Day Zero project

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 15:58

Aanschouw hier mijn lieve kleine schatje <3 brommobiel, buggy, gebakje. Ik heb alles gehoord. Maar wat ben ik trots!
Afbeelding

Een daihatsu cuore uit 1998, eerste eigenaar met maar 35.000 km op de teller. Rijdt als een zonnetje! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 16:10

elizexbeau schreef:
Aanschouw hier mijn lieve kleine schatje <3 brommobiel, buggy, gebakje. Ik heb alles gehoord. Maar wat ben ik trots!
[ [url=m/xT6Cre.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een daihatsu cuore uit 1998, eerste eigenaar met maar 35.000 km op de teller. Rijdt als een zonnetje! <3

Die komt uit hetzelfde jaar als mij :P

Superleuk een eigen autootje! En hij is ook lekker opvallend rood :D

Hopelijk maak je veel veilige kilometers met dit (ook ik kan er niet onderuit..) gebakje!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 16:28

Heeft hij/zij al een echte naam? Ik rij rond in MeepMeep, een Suzuki Alto uit 1997. Zij heeft er nu 108.700km op zitten, waarvan er ruim 8.000 met mij gereden zijn. Haar teller gaat echter niet verder dan 99.999km, dus het ziet er heel nieuw uit als je enkel daar naar kijkt. Jammer genoeg is het waarschijnlijk wel het laatste jaar. Eind juli verloopt de apk en waarschijnlijk gaan we hem niet meer opknappen (hoewel...), er moeten hele stukken in gelast worden.

Leuk auto'tje en heel veel plezier ermee.

LieveLoes

Re: Day Zero project

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 18:27

Dank jullie wel haha!

Nee ik ben nog op zoek naar een hele leuke naam! Iemand suggesties? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 19:17

Leuk autootje! :D

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-15 23:22

Iedereen weer goed bezig zo te zien :D

Ik ben ook al wer vier maandjes bezig, maar.. Ik ben lui :') Laten we zeggen dat ik heel goed bezig ben geweest met mijn doel van 50 Animes kijken, terwijl ik nog steeds niet tevreden ben met mijn doelen lijst en alles (20/50 O:)). Maar wat wel erg leuk is, is dat ik opeens dingen tegen kom waarvan ik denk "Dat is even een gelukje!" :D zeg maar dingen zoals: een doel van mij is weer eens gaan paardrijden na dat jaar dat ik gestopt ben. Alleen ik zat er toen ik hem bedacht al mee van, "hoe moet ik dat fixen..". Nu heb ik paasvakantie, en ben ik twee weekjes geleden gevraagd of ik met een aantal meiden uit mijn klas mee ga paarden huren bij Fjordenpaard. Aanstaande donderdag al, kan niet wachten ! :D

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 07:59

Oh kijk, dat heb je goed uitgekozen :D
Anime kijken.. dat was een goeie voor mij geweest. Ben nu parasite - the maxim aan het kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 10:31

Dat het zo plots komt heb ik ook hoor!
Kom bijna nooit in een restaurant..
Houdt mijn tante haar 50e verjaardag in een restaurantje.. ga ik met mijn werk naar een klein restaurantje als personeelsuitje.. Met mijn ouders mijn broer verrast op zijn verjaardag, hij woonde toen door zijn studie ergend anders.. en wat was de verrassing? :P juist ja, het restaurant!
Dus ik heb mijn doel 'eet drie keer in een restaurant' in mum van tijd binnen :=

Wel leuk dat je met klasgenoten wat paarden gaat huren! Alvast heel veel plezier :D

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 11:28

Kiseijuu is echt een aanrader :j Al heeft het, tsja, een beetje een onverwacht einde allemaal :* Ik ben nu bezig met Kuroshitsuji <3

Kijk dat is ook zo mooi Jo! Jaa dankjuu, heb er echt suuuper veel zin in :D

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:02

Het paarijden was echt suuuuper gaaf vandaag! Zo blij dat ik dit doel mag afstrepen! :D

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 10:47

Thasja schreef:
Het paarijden was echt suuuuper gaaf vandaag! Zo blij dat ik dit doel mag afstrepen! :D

Fijn dat het zo leuk was.

Gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik ben bezig met mijn doel van een maand make up dragen ( deed dit alleen af en toe met bv speciale gelegenheden.) Ik moet nog tm maandag. Moet zeggen dat ik me er wel heel goed over voel.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 10:49

Ik moet nog steeds mijn lijst. Ik vind het knap dat jullie dat kunnen.

