Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 08:43

*praat gewoon door tegen zichzelf*

Vandaag een budgetlakje op mijn blog :D
The boy next door

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 08:56

Het is wel een mooi monoloog ja _O-

Ik ben druk bezig met de logeer- en computerkamer op te ruimen en opnieuw in te richten zodat mijn zusje en ik straks een mooie ruimte hebben om te gaan naaien. Voornamelijk in mijn hoofd want het budget blijft een beetje achter :+
Heb al een hele boodschappenlijst voor de Ikea, maar ik krijg maar geen werkblad gevonden naar m'n zin. Moet ongeveer 140x100 zijn en zwartbruin en alles is 62 diep, of maximaal 80.

Volgende week begint de naaicursus en daar heb ik echt zin in :)) Ik denk dat ik dan ook wat actiever ga worden op m'n blog, omdat ik dan wat meer heb om over te praten. Ik wil wel van de week nog een speldenkussentje maken zodat ik mijn spelden ergens kan laten.
Laatst bijgewerkt door Dorus op 24-09-13 08:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 08:57

Ik zou zo graag goed willen kunnen naaien, maar helaas...
Alles wordt schots en scheef :=

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 08:59

Gewoon oefenen met een stuk papier. Kilometers maken. Je kan diverse oefenbladen van internet downloaden die je kan printen en waarmee je kan oefenen. Je moet dan wel in het Engels zoeken, want mijn Nederlandstalige zoektocht leverde ook niks op terwijl ik zeker wist dat ik ze ooit was tegen gekomen.

Het geheim zit hem in de snelheid, begin langzaam en als dat goed gaat voer je langzaam de snelheid op. Ik heb er een hekel aan als het langzaam gaat, maar gelukkig gaat het bij mij nog best recht als ik gas geef.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 09:02

Ik heb het al zo vaak geprobeerd, mijn moeder heeft heel wat uurtjes besteed om mij te leren naaien, maar helaas... heb het maar opgegeven _O-

Maar daardoor vind ik het wel altijd leuk om andermans creaties te zien :D

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 09:02

Jeetje wat gaan jullie weer snel zeg. Ik lees dit keer maar niet alles bij hoor.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 09:05

Bij ons liep het spaak bij de docent. Mijn moeder heeft echt geen geduld en iedere keer als ik vroeg "mam, kan je mij helpen om dit te maken?", dan resulteerde dat in een moeder die achter de naaimachine kroop en alles bij elkaar vloekte, omdat het niet ging zoals ze wilde.
Tot zover de naailessen :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 09:05

Arme Thijs, vrouwtje die niet kan naaien :').
Sorry, heel offtopic, maar Anc snapt me wel..

Tijdje niet hier geweest..
Leuke blogs zijn er geschreven. Ik heb ook de neiging om hier te antwoorden ipv op de blog zelf, stom eigenlijk!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 09:08

Voelt wat vertrouwder ofzo :j We zijn hier met elkaar aan het praten en dan is het raar om ergens anders te reageren.
Ik moet zeggen dat ik het lastig vind om op al die beauty blogs te reageren. Ik heb echt niks met make-up en optutten en alles wat daarbij komt kijken. Maar dan ook echt niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 09:14

_O-
Ik moest me ook inhouden Yv :')

Dat hoeft toch ook niet Dorus, ik vind ook niet alles even interessant ;)

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 17:52

Ik kan ook niet naaien. (jezus wat klinkt dit fout. :')) Nooit willen leren ook. Ik kan trouwens wel haken en breien, al doe ik dit nooit. Misschien toch maar eens oppakken.
Verder was ik de afgelopen vier dagen in Spanje. Heerlijk! morgen foto's op de blog. :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 18:09

Sommigen hebben m zelf al gevonden (en reacties achter gelaten. Echt supertof! Bedankt.): mijn nieuwste blogpost THUISKOMEN :):)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 18:26

Haken krijg ik dan weer niet onder de knie :+

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 19:47

Dorus schreef:
Ik moet zeggen dat ik het lastig vind om op al die beauty blogs te reageren. Ik heb echt niks met make-up en optutten en alles wat daarbij komt kijken. Maar dan ook echt niks.
Datzelfde heb ik ook. Wel heb ik respect voor de bloggers die in het Engels schrijven _O_

