Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kraakte

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 23:04

Ahhh maar je kunt nu ook foto's uploaden vanaf je fotoboek. Dus ze hoeven niet meer van Facebook afgehaald te worden! Dat is wel n fijne update!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 23:28

Ik kreeg net tijdens het swipen door een reclame... Gelukkig kon ik die ook naar links swipen.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 23:38

Afbeelding
Ik heb er ook 1 :')

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 23:43

Is het gek als deze hierboven toch wel echt mn aandacht trekt..?
Beetje jammer dat ie pas 20 is.. -O-
Laatst bijgewerkt door Anna_Dani op 28-01-16 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 23:43

Desty schreef:
@Julie allemaal: Dit is wel relatiemateriaal ja! Of we het zo willen benoemen is een ander verhaal, we staan beiden open voor open relatie (nee niet om sex met Jan en alleman, vanuit liefde :P ). Het ontstaat vanzelf, ik forceer niks, en verwacht niks, ook niet dat hij me gaat vragen! En juist daar tussen in hangen vind ik heel fijn :D
We hebben elkaar nu volgens mij 6 weekenden gezien, maar ik weet dat niet zeker meer. Tijd bestaat niet bij ons :')

Super leuk CCCCC
Zo leuk om al die succes verhalen te lezen. Ik lees weer lekker verder met jullie mee :D

Desty, komt tinderman uit de buurt? := ik wel :')

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 23:45

YvonneV schreef:
Pfffffffffffffffffff wat moet je hier nou meee? Kreeg dit bericht op knuz.

>>>>
>>>> Dank U voor UW berichtje, en dat U mij misschien wel wilt helpen
>>>>
>>>> Ik heb over dit probleem, ca een half jaartje geleden, een psychologe gesproken, en die zei, over dat gene, dat ik van rokende Vrouwen erg opgewonden word, Dat dat in mijn hoofd zit
>>>> EN,
>>>> DE ENIGE MANIER om er van af te komen, is dat ik daadwerkelijk een keer gestraft word door een sigaret rokende vrouw,
>>>> Dat ik vastgebonden word op een stoel, en dat bv, U mij dan ca, 1-pakje sigaretten op laat zuigen, zonder dat ik rook laat ontsnappen, EN, dat mij een volle asbak leeg gevoerd word.
>>>> EN
>>>> Dat ik daar dan zo ziek en misselijk van word, zodat ik daarna nooit geen rokende Vrouwen meer aan kijk.
>>>> Dat is DE ENIGE MANIER om er van af te komen, dat zei die psychologe.
>>>>
>>>> Dit alles hierboven, is echt super serieus bedoeld en gemeend, EN, voor 1000% de waarheid

Ik heb hem maar geblokkeerd

>;) sjee....

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 23:47

Anna_Dani schreef:
Nou moe! Ik was met iemand heerlijk Adele aan het meeblèren en we waren van mening dat we maar eens moesten afspreken in een karaoke bar, om ons duet met de buitenwereld te delen. Nu heeft ie me ontmatcht..

Echt rare gasten op tinder joh :=
Lees nog steeds mee. Dacht en leuke match te hebben. Heeft in z'n profiel staan een gezellige meid te zoeken om te kletsen. Echter kletst hijzelf niet zo uitgebreid :+

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 23:49

EskeGirl schreef:
[ [url=m/MelQYI.png]Afbeelding[/url] ]

Ik ben héél blij dat ik er nog geen ben tegen gekomen :')

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 00:11

EskeGirl schreef:
[ [url=m/MelQYI.png]Afbeelding[/url] ]

Haha hij woont ook maar 4 km uit je buurt.
Straks is het een oud klasgenoot ofzo :')
Ik ben ze nog niet tegengekomen haha.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 01:19

AronenLoutje schreef:
Dat snel gaan, daar hebben jullie wel gelijk in maar ik heb inmiddels wel ervaren dat gesprekken echt heel leuk kunnen zijn via chat/app maar de persoon toch best tegenvalt in real life, dan denken de meesten van dan maar beter zo snel mogelijk checken of 't wat is'.

Hoe bedoel je fails Knetterhard? In het echt of via tinder? Zijn er veel vrouwen die op vrouwen vallen op tinder?

Geldt trouwens ook voor degene die ook op mij reagerende (sorry username vergeten).

Ik heb al een paar keer gehad, dat het alleen maar om de seks draaide (niet dat ik er dan meteen mee instemde). Dat vind ik erg jammer, Want ik leer liever iemand kennen qua persoon en dan bedoel ik op vriendschappelijke basis. Dat seks erbij hoort snap ik, maar dat is voor mij niet de hoofdzaak.

Ohja en over mijn fails gesproken:

Ik heb een relatie gehad van 2 jaar via een datingssite en toen bleek mijn ex narcistisch te zijn. Daarna weer geprobeerd via datingssites en de rest van de dates (ook langdurig afgesproken) bleek ook allemaal vreemd te gaan of waren niet betrouwbaar.

Misschien ben ik wel gewoon een sukkel in de liefde :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 06:18

Jennifuur schreef:
Ik kreeg net tijdens het swipen door een reclame... Gelukkig kon ik die ook naar links swipen.

