Nicolien schreef:Ik heb een waardebon voor kramer t.w.v. 10 euro.
De bon is geldig t/m 9 maart bij een minimale aankoopwaarde van 70 euro.
Graag een PB bij interesse
Die heb ik ook dus als er meer mensen zijn?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ess_Ramona schreef:2 halsters maat PONY. Nooit gebruikt, passen niet.
[ Afbeelding ]
5 euro korting op Coolblue, bij besteding van minimaal 15,-.
Je krijgt van mij e-mailcode, geldig tot april 2015!
_Cowgirl schreef:Ik ben van plan om morgen mijn kledingkast grondig op te gaan ruimen. Zijn er mensen die ik blij kan maken met een aantal broeken en misschien wat shirtjes, truien, blousejes, etc. Qua broeken zal het voornamelijk maat 34/36 zijn en bovenkleding maar S of M.
Eventueel ook wat schoenen maat 37/38, als het me lukt om daar afscheid van te nemen...
Ik ga het niet verzenden omdat ik het met hetzelfde gemak in de kledingbak voor kindjes in Afrika kan doen. Maar Bokkers die de moeite kunnen/willen nemen om het bij mij in [plaatsnaam] op te halen vind ik ook prima.![]()
De geïnteresseerden mogen mij een PB sturen (het liefst voor alle spullen in één keer).
Britta31 schreef:Onze dochters zijn te groot voor de dubbele schommel.Schommel is van ijzer.Maar niet de jongste en moeders mooiste meer.Maar kan nog prima een ronde mee.Ophalen voor zondag 8 maart anders gaat de schommel naar het oud ijzer.Schommel staat in Groesbeek.
dravergekkie schreef:Nicolien schreef:Ik heb een waardebon voor kramer t.w.v. 10 euro.
De bon is geldig t/m 9 maart bij een minimale aankoopwaarde van 70 euro.
Graag een PB bij interesse
Volgens mij kreeg iedereen die via de mail of bij de catalogus van kramer
Ess_Ramona schreef:Ess_Ramona schreef:2 halsters maat PONY. Nooit gebruikt, passen niet.
[ Afbeelding ]
5 euro korting op Coolblue, bij besteding van minimaal 15,-.
Je krijgt van mij e-mailcode, geldig tot april 2015!
Halsters zijn vergeven!
Britta31 schreef:Britta31 schreef:Onze dochters zijn te groot voor de dubbele schommel.Schommel is van ijzer.Maar niet de jongste en moeders mooiste meer.Maar kan nog prima een ronde mee.Ophalen voor zondag 8 maart anders gaat de schommel naar het oud ijzer.Schommel staat in Groesbeek.
En rubber rijlaarzen maat 39
Nilan schreef:Hallo, kan ik hier ook spullen voor een goed doel aanbieden? Ik heb nog wat dingen liggen na de verkoop van mijn paard waar ik nu wel eens vanaf wil en graag aan een goed doel wil schenken...
Ik heb gezocht naar een dergelijk topic, maar kan het niet vinden, zodoende.
rien10 schreef:Diverse shirts 2 x knhs korte mouw. 1x bruin BR korte mouw. 1x HH grijs lange mouw met zwarte boorden. 1x bruin lange mouw. Alles maat S. Alles wel gebruikt maar netjes. Gewassen, ongestreken. Bij interesse PB ik fotos. Of kijk op mijn Facebook. Ik heb t bericht openbaar gezet. Rieneke Tintel Wordt eventueel in n envelop, tegen porti kosten verzonden.
Ophalen in Bergschenhoek (ten noorden van Rotterdam).