[HK] Primark deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSaarSaar

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:44

Nijmegen zijn ze ook bezig :j

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:09

Ja maar schiet nog niet echt op volgens mij.. :(

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:20

Ik hoorde laatst dat er ook één in Breda kwam??? (waar of niet waar)

Rozemarijn ik kom je ook overal tegen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:35

Dinniej schreef:
Idd Menino, vanuit Utrecht is een hoop goed te doen. (: En ach, drie kwartier in plaats van een half uur is ook nog te overzien.

Ik weet vanuit Utrecht alleen nooit welk Primark filiaal ik moet kiezen, het is allemaal ongeveer evenlang reizen. :+

Ik bedoel 3 kwartier optellen he :+ 8 minuten wachten bij de bushalte (die al 10 minuten lopen is) ofzo, 25 minuten in de bus zitten en ik calculeer ook altijd minimaal 10 minuten overstaptijd, maar meestal meer... En dán nog met de trein...

Voor een keertje primark is het prima,
Maar toen ik het iedere dag voor school moest doen ( + een uur in de trein) brak het wel op. Blij dat ik nu op de fiets naar het station kan, scheelt een boel tijd. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:49

Ik woon naast station Houten C. Dus 8 min vanaf Utrecht. Of ik ga met de auto :) sowieso primark altij met auto, soms wil ik nog wel eens die van mn ouders halen (wonen dus 10 min van de p'mark) om even op en neer te rijden als ik daar toch ben.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:51

Haha, dat geloof ik. Ik fiets ook liever naar Utrecht Centraal.
Nu woont mijn vriendje met de bus ook maar 20 min van het station, met de fiets duurt het maar een kwartiertje met fiets parkeren en naar de trein lopen erbij. (:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:59

Er zijn een hoop geruchten trouwens, Breda, Den Haag, Amsterdam, Tilburg, Heerlen, Groningen.. maar kwam ook Enschede en Maastricht tegen.

Op de site van Primark zelf wordt alleen Eindhoven aangegeven, maar ik begreep dat Zoetermeer en Nijmegen ook officieel zijn?

In Rotterdam is er ook nog een kelder, die benutten ze niet eens := V&D had er vroeger kelder-beganegrond-verdieping, en Correct daarna ook..

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:13

Ik ben vandaag in Almere geweest. Wat viel het tegen zeg := .

Heb een donkerblauwe sweater; Hello Sailor, twee straples tops; koraalrood en donkerblauw met bloemen, een paar zwarte nep vans. Vriendinnetje heeft een jasje, een strapless top, twee t-shirts, 3 ondergoed setjes en slippers.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:13

Wat onwijs zonde dat ze die kelder niet benutten! Ik ben nog nooit in Rotterdam geweest, maar het had wel heel nice geweest als er meer ruimte was. (:

Die geruchten geloof ik niet zo in.. Ik geloof dat er ook wel eens geruchten zijn geweest voor plaatsen hier vlakbij (zou niet meer durven zeggen welke) en dan is het steeds zo'n teleurstelling als het niet waar blijkt te zijn. :\

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:14

ik lees ook mee !
ben een grote primark fan en word gek als ik niet 1 keer in de 3 maanden naar de primark kan haha :)
leuk topic ! :j

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 22:12

Dinniej schreef:
Ik weet vanuit Utrecht alleen nooit welk Primark filiaal ik moet kiezen, het is allemaal ongeveer evenlang reizen. :+

Dat heb ik zelfs vanaf Zutphen..

Iemand enig idee hoe de kinderkleren zijn, net zulke kwaliteit als dameskleding? Vriendin van me wilt graag een keer mee en dan ook graag kleding voor der zoontje kopen.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 22:15

Hoe is de collectie en winkel in Luik? Daar ga ik volgende week waarschijnlijk heen. :)

pNg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 04:08

oke... Na Rotterdam, Berlijn, Gelsenkirchen moet ik zeggen. Essen 6 verdiepingen.... WOW :D
Heb in december in Berlijn echt mega veeel gekocht, laatst Gelsenkirchen veel basics en gisteren in Essen gewoon veel leuks voor de zomer.

Ik was er vroeg (is voor mij nog geen uurtje rijden) en toen was het heerlijk rustig.
Vind het super zo'n dagje shoppen, maar eigenlijk moet ik eerst naar andere winkels gaan en op het laatst pas naar de Primark.
Alleen lukt dat nooit... haha

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 08:03

Las net op grazia.nl dat er met zekerheid een in Amsterdam komt. Midden in het centrum, waar eerste de c&a zat.

Hopelijk wordt het dan wat rustiger in Zaandam :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 09:42

Zodra er zekerheid over is neem ik aan dat ze het op de site van primark zelf zetten toch? Zo lang het daar niet staat ga ik er niet van uit dattie komt namelijk.

Zo zou er met zekerheid ook eentje in den haag komen, en groningen was zogezegd ook al zeker.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 11:12

Zaterdag Essen :D ben benieuwd of ik slaag.

Nijmegen word al een lange tijd gebouwd, alleen heeft vertraging.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 12:19

Den-Haag is wel zeker hoor.

Heeft toen ookal in de kranten gestaan , is alleen verlopig nog niet klaar.

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 12:26

xSaarSaar schreef:
Hoe is de collectie en winkel in Luik? Daar ga ik volgende week waarschijnlijk heen. :)

Af te raden, klein en onoverzichtelijk. Als er mogelijkheid is voot een andere zou ik een andere kiezen.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 12:38

We gaan met school een dagje Luik dus het zal in het voorbijgaan een snel bezoek worden. Jammer dat de winkel zo tegenvalt. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 12:40

Rotterdam is inderdaad groter dan Luik, al ben ik in Luik ook gewoon goed geslaagd

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 15:43

Jans schreef:
Er zijn een hoop geruchten trouwens, Breda, Den Haag, Amsterdam, Tilburg, Heerlen, Groningen.. maar kwam ook Enschede en Maastricht tegen.

Op de site van Primark zelf wordt alleen Eindhoven aangegeven, maar ik begreep dat Zoetermeer en Nijmegen ook officieel zijn?

In Rotterdam is er ook nog een kelder, die benutten ze niet eens := V&D had er vroeger kelder-beganegrond-verdieping, en Correct daarna ook..

Enschede werd idd ook over gepraat maar is volgens mij allang weer van de baan.. ze zeiden het zo'n 2 jaar terug al ofzo.

Woplala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:18

Vandaag in Hoofddorp geweest. Vanuit Zoetermeer, waar er eind dit jaar een opent, is het naar Hoofddorp of Rotterdam net zo lang rijden. Dus vandaag voor de 2e keer in Hoofddorp geweest. Vooral voor m'n vriend goed geslaagd voor de vakantie. Vond het voor mezelf tegenvallen, alleen een klein tasje, korte en lange broek gekocht.

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 22:23

Ik ben gisteren geweest en goed geslaagd :)

2 spijkerbroeken
1 Shorts
1 Wit T-shirt
1 Zwart T-shirt
2 paar sandalen
1 paar sneakers
1 T-shirt met print
2 Vesten voor het paardrijden
4 onderbroeken
1 jurkje
2 blousjes
1 orbellenset met 4 paar diamantjes

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 23:10

ohh en een bikini :j

hafamaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 08:42

voorjaar 2014, komt het grootste filiaal daarzo. kan niet wachten, lekker op fietsafstand :D

dravergekkie schreef:
Den-Haag is wel zeker hoor.

Heeft toen ookal in de kranten gestaan , is alleen verlopig nog niet klaar.