Als iemand nog een blog heeft die niet in de OP staat, stuur me dan even een PB.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 10:49

Thasja schreef:

Gefeliciteerd!! :D

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 16:13

Dankjulliee :D

Ik ben nog steeds niet klaar met mijn lijst hoor, maar toch al vier maanden bezig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 22:10

Meiden.. ik denk dat ik met mijn dzp stop.. -O-
Ik merk gewoon dat ik het met bijhouden in mijn schrift, op de lijst.. met het geld.. dat dat allemaal mis gaat door gebrek aan motivatie. Ik maak nooit tijd om mijn schrift bij te werken. Ik zet het op een post-it die ik op mijn schrift plak, met als doel: 'doe ik later wel, nu op bed..'

Enkele doelen wil ik echt nog halen, maar dat kan ook zonder dzp..

Nu ben ik aan het twijfelen om te stoppen :(

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 22:18

Maak je een schrift om te schrijven?
Want die motivering zou ik ook niet kunnen opbrengen.
Typen gaat veel sneller en ik hoef maar in te loggen, foto plaatsen, klein stukkie tekst en klaar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 22:24

Ylvy schreef:
Maak je een schrift om te schrijven?
Want die motivering zou ik ook niet kunnen opbrengen.
Typen gaat veel sneller en ik hoef maar in te loggen, foto plaatsen, klein stukkie tekst en klaar :)

Jup, de behaalde doelen opschrijven :)

Mm, dat is ook een mogelijkheid! Maar bloggen wordt m sowieso niet :P
Dus dan zou ik het ergens moeten opslaan en uitprintten..

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 07:03

Ik blog niet, ik heb geen schriftje, ik hou enkel en alleen bij welke doelen ik behaald heb via deze site:

http://dayzeroproject.com/user/flinders/list/101338

[edit] ik zou het namelijk ook echt niet kunnen opbrengen om te bloggen of bij elk doel letterlijk te moeten schrijven daarover.
Daar heb ik geen tijd voor en daar wil ik ook geen tijd insteken eerlijk gezegd ;) !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 11:12

Ik snap je wel hoor Joaltijd. :j Ik had namelijk hetzelfde. Schrijven in een schriftje doe ik dan niet, maar met bloggen ben ik ook maar gestopt. Ik hou nu alleen nog het lijstje met doelen bij en soms post ik in dit topic een update, maar daar blijft het bij. Het is in mijn ogen niet zo belangrijk om een blog/schriftje bij te houden, het gaat mij om het bereiken van de doelen en ik moet zeggen dat dit topic me wel aardig op de been houdt. :D Hoewel het bij mij wel erg met ups en downs gaat. De ene keer heb ik er helemaal zin in en het volgende moment laat ik alles maar een beetje links liggen. Hoort er bij denk ik dan :)

Heb je veel doelen die je pas op lange termijn kunt halen? Zoals bijv. 30 dagen lang elke dag een glas water drinken?
Ik merk zelf dat ik met dit soort doelen de meeste moeite heb namelijk. Misschien kun je dan eens bij jezelf na gaan hoe belangrijk je deze doelen vindt en of je ze nog steeds wilt uitvoeren. En verder; focussen op kleine, haalbare doelen. :j
Ik weet eigenlijk niet of het wel helemaal de bedoeling is van DZP, maar ik schrap zo nu en dan een paar doelen waar ik niets (meer) voor voel. Het gaat er immers om dat je de dingen probeert te doen die je altijd al had willen doen in die 101 dagen, en niet om het halen van een doel die je eigenlijk niet zo zint om het lijstje op te vullen.

edit; nog even aansluitend op kleine, haalbare doelen: grote doelen kun je ook opdelen in kleinere stappen. Dan maak je per stap een doel. :j

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 11:22

( kleine verbetering, 1001 dagen ;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 11:24

Haha thanks Ylvy! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 16:25

Bedankt voor de reacties!
Ik ga kijken wat ik nog met mijn dzp ga doen :) ik denk doelen veranderen, omdat ik ook merk dat lange termijn doelen en grote doelen erg lastig zijn.
Ik kan me gewoon niet een lange tijd op iets focussen :P

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 17:00

ik ga binnen kort weer verder heb nu erg veel aan mijn hoofd en word allemaal best veel :(
eerst alles weer op een rijtje zien te krijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 17:11

Fijn dat je iets met de tips kan Joaltijd :)
Sterkte Matanja!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 17:13

dankje komt wel weer goed :)