Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Ik houd ook van alle jaargetijden maar het meeste v.d. Lente.In die tijd heb je van alles nix extreem,niet te warm,niet te koud,geen storm,niet windstil,geen bakken regen,maar ook geen droogte enz.Gewoon van alles het normale/gemiddelde.Ik vind een winter, daar hoort sneeuw bij,anders vind ik het geen winter.
Maar als je dan die nacht tempp. krijgt die echt álles bevriezen? nee dan ist niet leuk meer.Gewoon een graadje of 5/6 vorst,das nog normaal en overdag rond 0 graden.
De zomer haat ik,is vaak véél te heet,geen windje te bekennen,bij elke stap die je zet stroomt het zweet van je af.Nee dank je,Zomer hoeft dan voor mij weer niet.
En zo heeft iedereen wel wát tegen een bepaald seizoen.
Agossie schreef:Deaglán schreef:Lekker bij de eskimo's gaan wonendan gaan wij hier hopelijk genieten van de hogere temperaturen
*boos modus aan*
Sorry, maar ik vind dit zo'n STOMME opmerking!! Denk je ècht dat alle mensen die wèl van normaal winterweer maar moeten verhuizen naar een véél kouder land? Dan maar meteen héél extreem en maar verhuizen naar de eskimo's? Denk je ook dat we dat nooit eerder gehoord hebben? Mens, pak zelf je spullen en ga naar de sahara verhuizen als je zo van zon en warmte houdt, dan zijn wij echte Hollanders tenminste van dat gezeik over sneeuw af!!
*boos modus uit*
Deaglán schreef:Agossie schreef:
*boos modus aan*
Sorry, maar ik vind dit zo'n STOMME opmerking!! Denk je ècht dat alle mensen die wèl van normaal winterweer maar moeten verhuizen naar een véél kouder land? Dan maar meteen héél extreem en maar verhuizen naar de eskimo's? Denk je ook dat we dat nooit eerder gehoord hebben? Mens, pak zelf je spullen en ga naar de sahara verhuizen als je zo van zon en warmte houdt, dan zijn wij echte Hollanders tenminste van dat gezeik over sneeuw af!!
*boos modus uit*
Dan nog maar zo'n opmerking waar jij je vandaag zeker heel boos om kan maken; Met het verkeerde been uit bed gestapt???![]()
Als het aan mij had gelegen had ik idd niet meer in NL gewoond maar helaas kan ik manlief niet mee krijgen en helaas bestaat het leven uit consessies maken dus blijven we lekker STOMME opmerkingen plaatsen op dit forum