Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 18:28

Wow hebben die kleine kaarsjes 3 lonten? Hoeveel hebben de YC's eigenlijk? Eentje of 2?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 18:32

1 :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 18:33

En die poolen wel gewoon goed allemaal?

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 18:39

YC poolt niet allemaal goed nee
Ik moet heel vaak een aluminium folie gebruiken

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 18:42

Ah okee... En bij de kleintjes? Of medium jars? Gaat dat beter of ook niet helemaal?

Village las ik inderdaad goede reviews over via google, weet daar alleen nog niet helemaal de weg qua geuren, alleen de melts die ik tot nu toe heb gebrand maar die vond ik nou ook weer niet zó lekker dat het een kaars waard is.

Vooralsnog eigenlijk alleen Watercolours en een dupe/sterkere versie van CCL.
En ik hoop dat er eind van de maand lekkere geuren tussen die nieuwe van WoodWick zitten! Dan komt eindelijk die HeartWick met brede lont <3

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 18:44

Oh mini update over Waxxies: Snow heb ik 10 minuten geleden opgezet en woonkamer ruikt nu al heerlijk naar de geur. Ben alleen erg benieuwd hoe lang die lekker blijft.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 18:44

Bij medium jars hetzelfde als bij de large, helaas.
Kleintjes gaan wel ok.

VC poolt beter, maar daar vind ik de geuren minder prettig van.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 18:55

:wave:

Na een hele tijd meelezen zal ik mezelf ook maar eens melden.. :+

Dankzij onder andere Raja, die voor wel meer van mijn verslavingen mede verantwoordelijk is, heb ik ook een verslaving aan tarts en geurkaarsen. <3

Ik heb tarts van YC en melts van waxmeltsenzo, besteld naar aanleiding van dit topic. :')
Ook heb ik large en medium jars van YC, Bomb Cosmetics en m'n WoodWick is helaas al opgebrand.

Als ik de hele dag thuis bent, staat er altijd wat te branden. Heerlijk! Maar ook als ik maar 2 uurtjes nog thuis ben gaat de kaars even aan. Vind het heerlijk ontspannend en moet zeggen dat vriendje het ook lekker vind. :j

Nu staat Yv dr favoriet te branden naast me, Fireside Treats. _O-

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 18:56

Nu Asian Amber van WME in de brander, heeeerlijke geur. Kan niet echt omschrijven wat ik ruik maar het is erg lekker.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 18:59

friendly schreef:
Nu Asian Amber van WME in de brander, heeeerlijke geur. Kan niet echt omschrijven wat ik ruik maar het is erg lekker.

Die is inderdaad echt heel erg lekker!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 19:06

Ik heb een buurvrouw die besteld vaak bij mij, haar man is een collega van mijn vriend dus ik geef het meestal aan hem mee. En dan zegt hij altijd o dan ruikt ons huis weer lekker. Nou dat zou mijn vriend nooit zeggen. Ondankbaar hé?

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 19:09

Mijn vriend zal ook niet uit zichzelf wat aansteken denk ik. Maar dat heeft er meer mee te maken dat ie daar niet aan denkt.

Hij zegt wel iedere keer dat het zo lekker ruikt. :j

Heel handig, want elke keer als ik wat koop zeg ik gewoon dat ik het niet voor mezelf doe maar juist voor hem. Lijkt tot nu toe te werken. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 19:25

waxmeltsenzo schreef:
Ik heb een buurvrouw die besteld vaak bij mij, haar man is een collega van mijn vriend dus ik geef het meestal aan hem mee. En dan zegt hij altijd o dan ruikt ons huis weer lekker. Nou dat zou mijn vriend nooit zeggen. Ondankbaar hé?

Mijn grote YC jar en medium jar van GC blijven in de woonkamer ipv mijn studio (zelfde huis) omdat mijn vader ze lekker vindt :P

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 19:46

Nanne schreef:
Mijn vriend zal ook niet uit zichzelf wat aansteken denk ik. Maar dat heeft er meer mee te maken dat ie daar niet aan denkt.

Hij zegt wel iedere keer dat het zo lekker ruikt. :j

Heel handig, want elke keer als ik wat koop zeg ik gewoon dat ik het niet voor mezelf doe maar juist voor hem. Lijkt tot nu toe te werken. :')

Ik heb de aqua di gio speciaal voor hem ingekocht haha die ruikt naar poep :D

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 19:47

Ik heb die speciaal voor de mijne besteld bij je haha!