Haken kan ik juist wel. Naaien niet. (duss... :+ }:0 )

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:03

Whaha, wat zijn jullie heerlijk dubbelzinnig. Overigens kan ik ook niet naaien. Vroeger wel gedaan, zelf kussentjes en knuffels in elkaar gezet, maar dat is alweer jaren geleden. Zelfde verhaal met breien en haken heb ik nooit gedaan. Zou het best willen kunnen. Al was het maar om zelf mijn kleding te kunnen repareren.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:06

Haken, breien, naaien, knutselen.. Daar heb je allemaal geduld voor nodig en daar heb ik juist ernstig tekort van :=.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 21:32

Ik heb tijd tekort :+

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 22:52

Polivy ik had inderdaad al gereageerd, ik vind het echt een prachtige blog. Heel erg herkenbaar! :)

Overigens ben ik van Blogger naar Wordpress overgestapt, zie dat ook mijn volgersaantal op Bloglovin begint te stijgen *\o/* (Hoe blij kan je zijn met 16 volgers :') ) En mijn reacties aantal ook!

Leuk leuk :)

Wat vinden jullie van de nieuwe layout etc.?

A Spoonful of Dork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 08:49

Ziet er goed uit zeg!
Ik wil ook ombre haar, maar dan met knalpaars. Maar dan moet mijn haar eerst weer wat langer zijn.

Is wordpress nou echt heel anders (of beter) dan blogger?

Mijn blog van vandaag, een ondergesneeuwd kindje...
Cashmere Bathrobe

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 08:57

Kom ik een tijdje niet op Bokt, zie ik direct weer een dubbelzinnig gesprek over naaien. Ach ja, waar Anc en Yv zijn... :')

Volgens mij werkt Wordpress met code ipv gewoon ctrl + i zoals je in Blogegr kunt doen. Dat je dus echt <i> </i> moet invullen. Maar ik heb zelf geen Wordpress, dus ik zou het niet weten...

Vandaag mijn Waiting On Wednesday.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 09:23

Dorus schreef:
Ik heb tijd tekort :+
Idem.. -O-

Laatste blog: Ik voel Vlinders Achterlopen.

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 09:23

Ik vind Wordpress eerlijk gezegd fijner werken, met mooiere templates :)

Tof paars-ombre haar :D

wishmelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 09:50

Waauw jullie gaan snel !
Ik blog niet zo heel veel op mijn nieuwe blog, vind het moeilijk om iedere week al een post te hebben...

Maar er staat nu wel een how to op voor een wenskaart te maken met sneeuwlandschap.. :)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 09:51

Ik weet nog steeds niet of ik er goed aan gedaan heb m'n blog bij wordpress aan te maken ipv blogger. Mijn taarten blog draait op blogger en ik heb het idee dat er daar veel meer keus en mogelijkheden zijn mbt layout dan op wordpress. Ik heb nog steeds niet de layout gevonden en je kan geen templates importeren, bij blogger kan dat wel. Of je moet je blog op een eigen domein gaan hosten, maar daar ga ik nu nog even geen geld aan spenderen.

Ik vind het bij wordpress wel makkelijker om blogs te volgen. Als je op een wordpress blog zit die je wilt volgen en je bent ingelogd hoef je alleen maar het plusje op die site aan te klikken. Vervolgens kan je zelf instellen of je updates per mail wilt ontvangen en met welke frequentie.

@proudhorse: of ctrl-i bij wordpress werkt weet ik niet, maar je bent niet verplicht de html editor te gebruiken. Je kan ook voor een opmaak editor kiezen waarbij je bovenaan opmaakknoppen hebt staan.

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 11:24

@Dorus, Hee, jij hebt gereageerd in mijn studietopic :D Ik loop ook heel erg tegen de beperkte ontwerpmogelijkheden van Wordpress aan, maar hoor van veel mensen dat ze er toch goed mee uit de voeten komen. Ik dacht dat het dus aan mij lag, maar fijn dat dit dus niet zo is!

Nieuwe post, een (soort van) bookreview deze keer.