Ik ben op zoek naar een leuke en warme voetenzak voor in de kinderwagen. Iemand goede ideeen??Ik had in de MC de koeka met Teddy, maar misschien hebben jullie nog anderen die warm maar ook mooi zijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ben op zoek naar een leuke en warme voetenzak voor in de kinderwagen. Iemand goede ideeen??

beetje overtrokken reactie van je. Marley schreef:Ik vraag toch niet wie het vreselijk vindt? En nee, ik ga de stof niet kopen want wat moet ik met een lap stof? Ik wil een voetenzak kopen
Little Miss, ik heb de Mutsy Evo, maar wil een roze voetenzak
Ik heb die vachtjes ook gezien maar ik wil echt een voetenzak zodat ze er lekker in kan zitten. Heb nu een schapenvacht zak gevonden voor 60 euro in de aanbieding. Dat is nog eens een leuk prijsje
Welke heb je uiteindelijk gevonden? LittleMiss schreef:[***] schreef:Ik vraag toch niet wie het vreselijk vindt? En nee, ik ga de stof niet kopen want wat moet ik met een lap stof? Ik wil een voetenzak kopen
Little Miss, ik heb de Mutsy Evo, maar wil een roze voetenzak
Ik heb die vachtjes ook gezien maar ik wil echt een voetenzak zodat ze er lekker in kan zitten. Heb nu een schapenvacht zak gevonden voor 60 euro in de aanbieding. Dat is nog eens een leuk prijsje
Dat is een heel mooi prijsje idd! Zag die zakken met vacht ook voorbij komen toen ik zat te zoeken naar een voorbeeldje, leuk zijn ze! Vacht is heerlijk warm en lekker zachtWelke heb je uiteindelijk gevonden?

Dan heb ik vast wat en kan ik even kijken wat het wordt. De baby's only is namelijk 100 euro.....