Het Weertopic deel 27

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Re: Het Weertopic deel 27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 14:32

Ik houd ook van alle jaargetijden maar het meeste v.d. Lente.In die tijd heb je van alles nix extreem,niet te warm,niet te koud,geen storm,niet windstil,geen bakken regen,maar ook geen droogte enz.Gewoon van alles het normale/gemiddelde.Ik vind een winter, daar hoort sneeuw bij,anders vind ik het geen winter.
Maar als je dan die nacht tempp. krijgt die echt álles bevriezen? nee dan ist niet leuk meer.Gewoon een graadje of 5/6 vorst,das nog normaal en overdag rond 0 graden.
De zomer haat ik,is vaak véél te heet,geen windje te bekennen,bij elke stap die je zet stroomt het zweet van je af.Nee dank je,Zomer hoeft dan voor mij weer niet.
En zo heeft iedereen wel wát tegen een bepaald seizoen.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-13 14:35

gohya schreef:
Ik houd ook van alle jaargetijden maar het meeste v.d. Lente.In die tijd heb je van alles nix extreem,niet te warm,niet te koud,geen storm,niet windstil,geen bakken regen,maar ook geen droogte enz.Gewoon van alles het normale/gemiddelde.Ik vind een winter, daar hoort sneeuw bij,anders vind ik het geen winter.
Maar als je dan die nacht tempp. krijgt die echt álles bevriezen? nee dan ist niet leuk meer.Gewoon een graadje of 5/6 vorst,das nog normaal en overdag rond 0 graden.
De zomer haat ik,is vaak véél te heet,geen windje te bekennen,bij elke stap die je zet stroomt het zweet van je af.Nee dank je,Zomer hoeft dan voor mij weer niet.
En zo heeft iedereen wel wát tegen een bepaald seizoen.

Precies! En het is leuk als we dat van elkaar accepteren en niet elkaar naar een ander land toe wensen omdat we "ons" weertype hier willen. Toch?
Laatst bijgewerkt door Agossie op 27-01-13 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 14:37

Ben het wel een beetje met je eens hoor Agossie, word een beetje moe van al die mensen die maar vinden dat ik naar de noordpool moet. Gaan jullie maar lekker naar de sahara. Zo.

Maarehm, dooiaanbidders, hebben jullie nu jullie zin? Met die *** regen? Het regent hier pijpenstelen. Dit vind ik pas weer wat niks waard is. Dit is ècht pl** weer.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 14:37

Jee al het sneeuw is al bijna weg, het gaat hier hard *\o/*

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 14:41

AmyII
Dit hoort nu eenmaal bij de dooi,natuurlijk vind niemand dit weer leuk.Maar zo gaat het nu eenmaal,zo vriest het,is alles wit en zo gaat alles weer weg met regen enzo.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 14:42

Gisteravond toch maar de schaatsen aangetrokken. Had écht zin om te schaatsen en het was de laatste avond dat het kon :)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 14:44

Waarom heeft iedereen kunnen schaatsen? Mijn vriend en ik wilde gisteren schaatsen, maar er lag nergens echt ijs. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 14:47

Rienn, dat is balen :(:)
Hier vroor het gister nog dus heb een uitje naar de schaatsbaan gedaan.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 14:54

Hier iemand die blij is dat het weer dooi is, en dat het nu regent en er toch beste een koude wind staat neem ik op de koop toe.
Kan slecht tegen de kou en als het kon zag je mij in de wintermaanden heerlijk in een warm land overwinteren, helaas wil dat niet dus is het voor een mij enkel vakantie naar een warm land, en verder hopen en dromen over lekker weer in NL ;)

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 14:55

hier ook niet veel ijs hoor, vorige week waren er nog gewoon slootjes niet bevroren.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:08

Ik woon aan een park met een vijver. Daar kon je gisteren en eergisteren op schaatsen.

Paard was heel er blij met de dooi. Ze kon eindelijk een beetje rennen.

