Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 18:43

tuurlijk bied je wat jij het waard vind, maar ik zie persoonlijk wel het verschil tussen HH peesjes of eskadron, de eskadron gaan veel langer mee (heb met HH al 3x gehad dat ik ze na een jaar gebruiken gewoon weg kan gooien omdat het elastiek heel erg uitgerekt is, terwijl eskadron echt jaren mee gaat) ook is de pasvorm van eskadron veel beter

dus ik heb voornamelijk eskadron beschermers liggen

ook heb ik een heel mooie leren set voor wedstrijd van schockemohle, deze had ik 2e hans gekocht (in nieuwstaat) voor het bedrag waar ik de kunststoffen namaak van tekna voor kon kopen. Dat geld was het zeker waard, ik heb ze nu denk ik een jaar of 3/4 en ze zijn nog steeds super mooi en zeer makkelijk in onderhoud

ElizeVdS

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:07

Haha, ik wilde net gaan klagen dat het hier weer stil lag, toen bleek ik een mail gehad te hebben van iemand die meteen langs kon komen voor het wedstrijdjasje dat ik al aardig lang te koop heb staan. Zijn komen passen, zat wat hen betreft prima, dus eindelijk van dat ding af! Begint een beetje op te schieten zo!

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:31

tis dat ik geen geld heb nu anders had ik nog wel ergens delen van een partij geweten om daarna weer te verkopen, weet iemand of er interesse zou zijn op mp voor een karkit van een telefoon?
of uberhaupt in karkits?

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:37

Zo, zat te twijfelen of ik het ging doen, maar toch maar mijn laarzen te koop gezet. Ik heb van de week nieuwe gekregen, maar er is eigenlijk niets mis met de oude. Omdat ze nog zo goed zijn twijfelde ik ze te houden, maar ja, ze zijn ook nog zo goed er een mooie prijs voor terug te krijgen, dus toch maar te koop gezet.

Heb mezelf wel wat aangedaan: nieuwe laarzen zijn cognac en heb net een splinternieuwe roze (met grijs zitvlak) rijbroek gekregen van Pikeur (zelf uitgekozen allebei), maar dat staat echt niet bij elkaar.. Hihi. Maar ja, om die nu weer te verkopen.. Hij zit goddelijk namelijk!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:41

Denise1984 schreef:
kiki1976 schreef:
Ik ga er niet op reageren hoor als een advertentie van iemand verkeerd geplaatst staat. Maar valt wel op dat er genoeg mensen zijn die hun zadel niet onder zadels zetten (moet je betalen) maar onder hoofdstellen en tuigage.

Ssssttttttt :x mijne staat daar ook onder. O:)

Hahahah dat zag ik later ook toen ik je advertentie voorbij zag komen op FB.
Maar helaas toch gedeactiveerd.....

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:47

Elize. Die gele rijbroek van jou is dat een jodphur broek?

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 20:33

Yeh, er belde net iemand voor een hoofdstel en heeft hem net opgehaald, zo snel verkoop ik niet vaak wat, dit was in totaal binnen een half uur

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:03

Haha cool hè.
Zo heb ik vandaag ook 2 dingen verkocht.
2 verschillende mensen en binnen 2 mails stond het op m'n rekening :D

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:58

Ik heb helaas nog geen reacties gehad op mijn zoektoch naar een huurplekje.
Normaal komen oplichters daar als een razende op af, maar ik heb nog werkelijk niks gehad..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 22:10

Ik had 2 keer een bieding op een kastje voor een kinderkamer maar laten beide niets meer horen.. Zucht!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 22:20

Ik heb maar weer wat dingen opnieuw op marktplaats gezet (oa dingen die ik bedacht had te houden, maar eigenlijk écht niet meer gebruik). Ben benieuwd of ik kopers krijg. Vind dat soms best frustrerend, je moet gewoon afwachten of iemand interesse heeft, terwijl het echt wel mooi spul is, hihi!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 22:24

Ik heb net ook 2 biedingen gehad waar ik mee akkoord ging. Maar nog geen reactie.

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 22:38

Debbie schreef:
Hm.. nog steeds op zoek naar een hoofdstel!

