Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 23:32

Zon meissie op facebook wil mij een 2ehands qhp pad aansmeren voor 60 hahahaha :')

CxB

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 00:44

dan kun je net zo goed 2 nieuwe halen :')

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 10:05

Ze stuurt me xjes en alles ja doei he :=

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 10:13

Ik heb er eentje die overduidelijk de prijs op wil drijven }:0 Ad stond er al weken op, ik de vraagprijs geboden. Krijg je een dag later mail: "Ik heb via mail al een hogere bieding gehad vandaag en nog meer gegadigden, bied jij er over heen?". Ja koekoek, en ik moet geloven dat er na 3 weken geen belangstelling ineens meerdere gegadigden zijn die via mail bieden? :))

En ik heb er ook een die het product niet opstuurt na betaling (althans zo lijkt het, een dikke week doen over brievenbuspost...). "Gelukkig" had ik die ook al op Bokt gespot, dus meerdere wijzen ter stalking }>

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 11:51

olafgek schreef:
hebben jullie enige idee of je snel (ong 2 weken) een galajurk op marktplaats zou kunnen vinden? 1 die nog degelijk te dragen is dan wel :)

Wat zoek je voor jurk?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 11:53

Hier weer een paar dingen verkocht, en veel mensen die niks meer laten horen en enorme onzinbiedingen met mailtjes erbij dat ze het wel heel graag willen hebben maar niet meer geld hebben...

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 13:20

Giolli schreef:
GamblersCup schreef:
Yes, net voor 39 euro 2 nieuwe kattenkrabpalen, een nieuwe rijbroek en 10 voetenwarmertjes gescoord, dit is incusief de verzendkosten :D Ebay vind ik vaak leuker dan marktplaats, zeker met al die oplichting de laatste tijd!

:wow: Dat is echt niet duur!!
Moet je helaas wel 4 weken wachten.

Tis allemaal al opgestuurd, de broek zelfs zaterdag al *\o/*

amy495

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 13:23

Ik heb weer een vraagje :+ . Ik heb een aantal kinderboeken, verschillende schrijvers enz. Is 5 euro per boek een normale prijs? Het zijn wat dikkere boeken en ze zijn zo goed als nieuw

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 13:33

Gut gut...een bod op een compleet zadel die ik te koop heb voor 87,50. Krijg ik een bod van 40,-. Ik netjes een mailtje terug dat het minimum 80,- is. Krijg ik weer een terug dat hij voor dat geld een compleet nieuw zadel kan kopen......... :? Nou doe dat dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 13:35

ydnew schreef:
Gut gut...een bod op een compleet zadel die ik te koop heb voor 87,50. Krijg ik een bod van 40,-. Ik netjes een mailtje terug dat het minimum 80,- is. Krijg ik weer een terug dat hij voor dat geld een compleet nieuw zadel kan kopen......... :? Nou doe dat dan?

Zo en dan wil ik ook wel weten waar :+ 80 euro een compleet nieuw zadel.. Fietszadel zeker? :+

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 13:37

chelle_dora schreef:
ydnew schreef:

Zo en dan wil ik ook wel weten waar :+ 80 euro een compleet nieuw zadel.. Fietszadel zeker? :+

Nope, een kunststof minishetland zadel zonder toebehoren :j
Maar ja, of je daar mee kan rijden :D :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 13:37

HTM schreef:
chelle_dora schreef:

Nope, een kunststof minishetland zadel zonder toebehoren :j
Maar ja, of je daar mee kan rijden :D :+

_O- Kan altijd natuurlijk, of het lekker zit en of je het lang uithoudt is een tweede :+

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 14:22

Ik heb vandaag geld overgemaakt voor een roze geruit blousje welke ik met carnaval aan wil doen. Verkoper reageerde snel, vanochtend geld overgemaakt en nu dus wachten totdat het binnen komt.

Nu nog opzoek naar een short in donkerbruin. Deze staan bijna niet op MP.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 14:35

Lange broek dan en zelf afknippen ?
Kun je er ook nog leuke rafels aan maken :):)

_Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 14:37

Ik heb vet leuke laarsjes van de Le Ballon gespot op marktplaats. Ik wil ze echt graag voor haar vraagprijs hebben, maar iemand was me voor. Hoop dat diegene niks meer van zich laat horen. :D

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 14:40

Heb je haar al wel gemaild _Dribbel? Meestal werkt dat goed omdat je daarmee laat zien dat je ze echt wil hebben ipv zomaar bieden. Behalve dan die troela die mij laatst mailde. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 14:58

chelle_dora schreef:
ydnew schreef:

Ja, een Brooks. :D

_Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:05

Ceetje_bokt schreef:
Heb je haar al wel gemaild _Dribbel? Meestal werkt dat goed omdat je daarmee laat zien dat je ze echt wil hebben ipv zomaar bieden. Behalve dan die troela die mij laatst mailde. :(

Nou ik had geboden, en kreeg daarop een mailtje wat haar vraagprijs was.
Maar ik heb inmiddels een berichtje terug dat ik ze vanavond mag komen halen. *\o/*

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:31

Ah dat is mooi!

