brommobiel, buggy, gebakje. Ik heb alles gehoord. Maar wat ben ik trots! 
Een daihatsu cuore uit 1998, eerste eigenaar met maar 35.000 km op de teller. Rijdt als een zonnetje!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
elizexbeau schreef:Aanschouw hier mijn lieve kleine schatjebrommobiel, buggy, gebakje. Ik heb alles gehoord. Maar wat ben ik trots!
[ [url=m/xT6Cre.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een daihatsu cuore uit 1998, eerste eigenaar met maar 35.000 km op de teller. Rijdt als een zonnetje!

Laten we zeggen dat ik heel goed bezig ben geweest met mijn doel van 50 Animes kijken, terwijl ik nog steeds niet tevreden ben met mijn doelen lijst en alles (20/50
). Maar wat wel erg leuk is, is dat ik opeens dingen tegen kom waarvan ik denk "Dat is even een gelukje!"
zeg maar dingen zoals: een doel van mij is weer eens gaan paardrijden na dat jaar dat ik gestopt ben. Alleen ik zat er toen ik hem bedacht al mee van, "hoe moet ik dat fixen..". Nu heb ik paasvakantie, en ben ik twee weekjes geleden gevraagd of ik met een aantal meiden uit mijn klas mee ga paarden huren bij Fjordenpaard. Aanstaande donderdag al, kan niet wachten !

juist ja, het restaurant!
Al heeft het, tsja, een beetje een onverwacht einde allemaal
Ik ben nu bezig met Kuroshitsuji 
Thasja schreef:Het paarijden was echt suuuuper gaaf vandaag! Zo blij dat ik dit doel mag afstrepen!

Ylvy schreef:Maak je een schrift om te schrijven?
Want die motivering zou ik ook niet kunnen opbrengen.
Typen gaat veel sneller en ik hoef maar in te loggen, foto plaatsen, klein stukkie tekst en klaar

!
Ik had namelijk hetzelfde. Schrijven in een schriftje doe ik dan niet, maar met bloggen ben ik ook maar gestopt. Ik hou nu alleen nog het lijstje met doelen bij en soms post ik in dit topic een update, maar daar blijft het bij. Het is in mijn ogen niet zo belangrijk om een blog/schriftje bij te houden, het gaat mij om het bereiken van de doelen en ik moet zeggen dat dit topic me wel aardig op de been houdt.
Hoewel het bij mij wel erg met ups en downs gaat. De ene keer heb ik er helemaal zin in en het volgende moment laat ik alles maar een beetje links liggen. Hoort er bij denk ik dan 
)
ik denk doelen veranderen, omdat ik ook merk dat lange termijn doelen en grote doelen erg lastig zijn.