gewandeld terwijl we zn mooi natuurgebied achter ons huis hebben 'zonde'

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 13:22

shilady schreef:
Wat jammer linn

Die man van vanavond is een andere dan die van afgelopen donderdag.
deze bood 5x zoveel, *D
Kreeg net bericht met: adres. Meer niet haha. Dus ben zeer benieuwd.
Hij wilde ook nog 2 tafels zien. Benieuwd of hij echt komt en wat hij mee neemt!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 14:45

Hier iemand die denkt voor €20 incl. van mij twee fleecedekens, twee vliegenmaskers en twee paar springschoenen te krijgen. Grapjas :')

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 15:28

Voor die €20 wil ik het ook wel :))

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 15:50

Nou ik had er ook weer een paar, 1 vrouw die interesse had in een bloempot, maten staan in de advertentie, net als dat het een behoorlijke grote pot is en de richtprijs (€40), mevr doet een bod van €15 voor de pot en nog 1 andere samen :(
Wel een nette mail dus ik netjes terug gemaild dat ik dat wel erg weinig vind en een tegenbod.
Krijg ik terug dat de pot wel erg groot is etc en ze er vanaf ziet, tsja het staat allemaal in de advertentie denk ik dan, maar goed iig wel een nette mail gehad dus dat scheelt.

En een staldeken maat 195, 300 grams, iemand interesse en zou hem vanmiddag ophalen, ik nog wel voor de zekerheid gezegd dat hij gewassen moest worden (stond ook in de advertentie). Of ik dat niet even wou doen, nee sorry ik was ze niet in mijn eigen machine en breng ze altijd weg en dat ga ik voor die prijs zeker niet doen.
De deken stond er voor €10 op omdat hij een scheurtje in de voering heeft zitten.
Ze kwam netjes op tijd, samen met haar man? Wel een kwartier lang de deken af zitten kraken want hij moest nog gewassen worden en dat koste €20, zaten geen bilkoorden bij en dat koste hun nog €12,50 en dan die scheur die er in zat (alles van dit stond in de advertentie vermeld), helemaal nameten of het echt wel maat 195 was enzo.
Ja voor €5 neem ik hem mee was de reactie, nou dacht het niet, deken staat al voor een spotprijsje te koop en dit wisten ze van te voren. Heb gezegd dat ik hem dan wel mooi laat liggen op zolder, ze hebben hem toch maar meegenomen voor €10, allemaal kleingeld waar ze mee betaalde, ach ja ik ben er vanaf.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 15:57

linn1502 schreef:
shilady schreef:
Wat jammer linn

Die man van vanavond is een andere dan die van afgelopen donderdag.
deze bood 5x zoveel, *D
Kreeg net bericht met: adres. Meer niet haha. Dus ben zeer benieuwd.
Hij wilde ook nog 2 tafels zien. Benieuwd of hij echt komt en wat hij mee neemt!

Haha goed toch
Nu maar duimen dat hij wel echt komt

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 15:58

Dat afbieden op een deken van €10 vind ik echt schaamteloos :oo

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 16:03

nou rare meneer, belt eerst op of eerder kan. WIj uur eerder gezegd.
Stuurt hij bericht ben er al... Dus vriend snel gebeld.

Nu zegt hij hoef hem niet, is al uit elkaar/? Uhm meneer, hoe wil je hem anders mee nemen :') had het nog gezegd

Heel verhaal over zijn vrouw en kinderen etc. Bleek gewoon handelaar te zijn.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 16:35

Sammie schreef:
Zet je vraagprijs anders eens op 275 :P

:D jaa misschien moet ik dat maar doen haha!

Merkschoenen lopen wel, afhankelijk van het merk natuurlijk!

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 18:54

Fenneeee schreef:
Hij zegt nu dat hij me niet helemaal vertrouwd, nou dit gaat hem niet worden :')

Hij voelt al nattigheid :+

odilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 21:05

A3a1 schreef:
Ik heb enkele malen oudere tweedehands gekochte wandel/bergschoenen, geen probleem.
Ook later zelf nieuwe schoenen, soms "staan ze langere tijd stil" maar heb dit probleem nooit gehad.

