Ok, ik ga maar snel liggen. Dacht echt even dat Rebecca (wedstrijd?)zwemles had en haar telefoon altijd na een training kuren had 
Beterschap Nayomie!
Mijn pony vind het meestal eng als iemand van hem af valt XD Schrikt zich te pletter en staat dan te kijken van,, hoe kom jij daar nu opeens in de blubber? Had je zin om te rollen? *paard maakt aanstalten om met zadel en al ook maar te gaan rollen*
Dat soort scènes.
Of onze pony die met pensioen is vanwege artrose (en te klein geworden voor ruiter + te fel voor kindjes)... Haal haar uit stal, deken af, zie die vacht (komt er half af nu) de grijze haren in haar voorpluk, achterbeentjes die nog iets schever lijken te staan dan normaal... Zeg ik,, pff ze is echt oud aan het worden'' Even later, madam mag los in de rijbak terwijl zusje gaat rijden.
Wat doet ze? Rol, rol, snuif... staart de lucht in, bok, spring, stuiter... vervolgens gaat ze vol aan de kletter, echt minutenlang, kop er op, arrogante blik, paarden in het weiland er naast uitdagen, en maar galopperen
En wanneer de baas-merrie in de wei er naast dan boos richting hek stuift, staat madam daar, fier, trots, en echt met zo'n blik van, jij maakt mij niks. Nog geen oortje draait ze weg... ander paard (wat 2x groter was) droop af... Wat een heerlijke truttebol merrie hebben we toch.
Wij zo gelachen... ik mag nooit meer zeggen dat ze oud word geloof ik!
Truste!