Hier alleen wat dingen verkocht via fb.
MP wel steeds mails met de vraag, "heb je het nog" maar wanneer je antwoord dat het er nog is hoor je niets meer...

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 16:36

kiki1976 schreef:
Ah dat is mooi!

Hier alleen wat dingen verkocht via fb.
MP wel steeds mails met de vraag, "heb je het nog" maar wanneer je antwoord dat het er nog is hoor je niets meer...

Hier ook vaak die mails.

Maar toch vandaag weer een hoop spullen kunnen verzenden *\o/*
Ruimt lekker op bij mij, nog maar 540 advertenties staan :D
En heb ook best wat advertenties met meerdere dingen in 1, of spullen dubbel dus gaat lekker.

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 16:52

Hoi,
Sorry dat ik zomaar even binnen kom vallen maar ik heb een vraagje, waar een van jullie misschien wel een antwoord op weet. Via bokt heb ik iets gekocht en van de verkoper de barcode gekregen toen het verzonden was. Ik heb toen op de site van postnl de barcode en mijn postcode ingevuld maar hij kon het pakketje niet vinden, een aantal keer geprobeert maar hij bleef het zeggen. Toen heb ik aangevinkt dat het pakketje wordt bezorgt op een adres buiten nederland en toen deed hij het wel, terwijl ik gewoon in nederland woon. Iemand die misschien weet of dit wat uit maakt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:45

kan het niet zijn dat het met dhl is verzonden?
Dan doet de code het idd niet op post nl.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 17:57

DHL kan idd ook, maar wel vaag dat hij bij Buitenland dan wel pakt...

Here the story continues. Degene met de plotselinge biedingen heeft weer een tegenbod gekregen. En we moeten maar via de ad tegen elkaar op gaan bieden (zouden de andere bieders dan écht bestaan? :wow: ). Aangezien ik de vraagprijs geboden had (om dit soort gezever te voorkomen, heb hier echt een schurfthekel aan) weiger ik verder te bieden, dus zal maar eens gaan mailen dat ik me terugtrek.

Dame van het artikel wat maar niet opdaagt reageert wel netjes gewoon, dus ik geef het nog een dagje of 2...

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:25

Ik heb weer een aparte ervaring er bij, iemand mailde zaterdag voor een deken, ze wilde de zelfde dag nog langskomen, maar ik stond net op het punt om weg te gaan en kwam gister avond laat pas weer terug, dus terug gemaild dat ik zelf weg ben maar ik de deken klaar heb gelegd en mijn moeder er van weet en dat zij thuis is.

stuurt ze later een mail of ze dan zondag langs kan komen, dus ik gezegd dat ik dan nog niet terug ben maar dat de deken dus klaar ligt. Later ook niets meer van gehoord, gisteren was er ook niemand langs gekomen, kom ik net thuis blijkt dat ze langs is geweest (zonder afspraak oid) en ze had geluk dat mijn broertje thuis was anders was ze nog voor niets langsgekomen.

Vrijdag hadden wij nog wel een hele leuke, wij hadden een wintec zadeltje te koop, belde er een man uit de buurt op dat die interesse had, kwam die met zijn dochter, meisje van een jaar of 12 denk ik, meisje moest het zadel zelf betalen dus mijn pa er nog een extra boom bij gedaan en een paar beugels die we nog hadden liggen en ook nog wat van de prijs af. Wij wilde graag van het zadel af en dat meisje had er heel hard voor gespaard dus dan doe je dat ook sneller.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 18:39

birte schreef:
Ik heb weer een aparte ervaring er bij, iemand mailde zaterdag voor een deken, ze wilde de zelfde dag nog langskomen, maar ik stond net op het punt om weg te gaan en kwam gister avond laat pas weer terug, dus terug gemaild dat ik zelf weg ben maar ik de deken klaar heb gelegd en mijn moeder er van weet en dat zij thuis is.

stuurt ze later een mail of ze dan zondag langs kan komen, dus ik gezegd dat ik dan nog niet terug ben maar dat de deken dus klaar ligt. Later ook niets meer van gehoord, gisteren was er ook niemand langs gekomen, kom ik net thuis blijkt dat ze langs is geweest (zonder afspraak oid) en ze had geluk dat mijn broertje thuis was anders was ze nog voor niets langsgekomen.

Vrijdag hadden wij nog wel een hele leuke, wij hadden een wintec zadeltje te koop, belde er een man uit de buurt op dat die interesse had, kwam die met zijn dochter, meisje van een jaar of 12 denk ik, meisje moest het zadel zelf betalen dus mijn pa er nog een extra boom bij gedaan en een paar beugels die we nog hadden liggen en ook nog wat van de prijs af. Wij wilde graag van het zadel af en dat meisje had er heel hard voor gespaard dus dan doe je dat ook sneller.

Zegt ook niet altijd wat, hier al eens een merrie verkocht, was ook voor de dochter meisje helemaal blij met 'haar' paard, dekje met haar naam en wat andere dingetjes er bij gedaan, bleek dat de merrie de volgende dag alweer doorverkocht is.. Waren gewoon handelaars. Kreeg later via bokt een pb van iemand die haar leasde..
(Was niet via mp trouwens, maar wel een mooi verhaaltje verteld dus)