Hij vond hem overigens lekker dus dat is sowieso eentje die ik weer ga bestellen. Net als de frosted pumpkin <3

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:10

white tea and sage hier aan, lekker.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:49

Zooo dat was even flink bijlezen. Niet dat ik daar bezwaar tegen heb, leuk juist! :D

Ik heb nog steeds fireside treats opstaan, een van de weinige geuren die mijn vriendin ook echt zegt lekker te vinden. Daarstraks rook ik hem niet meer dus dacht van hey zou hij nu op zijn? Maar nee het kaarsje was ongemerkt uitgegaan. Nieuw kaarsje eronder en hij ruikt weer heerlijk. En dat terwijl ik maar een kwart ongeveer van de tart erin gedaan heb.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 21:56

Hey Nans!!!

Haha, ja,het is mijn schuld :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:00

Haha welkom Nans!

Fireside Treats.. Weet niet of ik die nog een kans ga geven... Vond 'm gewoon écht heel smerig. Maar haardvuur vind ik normaal heel erg lekker, dus ben absoluut aan het experimenteren met de Warm&Cozy's, Fireside en Woodside geuren van andere merken :)). Tot nu toe vond ik die van WME lekker in het potje, maar op de brander vond ik 'm te licht. Was volgens mij Warm&Cozy maar ben er niet helemaal zeker van.

Nog Snow van waxxies aan, ruikt nog steeds prima. Heb heel af en toe een minuutje dat ik niks of weinig ruik, maar daarna ineens weer wel. Weet niet of dat aan mijn verstopte neus ligt of dat het waxje niet lekker gesmolten is. Maar vooralsnog valt het me echt niet tegen. De geur is echt superlekker!

White Tea & Sage gaat ook echt niet lang meer duren voordat ik die ga branden. Die is zoooo lekker in het potje <3.

Had toch usa-shop een mailtje gestuurd of ze wilde snuffelen voor me en kreeg net een mailtje terug dat ze inderdaad tot de conclusie was gekomen dat het een houterige geur is en als ik daar niet van hou 'm beter niet kan nemen. Wat superlief! wel jammer aan de andere kant, want het was zo'n pillar jar en die vind ik wel mooi van vorm.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:10

Wat een keurig antwoord van je Yv_ !

Hier was fireside treats ineens op, viel me op dat ik hem niet echt meer rook en met mijn neus erboven rook ik ook idd was in plaats van de geur. Niet erg, want ben ook erg benieuwd naar CCL en die ligt er nu dus op.

Alleen tilde ik dus héél voorzichtig dat siliconen cupje met hete was er vanaf, maar niet voorzichtig genoeg want toen lag het dus over de (gelukkig glazen) tafel heen. Oeps. Was gelukkig wel makkelijk opruimen. Over een paar weken krijgen we nieuwe meubels, hoop dat ik het dan niet meer doe of dat dat materiaal er ook tegen kan, officieel wel geloof ik, maar toch vind ik dat eng met mooi nieuw spul!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:13

Jammer dat het al schoon is, dat is natuurlijk een foto waard :P.
Ik vind dat we zulke bloopers moeten fotograferen voor de mede verzamelaars :))

Ja, echt supernet antwoord! Twijfel nog wat ik ga antwoorden maar denk dat ik 'm aan mn neus voorbij laat gaan. Even kijken wat ze nog meer binnenkrijgt de 24ste.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:32

Krijgt ze nog merry marshmellow tarts?
Of alleen jars Yv? ?

Wel super netjes van d'r! !

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 22:41

Mijn kaarsje was ook al uit heel het lontje ook verdwenen lol.
Heb dus ook een nieuw kaarsje eronder. Jammer want heel die was was al hard geworden.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:26

Dit topic is niet goed voor mij. Morgen ga ik mijn bestelling van waxmelts4you ophalen en ik heb net bij de duizendpoot besteld. 5x daylight candles van Kringle waaronder de beroemde Water Colours, 1x tart YC en 2x waxmelts van Goose Creek. Ben nu echt klaar voor deze maand :+

Kom er bij het afrekenen achter dat de Duizendpoot bij mij een dorp verderop zit. Had ik dit maar eerder geweten. Dat wordt een bezoekje aan de shop binnenkort :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 23:38

Heeft iemand zo een foto van een siliconen cupje? Kan mij er niet veel bij voorstellen.