Veel plezier de kemde dagen! Gemiet ervan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Super spannend, alvast heel erg veel plezier!!!
Nou, om jullie nog wat te lezen te geven in de tussentijd, heb ik ook nog een mededelingZoals ik eerder in het topic had gezegd, had mijn vriend ook een verrassing voor mij, voor mijn verjaardag. Hij heeft me afgelopen maandag (op mijn verjaardag zelf) "ontvoerd" naar een heel knus hotel in Limburg en daar hebben 3 hele leuke dagen gehad. We hadden het in bad zaten over trouwen (zoals wel vaker) en hij heeft me toen heel spontaan en totaal ongepland ten huwelijk gevraagd! De reden om het op deze manier te doen en het niet helemaal van tevoren te plannen: "Ik kan echt niet tippen aan al die mannen van bokt hoor, dus ik doe het lekker op mijn eigen manier!"
De volgende dag heeft hij een ring voor me gekocht en nog een keer officieel ten huwelijk gevraagd.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En op de kerstmarkt gelijk een leuk aandenken laten maken, met de datum van het officiële aanzoek!
[ Afbeelding ]
TS, voor mij voelde dit al helemaal geweldig en onwerkelijk! Laat staan hoe jij je nu voelt en straks waarschijnlijk gaat voelen!! Ik leef echt helemaal met je mee
milatje schreef:APCIII schreef:Is er niet iemand die daar toevallig in de buurt woont en voor ons een live verslag kan bijhouden?
Bied je jezelf nu min of meer aan?