Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lillian__ schreef:Pff zat afgelopen zondag in de trein van utrecht-amesfoort, amesfoort-ermelo allemaal voetbal hooligans. Had op een gegeven moment mn muziek op zn hardst staan maar alsnog kon ik ze horen lallen 'Wij willen tieten zien, wij willen tieten zien' leuk joh... =)
Lillian__ schreef:Pff zat afgelopen zondag in de trein van utrecht-amesfoort, amesfoort-ermelo allemaal voetbal hooligans. Had op een gegeven moment mn muziek op zn hardst staan maar alsnog kon ik ze horen lallen 'Wij willen tieten zien, wij willen tieten zien' leuk joh... =)
. Moest gisteravond de laatste stoptrein van Eindhoven naar Den Bosch rijden. Samen met 2 vrouwelijke conductrice's en dat is dan echt niet tof
. Ze hebben de complete trein afgebroken en er is iemand zo gruwelijk op z'n gezicht geslagen dat overal bloed lag. Je kan niet anders dan gas erop en er het beste van hopen want onderweg en op tussenstations kan je helemaal niets. Er zaten ook een paar normale rijzigers in de trein waaronder een oudere vrouw met hartklachten (die hadden we direct achter de cabine in de 1ste klas gezet) en had het echt met ze te doen.
Je zou d'r toch bij je in de cabine willen zetten zowat.
Vond het zo naar, één gast bleef ook maar de hele tijd keihard door de trein lopen en schelden/agressief doen. Met van die enorme pupillen
En dan duurt de reis laaaaang
En inderdaad, kotsende mensen in nachttreinen, een dronken gast die vanaf het balkon tégen de wcdeur aan stond te pissen... Seen it all. De mensheid op z'n laagst
Koper schreef:Gloa schreef:Moest gisteravond de laatste stoptrein van Eindhoven naar Den Bosch rijden. Samen met 2 vrouwelijke conductrice's en dat is dan echt niet tof.
![]()
Zijn er geen potige kerels die die dienst hadden kunnen draaien dan?
Koper schreef:Gloa schreef:Moest gisteravond de laatste stoptrein van Eindhoven naar Den Bosch rijden. Samen met 2 vrouwelijke conductrice's en dat is dan echt niet tof.
![]()
Zijn er geen potige kerels die die dienst hadden kunnen draaien dan?
Gloa schreef:Koper schreef:![]()
Zijn er geen potige kerels die die dienst hadden kunnen draaien dan?
Nee als dat soort dingen pas een dag van tevoren bekend worden dan kunnen ze niet meer zoveel met personeel schuiven.
Als het echt uit de hand loopt dan kunnen mannen ook niets meer beginnen maar als ze zien dat er alleen dames op die trein zitten dan worden ze sowieso al vervelender.
Maar dit krijgt intern nog wel een staartje want bij vertrek in Eindhoven stonden er dik 20 personen op het perron bij onze trein aan veiligheids personeel en niemand die op verzoek van de conductrice mee ging als versterking op onze trein. We waren de laatste dus ze hadden echt wel 2 man kunnen missen daar. Op zo'n moment mogen we weigeren die trein te rijden maar daar wordt zo'n meute dronke apen alleen maar vervelender van dus dan moet je gaan kiezen tussen 2 kwaden. Ze wilden ons daar koste wat kost weg hebben met dat tuig dus ze stoppen je trein vol, zorgen dat je 'veilig' kan vertrekken en onderweg zoek je het maar uit
oomens schreef:Lillian__ schreef:Pff zat afgelopen zondag in de trein van utrecht-amesfoort, amesfoort-ermelo allemaal voetbal hooligans. Had op een gegeven moment mn muziek op zn hardst staan maar alsnog kon ik ze horen lallen 'Wij willen tieten zien, wij willen tieten zien' leuk joh... =)
Hooligans of gewoon dronken supporters? Waren de trein, het personeel en de medereizigers na afloop nog min of meer heel?
verootjoo schreef:Denk niet dat ze ingecalculeerd hadden dat PSV kampioen zou worden![]()
Ben met nog een paar mensen in de tunnel uitgestapt. Het was te ver om door de trein heen naar het perron te lopen, daarnaast loop ik nog steeds met krukken en elke keer trap op trap af duurt dan gewoon te lang. Dan is die alweer weg eer je bij de juiste deur bent.
dan hadden we het uiteraard niet gedaan.
friendly schreef:Dat is zeker gek! Ik dacht altijd dat de machinisten wel wisten hoe lang ze waren en op welke perrons ze wel/niet kunnen stoppen. En dat ze niet mochten stoppen als niet alles pastte? Geen idee of dat klopt hoor. Was een hele ervaring geloof ik!
friendly schreef:Hoe komen jullie er als conducteur/machinist eigenlijk achter dat de trein te lang is? Zijn jullie daarin afhankelijk van reizigers die dat melden of gaat er een alarm af oid of is het afwachten tot de conducteur een keer aan die kant van de trein aan het controleren is en bij een stop het perron mist als de deur open gaat?