Zo juist gereageerd op een advertentie hier in de buurt (wil hem gewoon op kunnen halen), even een reactie gestuurd wat de vraagprijs was. Kreeg ik even later de volgende mail van marktplaats:

Citaat:
U heeft gereageerd op een advertentie van een adverteerder die zich mogelijk in het buitenland bevindt. Het betreft uw reactie op de advertentie: 'Hoofdstel maat Full'.

Als u niet in persoon kunt handelen, adviseren wij u om u te verzekeren van de goede bedoelingen van de adverteerder. Zeker wanneer de vraagprijs van het artikel erg aantrekkelijk lijkt.

Iemand dit eerder gehad? En hoe weet marktplaats dat de adverteerder zich in het buitenland bevindt..

Stel dat dit gewoon een dood normaal iemand is met de beste bedoelingen. Op deze manier verkoop je natuurlijk niet snel iets.. :')

Wel apart als het iemand betreft die in NL woont, bij mijn reacties naar verkopers toe, krijgen zij ook zo'n bericht omdat ik niet in NL woon, MP zet het er niet voor niks op zal best veel opgelicht worden vanuit het buitenland, alleen hoop ik maar dat de verkoper en naar mij toe niet ontmoedigd door wordt. ;(
Dat MP weet dat iemand in het buitenland woont is niet zo moeilijk, als je je zelf hebt aangemeld bij MP want dan geef je de woonplaats nl op.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 22:49

Ik ben op zoek naar een zadel voor mijn verzorgpaarden.
De paarden worden nu door andere gereden met een erg slecht passend zadel en aangezien ik de paarden een goed/beter passend zadel gun, ben ik op zoek naar een boomloos zadel. Helaas is mijn budget hiervoor niet hoger dan 60,- incl. verzendkosten.

Groetjes

GRMBL ik ben toch zeker Sinterklaas niet?

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 00:30

Zo nou mijn zadel staat weer in de goede rubriek hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 00:31

Marktplaats moet gewoon een abonnement maken dat je voor €5,00 elke maand in elke rubriek gratis kan adverteren. :D

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 00:36

ik kruip even uit mn meelees modus,

had laatst een advertentie geplaatst omdat ik op zoek ben naar een leuk oppas adres.
kreeg ik mail van zon gozer, die het leuk vind om als baby verkleed te zijn en dan verzorgt te worden als een echte baby, en of ik daar interesse in had tegen een hoge vergoeding :?

ik heb er maar niet op gereageerd en bericht verwijderd.... zoiets zoek je toch niet via marktplaats lijkt me ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 00:42

Dat heb ik ook wel eens gehad, gewoon niet op reageren. Is in 99% van de gevallen ook niet serieus.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 00:44

Lol dat zijn echt rare mensen Hihi

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 09:08

Dat soort mails heb ik echt heel veel gehad. Met recht rare mensen.. Hoe verzint iemand het?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 09:32

2,5 week geleden zou iemand een deken komen halen, nooit geweest.
vorige week vrijdag mailde ze dat ze het geld ging overmaken ( dus 10 dagen geleden) ook nooit meer wat van gehoord en de deken is inmiddels ook verkocht en opgehaald.
krijg ik nu net een mailtje dat ze het geld heeft overgemaakt :+

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 09:33

tsja snap niet dat mensen er dan zo lang erover doen zonder even iets te zeggen over hoe lang het duurt... :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 09:36

Die mannen die daar serieus in zijn die schijnen wel gruwelijk veel te betalen, dus als je een meid bent die niet snel onder de indruk is dan kan het best leuk verdienen zijn denk ik :P

Alja: had je haar niet gemaild dan, dat je wegens niks meer horen de deken aan een ander had verkocht :P

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 09:38

nee ik mail nergens achter aan, heb er al weinig vertrouwen meer in als je afspreekt en dat ze dan niet komen opdagen.....
diegene die de deken uiteindelijk heeft gekocht heeft er ook 3 keer gedaan om hem te komen ophalen want ja ze woonde wel 10 km verderop en dan moest het wel gecombineerd worden :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 09:56

Okee... het had wel handig / netjes geweest om het even te melden natuurlijk, gewoon voor jezelf had dat dit mooi kunnen voorkomen :P