Deaglán

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:23

Agossie schreef:
Deaglán schreef:
Lekker bij de eskimo's gaan wonen :+ dan gaan wij hier hopelijk genieten van de hogere temperaturen

*boos modus aan*

Sorry, maar ik vind dit zo'n STOMME opmerking!! Denk je ècht dat alle mensen die wèl van normaal winterweer maar moeten verhuizen naar een véél kouder land? Dan maar meteen héél extreem en maar verhuizen naar de eskimo's? Denk je ook dat we dat nooit eerder gehoord hebben? Mens, pak zelf je spullen en ga naar de sahara verhuizen als je zo van zon en warmte houdt, dan zijn wij echte Hollanders tenminste van dat gezeik over sneeuw af!!

*boos modus uit*

Dan nog maar zo'n opmerking waar jij je vandaag zeker heel boos om kan maken; Met het verkeerde been uit bed gestapt??? ;)

Als het aan mij had gelegen had ik idd niet meer in NL gewoond maar helaas kan ik manlief niet mee krijgen en helaas bestaat het leven uit consessies maken dus blijven we lekker STOMME opmerkingen plaatsen op dit forum :+

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:30

Sjonge.. Er zijn mensen die winter haten en er zijn mensen die de zomer haten. Ieder zijn ding.

Hier dooit het aardig. Waait wel flink.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:31

Deaglán schreef:
Agossie schreef:

*boos modus aan*

Sorry, maar ik vind dit zo'n STOMME opmerking!! Denk je ècht dat alle mensen die wèl van normaal winterweer maar moeten verhuizen naar een véél kouder land? Dan maar meteen héél extreem en maar verhuizen naar de eskimo's? Denk je ook dat we dat nooit eerder gehoord hebben? Mens, pak zelf je spullen en ga naar de sahara verhuizen als je zo van zon en warmte houdt, dan zijn wij echte Hollanders tenminste van dat gezeik over sneeuw af!!

*boos modus uit*

Dan nog maar zo'n opmerking waar jij je vandaag zeker heel boos om kan maken; Met het verkeerde been uit bed gestapt??? ;)

Als het aan mij had gelegen had ik idd niet meer in NL gewoond maar helaas kan ik manlief niet mee krijgen en helaas bestaat het leven uit consessies maken dus blijven we lekker STOMME opmerkingen plaatsen op dit forum :+

Ik vind dat best respectloos. Je bent te gast, wij zijn te gast. Ik vind dat je je manieren moet kennen. Wij hebben geen vuil woord over jou en je lotgenoten verteld, dus wij verdienen het ook niet om zo'n woord van je te krijgen.

Bovendien, je weet dat iemand al pissig op je is, en dan nog deze reactie achteraan, ik vind het waardeloos van je. Als volwassene zou je beter moeten weten ;) Helaas blijkt dit niet uit je reacties.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:31

Stomme opmerkingen prima,....maar zullen we er wel een beetje aardig bij blijven?
Dit vind ik niet zo gezellig.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:34

Bokkers we blijven gezellig. :j
Mijn dag kan niet meer stuk,ajax verliest na een 0-2 voor stand met 3-2. _O- _O-
Wat voor weer we ook krijgen,ik vind nú alles prima,haha.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:35

gohya schreef:
Mijn dag kan niet meer stuk,ajax verliest na een 0-2 voor stand met 3-2. _O- _O-

Echt slecht van Ajax :+

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:36

net een uurtje aan de wandel geweest en geen druppel regen gehad :D
Nu eens even zien hoe druk het op stal is.
Dan heb ik mijn frisse lucht weer heerlijk gehad voor vandaag.

hehehe gloeiende oortjes hier :D

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:37

Een beetje zon hier, na een lange regenbui *\o/*

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:37

gohya schreef:

Ach mijn Oma zei altijd:

Beter dit weer als helemaal geen weer...

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:41

Het dooit hard, het weiland is alweer bijna helemaal groen. In het bos nog wel heel veel verraderlijke spiegelgladde plekken. gelijk wel een stuk minder vinken, winterkoninkjes etc op de voedertafel, Ook de bonte specht nog niet gezien vandaag en dat vind ik dan wel weer erg jammer. Kan zo genieten van dat gedoe om de nootjes, vetbolletjes en ander lekkers, zelfs de eekhoorns kwamen eten bij de Macvogeldrive :)

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:42

hier kwam net een zwak zonnetje door.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:47

Dat is gewoon je avatar, dipstaartje :))

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:49

oh is dat het hahaha.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:20

Ik zag in Rotterdam de lucht blauw worden en ik zag een zon.