Hey dat had ik ook! Preview van die film how to be single kwam ineens voorbij.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 08:46

Knetterhard, dan zijn we samen sukkels in de liefde..
Iets met gedeelde smart :+

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 10:25

Alja schreef:
Knetterhard, dan zijn we samen sukkels in de liefde..
Iets met gedeelde smart :+

Ik kon mij al niet voorstellen dat ik de enige was..

Ga jij wel gewoon verder met daten?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 10:34

Ik val trouwens wel gewoon op mannen hoor..

Nee op dit moment date ik niet, begin van het jaar wel drie keer met dezelfde gedate..
Maar heb het op dit moment heel erg druk en toch ook nog iets met mn ex wat eerst afgesloten moet worden voordat ik er denkik weer voor open sta...

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 10:48

Alja schreef:
Ik val trouwens wel gewoon op mannen hoor..

Nee op dit moment date ik niet, begin van het jaar wel drie keer met dezelfde gedate..
Maar heb het op dit moment heel erg druk en toch ook nog iets met mn ex wat eerst afgesloten moet worden voordat ik er denkik weer voor open sta...

Goed dat je zo naar jezelf luisterd! :j

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 11:28

Wowowow van pagina 60 naar 70 :') Dames jullie gaan veelte snel.

Maar jeetje wat een verhalen. En dat verhaal met die rokende vrouwen... super bizar, maar komt op mij niet heel serieus over ook al zegt ie van wel haha.

Ik had gisteren een spontane tinder date, hij was in de buurt en was al een tijdje met hem aan het kletsen.
Man o man -O- ik weet niet wat ie met z'n foto's heeft gedaan, maar in het echt zou ik je niet kunnen vertellen dat degene van de foto's is. Wel ook op snapchat foto's gestuurd, maar ook daar zag ie er anders uit :') misschien was ik wel met zijn broer aan het appen geen idee haha. En die lach was echt verschrikkelijk, de eerste keer dacht ik dat die lach een grapje was, maar na herhaling besloot ik maar dat dat zijn echte lach was..
Kan hij natuurlijk niks aan doen, maar vind ik toch wel een afknapper :x

Dussss we gaan weer verder naar de volgende,
Maar eerst vanavond weer voor t eerst sinds een half jaar in Nederland uit *\o/*

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 12:45

Ik had inderdaad ook de reclame van 'How to be single', heel apart.

en die van die rokende vrouwen, jeetje.. Ik zie ook wel eens 'dominante' mannen voorbij komen, typisch dat ze nooit hun eigen foto's erbij doen.

Wat jammer KellyR, dat hij tegen viel! Dat lijkt me ook wel het spannende aan Tinder, het kan nog zo klikken, maar je weet megod niet hoe zo'n persoon in het echt doet. Vaak val ik juist op bepaalde gedragingen of knap ik er juist vanaf.

Heb ik net een gezellige jongen op Tinder, gaat ie Tinder verwijderen omdat ie het niks vindt :') Maar hij wilde wel mijn nummer, zou leuk zijn als ik nog wat van hem hoor.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 12:49

Kan best zijn dat er achter die profielen of gewoon een nep persoon schuil gaat, maar vaak mensen die op zo'n manier een partner zoeken willen vaak niet daar te boek voor staan omdat er best een taboe op rust :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 13:32

Heftig he hoe mensen in het echt er zo anders uit kunnen zien. Ik vond ze allemaal wel iets anders dan op de foto. Een op de negatieve manier de andere van mwa dit kan ook en de laatste herkende ik eerst bijna niet op het station 'zal dat hem zijn' 'neeee dat kan hem niet zijn' totdat we elkaar aankeken en we begonnen te lachen van 'oh dit is m wel' en een seconde later dacht ik 'mijn hemel deze is echt 100x knapper dan op de foto' <3
Dus het kan positief uitpakken.. :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 16:32

Mijn eerste Tinder date leek ook echt niet op zijn foto's! Hij was alsnog best leuk en aantrekkelijk hoor. Maar als ik hem in n kroeg had moeten herkennen had ik echt niet geweten dat hij het was!

De andere twee waren wel echt zoals op de foto.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 17:36

Omg, per ongeluk een super like gegeven ipv open geklikt voor screenshots :')

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 17:39

Ik kom me ook even melden

Overgehaald om mijn tinder weer te reactiveren. Maar het is eigenlijk zo niks voor mij :') Wel al een aantal matches maar ben zelf niet zo'n kletser en vind ook dat de jongen eerst moet beginnen :P

Gisteren heeft een vriendin even wat geswiped, die is nog kritischer dan ik ben haha. Nu had ze alleen iemand met een paard per ongeluk weg geswiped. Is er nog kans dat die weer voorbj komt ?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 18:57

Soms kom ik bepaalde profielen meerdere keren per dag tegen, dus de kans is er dat ze hem weer tegenkomt Damelza :j

Mijn Tinderdate heeft mijn foto aan 'een kameraad' laten zien en ik ben goedgekeurd. Hooooo. 'Maar dat is bijzaak, het gaat erom dat ik je mooi vind. En dat doe ik.' Hoooooooooooooooo.

Hij vindt me geloof ik echt leuk :=

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 19:21

Goedgekeurd nog wel.. Heftig hoor!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 19:22

Ja! Ja!

Ik had hem gewoon niet moeten zoenen ^) :')