Lijkt me een erg goede smoes, bovendien als je weet dat je schoenen niet "tegen stilstaan kunnen =:) " kun je ze beter goed controleren voordat je ze verkoopt.

Bij deze 2 was het geen smoes, heb netjes al het geld terug gekregen nadat ik foto's toegestuurd had. Ik heb ze toegestuurd gekregen en zagen er echt goed en stevig uit voordat ik ze aandeed, dat is het vreemde eraan.
Nu maar wachten tot een aanbieding in de winkel voor echte nieuwe....

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 09:50

Ik heb afgelopen week echt veel fijne zaken gehad via Marktplaats :) Veel boeken verkocht en ook het een en het ander gekocht. Zo leuk is dat altijd!

Helaas kreeg ik via Bokt een berichtje van iemand die mijn nummer vroeg, maar mijn telefoon heb ik eergisteren in de plee laten vallen |o dom dom dom. Helaas vond de koper dit vreemd en gaat het daarom niet door, jammer :(

Wie van jullie heeft trouwens al eens het een en het ander gratis weg te geven via Marktplaats? Heb zoveel leuke kleine dingen die eigenlijk weg mogen ook. Handschoentjes enzo en van die Schleich paarden :)

Runa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 10:00

Ik heb laatst een kastje weggegeven via marktplaats. Ging heel vlot, scheelde mij werk met de verkoop en ik kon er iemand anders blij mee maken :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 10:08

Eens in de zoveel tijd geef ik hele zakken met kleding weg voor kinderen. ik zelf heb het goed maar ik weet dat er een hele boel mensen zijn die het een stuk moeilijker hebben en dus plaats ik een advertentie voor kinderkleding en schoentjes gratis af te halen. Dit gaat meestal goed ik vind altijd wel iemand die het écht nodig heeft maar het levert ook heel veel drama op, ik ben uitgescholden, bedreigd en zelfs belachelijk gemaakt. Ik heb nu weer 2 zakken maar zie er eigenlijk best tegenop :') maar kreeg met de eerste zak (babykleding maat 50 tot 62) toen een mailtje er achter aan van z'n vrouw, dat ze me zó enorm dankbaar was en dat doet me dan wel weer goed

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 10:16

Ooit een keer geprobeerd maar via een faceboek groepje dacht ik.
Werd achteraf via pb aangesproken dat ik haar ook niks gunde.
Had er bij vermeld dat het alleen ging naar iemand die het hard nodig had.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 11:38

Hoe bepaal je of iemand het echt nodig heeft dan. Vraag je loonstrookjes op ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 11:43

Gunst.. Ik had een auto op autoscout gezet als klus/onderdelenauto, maar het advertentie plaatsen ging niet helemaal niet lekker. Dus ik dacht dat ik 'm met alleen dát zinnetje op concept had gezet met het idee dan pas ik het vanavond wel aan met meer uitleg :=. Staat ie blijkbaar toch online. Heb ik in 5 minuten tijd al 10 reacties :') Geen foto's, geen km stand, niks :')

En bij die vorige auto had ik mij daar toch een hoop gezeik _O-
Laatst bijgewerkt door Sammie op 05-07-16 11:44, in het totaal 2 keer bewerkt

DBiancaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 11:43

Ja hoor gratis dingen weggegeven... vaak (niet altijd) komen mensen deze spullen ophalen.
Maar soms komen ze niet opdagen en dan vind ik het toch zonde van mijn tijd.
Ik wilde laatst kleding maat S/M broeken,shirtjes vestjes en sieraden alleen tegen verzenden weg doen.. maar dat willen mensen dan toch weer niet... (denken denk ik dat ze troep binnen krijgen) of dan willen ze evengoed nog fotos van alle kledingstukken...
ach het houd een mens weer bezig heah ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 12:13

oh 20 reacties.. waarvan 1 gozer om de 7 minuten vraagt of de auto er nog is.. Ik kan pas in mijn pauze bellen _O-

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 12:47

Zo wordt vanavond opgehaald :oo