Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dragan2008 schreef:Dat meneer bij date nummer 2 al begint over of ik zou willen samenwonen en of ik kinderen in mijn toekomst zie ( ter info, ik zat nog op school)
Dragan2008 schreef:Dat meneer bij date nummer 2 al begint over of ik zou willen samenwonen en of ik kinderen in mijn toekomst zie ( ter info, ik zat nog op school)
IK WIL KINDEREN VAN JE.

BaileyMix schreef:Maar daar begin je toch niet tijdens het daten over? Dan rent menig man (en vrouw) gillend weg...
Ik de hele avond mijn scheetjes ingehouden. Uiteindelijk blijven slapen. Tijdens het ontbijt de volgende ochtend vertelde ze me grinnikend dat ik de hele nacht scheetjes liet in m'n slaap
linnnh schreef:Mijn vriendin nam me op onze eerste date mee uit eten bij de griek. Super lekker natuurlijk, maargoed, knoflook werkt op je darmenIk de hele avond mijn scheetjes ingehouden. Uiteindelijk blijven slapen. Tijdens het ontbijt de volgende ochtend vertelde ze me grinnikend dat ik de hele nacht scheetjes liet in m'n slaap
![]()
![]()

xMyrth schreef:linnnh schreef:Mijn vriendin nam me op onze eerste date mee uit eten bij de griek. Super lekker natuurlijk, maargoed, knoflook werkt op je darmenIk de hele avond mijn scheetjes ingehouden. Uiteindelijk blijven slapen. Tijdens het ontbijt de volgende ochtend vertelde ze me grinnikend dat ik de hele nacht scheetjes liet in m'n slaap
![]()
![]()
hahaha OMG
nog steeds happy saampjes?
lieveli schreef:Oh... Ik heb het gezegd hoor, op de 1e date. Was de 2e keer dat we elkaar zagen.IK WIL KINDEREN VAN JE.
Ja achteraf snap ik wel dat het een beetje gek is. Maar toen voelde het heel natuurlijk.