Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Desty schreef:@Julie allemaal: Dit is wel relatiemateriaal ja! Of we het zo willen benoemen is een ander verhaal, we staan beiden open voor open relatie (nee niet om sex met Jan en alleman, vanuit liefde). Het ontstaat vanzelf, ik forceer niks, en verwacht niks, ook niet dat hij me gaat vragen! En juist daar tussen in hangen vind ik heel fijn
![]()
We hebben elkaar nu volgens mij 6 weekenden gezien, maar ik weet dat niet zeker meer. Tijd bestaat niet bij ons![]()
Super leuk CCCCC
Zo leuk om al die succes verhalen te lezen. Ik lees weer lekker verder met jullie mee
YvonneV schreef:Pfffffffffffffffffff wat moet je hier nou meee? Kreeg dit bericht op knuz.
>>>>
>>>> Dank U voor UW berichtje, en dat U mij misschien wel wilt helpen
>>>>
>>>> Ik heb over dit probleem, ca een half jaartje geleden, een psychologe gesproken, en die zei, over dat gene, dat ik van rokende Vrouwen erg opgewonden word, Dat dat in mijn hoofd zit
>>>> EN,
>>>> DE ENIGE MANIER om er van af te komen, is dat ik daadwerkelijk een keer gestraft word door een sigaret rokende vrouw,
>>>> Dat ik vastgebonden word op een stoel, en dat bv, U mij dan ca, 1-pakje sigaretten op laat zuigen, zonder dat ik rook laat ontsnappen, EN, dat mij een volle asbak leeg gevoerd word.
>>>> EN
>>>> Dat ik daar dan zo ziek en misselijk van word, zodat ik daarna nooit geen rokende Vrouwen meer aan kijk.
>>>> Dat is DE ENIGE MANIER om er van af te komen, dat zei die psychologe.
>>>>
>>>> Dit alles hierboven, is echt super serieus bedoeld en gemeend, EN, voor 1000% de waarheid
Ik heb hem maar geblokkeerd
Anna_Dani schreef:Nou moe! Ik was met iemand heerlijk Adele aan het meeblèren en we waren van mening dat we maar eens moesten afspreken in een karaoke bar, om ons duet met de buitenwereld te delen. Nu heeft ie me ontmatcht..
AronenLoutje schreef:Dat snel gaan, daar hebben jullie wel gelijk in maar ik heb inmiddels wel ervaren dat gesprekken echt heel leuk kunnen zijn via chat/app maar de persoon toch best tegenvalt in real life, dan denken de meesten van dan maar beter zo snel mogelijk checken of 't wat is'.
Hoe bedoel je fails Knetterhard? In het echt of via tinder? Zijn er veel vrouwen die op vrouwen vallen op tinder?
Alja schreef:Ik val trouwens wel gewoon op mannen hoor..
Nee op dit moment date ik niet, begin van het jaar wel drie keer met dezelfde gedate..
Maar heb het op dit moment heel erg druk en toch ook nog iets met mn ex wat eerst afgesloten moet worden voordat ik er denkik weer voor open sta...