Dank jullie wel allemaal! Herstel gaat hier erg voorspoedig! Vandaag mocht ik voor het eerst uit bed en douchen. Dat was wat lastig, ik zakte telkens door mijn benen. Maar manlief hielp me goed. Na paar keer voorzichtig uit bed ging het een stuk beter. Nog wel te laag HB vanwege veel bloedverlies tijdens de bevalling. Maar als het goed is mogen we morgen naar huis!! Javi doet het super! Lekker mannetje. Drinkt en slaapt goed.
Voor de bokkers die hetzelfde kamertje als mij hebben ( de megane, met glas in lood) wie heeft de gebruiksaanwijzing en kan deze inscannen? Ik heb kamertje 2e hands, bij uit elkaar draaien alle schroeven van commode en kast ed apart gehouden, tot de verkoper slim dacht te zijn om ze allemaal samen in een zakje mee te geven Om nu te voorkomen dat ik eerst iets in elkaar draai en er dan achter kom dat ik de verkeerde schroeven heb leek een gebruiksaanwijzing me wel zo handig Wie kan mij helpen??
heb ik er ook al staan, maar veel bokkers met babynamen suggesties die hier zitten hebben ook kinderen en kamertjes
Sammie
Geplaatst: 02-08-13 13:09
Dit topic is toch niet voor suggesties? Maar voor bijzondere (baby)namen. Volgens mij voornl. om een beetje te geinen over bepaalde (rare, aparte) namen.
Dit staat nu nog op LZP, als het offtopic wordt verplaatsen ze het naar HK.
Het zal wel zijn omdat Nederlands niet mijn eerste taal is, maar elke keer als ik dat woord zie dan denk ik aan een uitgegroeide rups. Dan denk ik, ja hoezo heb je een volwassen rups aan je bevalling overgehouden? En wanneer word ie een vlinder en wat ga je daar dan mee doen?
Mijn zus noemt haar vagina na de bevalling trouwens "de bijkeuken".
Oh en mijn nichtje zeurt altijd over haar naam, ze had liever "Kokkie" geheten.