Eerst deed ik 1 keer per week al mijn boodschappen waardoor ik vaak veel moest weggooien, want ik doe best lang met een paar gerechten en ik kreeg gewoon niet alles op wat ik kocht, zelfs als ik porties ging invriezen. Want dan zit m'n vriezer vol
Dus nu doe ik 2x per week een paar kleine boodschappen voor de komende 3 dagen en daar red ik het van. Lunch, fruit en yoghurt krijg ik overigens gratis op het werk (we zijn hier erg verwend
) dus dat scheelt ontzettend veel in kosten aan brood en beleg. Ga ook vaak wel 1x per week lunchen met klanten dus dat scheelt ook weer een maaltijd. Mijn boodschappen op het gebied van eten beperken zich echt tot groenten, fruit, pasta, rijst, vlees, iets zoets en ontbijt (cornflakes ofzo). Brood koop ik gewoon niet want dat eet ik 's middags op het werk en 's ochtends en 's avonds eet ik toch nooit brood. 
maar kan er dus nog makkelijk ook van lunchen en denk zelfs nog avondeten.
, heb soms wel zin om gewoon te koken en dan de volgende dag opwarmen awhh hemels

, maar geld nee ik kan er niks mee. Ja uitgeven maar is niet helemaal de correcte manier