Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Giolli schreef:GamblersCup schreef:Yes, net voor 39 euro 2 nieuwe kattenkrabpalen, een nieuwe rijbroek en 10 voetenwarmertjes gescoord, dit is incusief de verzendkostenEbay vind ik vaak leuker dan marktplaats, zeker met al die oplichting de laatste tijd!
Dat is echt niet duur!!
Moet je helaas wel 4 weken wachten.
ydnew schreef:Gut gut...een bod op een compleet zadel die ik te koop heb voor 87,50. Krijg ik een bod van 40,-. Ik netjes een mailtje terug dat het minimum 80,- is. Krijg ik weer een terug dat hij voor dat geld een compleet nieuw zadel kan kopen.........Nou doe dat dan?
chelle_dora schreef:ydnew schreef:Gut gut...een bod op een compleet zadel die ik te koop heb voor 87,50. Krijg ik een bod van 40,-. Ik netjes een mailtje terug dat het minimum 80,- is. Krijg ik weer een terug dat hij voor dat geld een compleet nieuw zadel kan kopen.........Nou doe dat dan?
Zo en dan wil ik ook wel weten waar80 euro een compleet nieuw zadel.. Fietszadel zeker?
chelle_dora schreef:ydnew schreef:Gut gut...een bod op een compleet zadel die ik te koop heb voor 87,50. Krijg ik een bod van 40,-. Ik netjes een mailtje terug dat het minimum 80,- is. Krijg ik weer een terug dat hij voor dat geld een compleet nieuw zadel kan kopen.........Nou doe dat dan?
Zo en dan wil ik ook wel weten waar80 euro een compleet nieuw zadel.. Fietszadel zeker?
Ceetje_bokt schreef:Heb je haar al wel gemaild _Dribbel? Meestal werkt dat goed omdat je daarmee laat zien dat je ze echt wil hebben ipv zomaar bieden. Behalve dan die troela die mij laatst mailde.
kiki1976 schreef:Ah dat is mooi!
Hier alleen wat dingen verkocht via fb.
MP wel steeds mails met de vraag, "heb je het nog" maar wanneer je antwoord dat het er nog is hoor je niets meer...
birte schreef:Ik heb weer een aparte ervaring er bij, iemand mailde zaterdag voor een deken, ze wilde de zelfde dag nog langskomen, maar ik stond net op het punt om weg te gaan en kwam gister avond laat pas weer terug, dus terug gemaild dat ik zelf weg ben maar ik de deken klaar heb gelegd en mijn moeder er van weet en dat zij thuis is.
stuurt ze later een mail of ze dan zondag langs kan komen, dus ik gezegd dat ik dan nog niet terug ben maar dat de deken dus klaar ligt. Later ook niets meer van gehoord, gisteren was er ook niemand langs gekomen, kom ik net thuis blijkt dat ze langs is geweest (zonder afspraak oid) en ze had geluk dat mijn broertje thuis was anders was ze nog voor niets langsgekomen.
Vrijdag hadden wij nog wel een hele leuke, wij hadden een wintec zadeltje te koop, belde er een man uit de buurt op dat die interesse had, kwam die met zijn dochter, meisje van een jaar of 12 denk ik, meisje moest het zadel zelf betalen dus mijn pa er nog een extra boom bij gedaan en een paar beugels die we nog hadden liggen en ook nog wat van de prijs af. Wij wilde graag van het zadel af en dat meisje had er heel hard voor gespaard dus dan doe je dat ook sneller.