Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 12:52

Dat meneer bij date nummer 2 al begint over of ik zou willen samenwonen en of ik kinderen in mijn toekomst zie ( ter info, ik zat nog op school)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 13:09

Dragan2008 schreef:
Dat meneer bij date nummer 2 al begint over of ik zou willen samenwonen en of ik kinderen in mijn toekomst zie ( ter info, ik zat nog op school)

oh god, zo had ik er ook ooit een :')
Hilarisch gesprek van te voren (via tinder) over samenwonen, trouwen, nee toch niet, dan maar geregistreerd partnerschap aanvragen, etc. Ik vond het super grappig, totdat hij op de date zelf er maar op bleef terugkomen. Bleek het sarcasme (wat ik dacht) toch serieus te zijn :')

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 13:09

Dragan2008 schreef:

hahah als je nog op school zit ist wel erg vlug.
maar nu zou dat kindergedeelte voor mij wel een dingetje zijn.

ik wil ze heel graag en als mn date dan zeker weet ze niet te willen..
tja waarom dan verder date?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 13:12

Maar daar begin je toch niet tijdens het daten over :') ? Dan rent menig man (en vrouw) gillend weg...

Yonker

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 13:24

Waarom begin je daar niet over als je aan het daten bent?? Lijkt me toch wel een puntje :Y)
Gewoon subtiel vragen of die ook kinderen wil, zo niet dan heeft voor mij verder daten totaal geen zin meer. Kom er liever na een paar dates achter dan na een half jaar een relatie.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 13:33

BaileyMix schreef:
Maar daar begin je toch niet tijdens het daten over :') ? Dan rent menig man (en vrouw) gillend weg...

Naja niet out of the bleu

Maar als t ter spraken komt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 15:12

Oh... Ik heb het gezegd hoor, op de 1e date. Was de 2e keer dat we elkaar zagen. :') IK WIL KINDEREN VAN JE.

Ja achteraf snap ik wel dat het een beetje gek is. Maar toen voelde het heel natuurlijk.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 15:15

lieveli schreef:
Oh... Ik heb het gezegd hoor, op de 1e date. Was de 2e keer dat we elkaar zagen. :') IK WIL KINDEREN VAN JE.

Ja achteraf snap ik wel dat het een beetje gek is. Maar toen voelde het heel natuurlijk.

Precies, moet kunnen :j :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 15:16

Een week later ging hij mee naar het ziekenhuis om een implanon te laten zetten. Dat dan weer wel. We zijn nog 2 jaar veilig! :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 15:18

Hahahaah hij kon weer opgelucht adem halen _O-
Ik krijg het alleen benauwd van trouwen enzo omdat ik die behoefte totaal niet voel.... al zit mn date te beweren dat hij me nog wel zover krijgt. Heb hem veel succes gewenst :')

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 15:25

Over kinderen hebben wij het ook gehad de eerste date...

Maar dat ging meer omdat mijn beste vriendin net een kindje had gekregen met een vriend van hem.... Dus niet echt out of the bleu ofzo.

We zijn nu 6 weken een officieel setje en we hebben zelfs als afgesproken dat we 2 kinderen willen en mochten die 2 van het zelfde geslacht zijn dan gaan we voor een 3de ! :Y)

Maar goed, ik ben ook geen 16 meer natuurlijk...

(edit: mijn profiel klopt ook niet meer, ben inmiddels 31) :oo

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 17:26

BaileyMix schreef:

Zou ik echt een enorme fail vinden van diegene. Je date toch om elkaar te leren kennen. Zou lekker zijn als je na het daten erachter komt dat jullie levensplannen heel verschillend zijn. :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 18:14

Je date toch niet om een zaaddonor te vinden :') Wat gek dat iedereen dat zo normaal vindt zeg, haha.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 18:28

Nou, ik vind dat ook normaal hoor. Of je date om sex te hebben, of om er een toekomst in te zien. Bij dat laatste is het toch best logisch dat je het over je toekomst heb? Dus incl wat voor je werk je wil, huis, gezin...

Mijn date fails had ik hier al geschreven, haha

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 18:28

Ik ben sowieso van mening dat over kinderen beginnen met een 20jarige studente tijdens de tweede date not done is.

Ik ga er liever voor om eerst te kijken of er überhaupt wel een klik is. Mocht het onderwerp kinderen ter sprake komen, dan is het aan iemand om dan zelf te zeggen of ze dat wel of niet willen.

Daarbij, toen ik mijn vriend leerde kennen, was ik voornamelijk op zoek naar een maatje voor het leven. Iemand waarmee ik het leuk heb en me op mijn gemak voel. Heb nu anderhalf jaar met m. Onderwerpen als kinderen zijn wel eens lichtelijk aan bod gekomen. Hij zegt dat hij er geen wil. Ik wil op dit moment geen kinderen, maar ik sluit niks uit. Zie wel wat de tijd brengt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 18:31

Natuurlijk is het belangrijk dat je op dezelfde lijn zit, maar dat hoef jet och niet bij de tweede date al te bespreken? Eerst maar eens kijken of je elkaar uberhaupt aardig vindt :=

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 18:33

Mag ieder toch voor zichzelf weten? Net zoals de ene op de eerste date al seks heeft en de andere na 3 maanden.

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 19:19

Geen real life date fail, maar een vriendin van mij had een Tinder match waar een eh, grappige conversatie uit voort kwam:

Hij: wil je seks?
Zij: Wow. Subtiel hoor.

Screenshot van dit gesprek had ze op Instagram geplaatst met daaronder de tekst:
Zijn levesmotto is: "niet geschoten is altijd mis." :P

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 00:39

Zucht... Zit net een half uur op tinder, heb 15 super likes binnen maar zie zelf echt helemaal niks ertussen _O-

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 08:25

MorganeR schreef:
Zucht... Zit net een half uur op tinder, heb 15 super likes binnen maar zie zelf echt helemaal niks ertussen _O-

Dat heb ik ook naja wel een match met een half Italiaan half Braziliaan :9

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 11:42

Ik vraag me af of hier ooit date fails uit voort gaan komen. :')

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 12:13

Mijn vriendin nam me op onze eerste date mee uit eten bij de griek. Super lekker natuurlijk, maargoed, knoflook werkt op je darmen :') Ik de hele avond mijn scheetjes ingehouden. Uiteindelijk blijven slapen. Tijdens het ontbijt de volgende ochtend vertelde ze me grinnikend dat ik de hele nacht scheetjes liet in m'n slaap :') _O- :=

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 12:14

linnnh schreef:
Mijn vriendin nam me op onze eerste date mee uit eten bij de griek. Super lekker natuurlijk, maargoed, knoflook werkt op je darmen :') Ik de hele avond mijn scheetjes ingehouden. Uiteindelijk blijven slapen. Tijdens het ontbijt de volgende ochtend vertelde ze me grinnikend dat ik de hele nacht scheetjes liet in m'n slaap :') _O- :=

hahaha OMG :')
nog steeds happy saampjes?

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 12:17

xMyrth schreef:
linnnh schreef:

hahaha OMG :')
nog steeds happy saampjes?

Inmiddels bijna 4 jr happy together :))

Nu laat ik ze ook niet meer in m'n slaap, maar onder de deken als we in bed liggen, en dan lekker met de deken wapperen :=

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 17:57

lieveli schreef:

Een van de eerste dingen die wij zeiden was: "Ik wil absoluut geen kinderen, nu niet en in de toekomst niet. Als je die wel wil kun je beter een ander gaan daten". :+ :+ :+