Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 14:44

justdiesel schreef:
Nee, volgens mij heeft ze hem gewoon nog steeds niet verzonden.....
Ze bied hem ook nog steeds te koop aan op marktplaats....

Hmm... misschien even niet online geweest ivm feestdagen?

Ik net geld overgemaakt voor peesbeschermers, benieuwd wanneer ik ze krijg :) Ook via mp, netjes gegaan.
Afgelopen donderdag ook een kast opgehaald, hele aardige man, hielp nog mee met inladen ook. Binnen een kwartier was alles wat betreft het maken van een afspraak via mail geregeld, handig :)
En ook een beenbeschermingsset opgehaald laatst. Dus weer een paar goede ervaringen.

En mijn ervaring zegt nog steeds dat direct mailen met een voorstel veel sneller gaat dan gewoon mee bieden! Koper gnt je dan denk ik ook vaker het artikel.

Wie doet trouwens wel eens het volgende: geen foto bij je ad plaatsen, maar wel je nr doorgeven en via watsapp de foto sturen. Heb dit meegemaakt laatst, vond het wel apart. Zet dan meteen de foto erbij...

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 18:34

Nog nooit meegemaakt.... Maar ik kan bijv ook geen foto's uploaden bia mn telefoon of ipad.. Dus dan is via de app wel goede optie om toch een foto te verkrijgen..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 18:54

Dat zou voor mij lastig worden, want ik heb geen wattsap......... :+

ElizeVdS

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 20:43

Ik heb het nog nooit gehad, maar ben ook een onwijze zeur met mijn nummer geven. Doe het bij voorkeur niet.. Dus zou het voor de willekeurige MPer ook niet doen denk ik.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 20:55

Ik vraag bij elk bod dat ik nu eerst krijg als ze wel serieus zijn.
Reageren ze niet, dan zijn ze het dus niet, maar wat ik niet snap is dat mensen een bod doen en dan pas gaan meten/kijken als het wel past.

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 20:59

Samy schreef:
Ik vraag bij elk bod dat ik nu eerst krijg als ze wel serieus zijn.
Reageren ze niet, dan zijn ze het dus niet, maar wat ik niet snap is dat mensen een bod doen en dan pas gaan meten/kijken als het wel past.

Das irritant ja... kunnen ze van te voren ook bedenken.

Ja dat watsappen is lastg als je het niet hebt, maar vond het in dit geval wel handig op zich :) Merk dat meer dingen wel via watsapp gaan wat betreft mp en boktmarkt. In mijn geval vind ik het wel handig. Zou het zelf alleen nooit zo snel doen.

Ik heb mijn BBQ bon van VV er weer opnieuw opstaan. mensen blijven bieden en bieden en bieden, maar reactie geven als ik zeg dat ze hem mogen hebben, ho maar. Wat is dat toch...
Had zaterdag iemand die hem DIRECT wilde hebben maar dan ook echt direct. Tel nr en alles gestuurd, ze woonde in DL. Voor mijn geen probleem want mijn ouders wonen ook daar en ik was er toevallig (anders krijg je een hoge telefoonrekening :+ ). Maar ze wilde hem niet voor de vp hebben, wel voor de helft terwijl er al meer geboden was. Daarbij wilde ze hem direct hebben , maar hoe gaat dat dan met het geld? Stuur ik hem op, krijg ik mn geld zeker niet.... Heb ook niks meer gehoord van haar, pffft.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:57

Morgen ga ik echt aan de slag met mn advertenties......... tot nu toe geen tijd gehad en vandaag ben ik eigenlijk te lui! hahaha

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 11:15

Volgens mij word ik gek.... Ik kan nergens de verzendkosten via dhl vinden of berekenen.. Kan iemand mij aan een link oid helpen..

Edit; ben nog niet helemaal wakker.. Broerlief attendeerde me er op dat k op DHL 4you moest kijken ipv de gewone DHL site :=

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 13:06

ik had iets grappigs. had ik iets te koop met vraagprijs 20 euro, krijg ik een bod van 21 euro nouja daar gaan we dan maar mee akkoord he:D

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 14:16

Jippie! :D Hier gaat het supergoed! Ik wou graag een Furminator voor de kat en er stond een splinternieuwe (nog in de verpakking) op marktplaats voor een derde van de nieuwprijs. Mailtje gestuurd of hij hem nog had en dat ik zijn vraagprijs bood excl. verzendkosten. Binnen een paar uur zijn rekeningnummer gehad, direct geld overgemaakt klaar. (ook nog dezelfde bank dus dat zal als het goed is ook snel gaan) :D Nu nog wachten tot hij verzonden word en binnen komt! :) Ik heb nog nooit zo'n snelle deal gemaakt via marktplaats geloof ik :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 14:22

Gisteren om 1 uur zou er bij mij een poppenbedje opgehaald worden. Ik netjes het adres doorgegeven, voordeur van het slot gedaan, beddengoedjes gewassen en het bedje klaargezet in de gang. 13.00: niemand. 13.15: niemand. 13.16: boos mailtje, dat ze aan de deur was geweest, dat er niemand thuis was en dat ze dat wel erg jammer vond. Ik heb direct terug gemaild dat er hier niemand geweest is, en of ze misschien op het verkeerde adres geweest is? En ja hoor, ze is een straat verderop op nummer 23 geweest. Ja, die hebben het niet :+. Toen is ze 's avonds weer langs gekomen, en heeft het alsnog opgehaald.

Maar kijken mensen alleen naar de eerste letter van een straatnaam ofzo? Kersengaard en Kruisbessengaard lijkt opzich wel iets op elkaar, maar toch niet zo sterk dat je het verschil niet ziet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 14:28

Iets soortgelijks heb ik ook een keer gehad Vjestagirl. Uren thuis zitten te wachten op mensen die voor een eethoek langs zouden komen... Kwamen ze gewoon niet opdagen. Hen opgebeld en vervolgens zeiden ze dat ik niet thuis was? :? Zeg dan gewoon dat je geen interesse meer hebt maar laat mij er niet uren voor wachten...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 14:29

Ik ben gistermiddag ook gewoon weggegaan. Ga er geen eeuwigheid op zitten wachten. Ze had geluk: m'n vader was thuis, dus ze kon het alsnog gisteren ophalen, maar k blijf er geen hele middagen voor thuis.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 14:32

Ik heb weer een reactie op een van mijn topjes op internet krijg ik dit mailtje:
Mooie kleren 10 euro
ik heb interesse voor de 4de top wat zijn de kosten voor verzenden?
Groetjes ****

:'')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 17:45

Gister is bij mij netjes op tijd een koelkast opgehaald, man belde om afspraak te maken, kwam mooi op tijd, dus het kan ook wel weer eens goed gaan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 17:59

Ik wilde weer eens leuk een advertentie zetten voor lesgeven maar ik ben weer gestopt, de commercie van de advertentie zelf spreekt me totaal niet aan. Laat me een normale advertentie zetten zeg... Pff :n

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 18:11

ik heb er gister een tvkastje opgezet en wordt helemaal plat gemaild erover :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 18:13

Ik heb, nieuwsgierig als ik ben, gelijk even gekeken... maar vind je het gek? Is een hartstikke leuk kastje! :j
Tis dat wit niet mijn kleur is... ;)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 18:14

hij is ook super leuk ;)
alleen overcompleet.....

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 18:17

Ik zou nog even wachten... zo'n gaaf kastje gaat veel meer dan die 35 van nu opleveren!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-13 18:19

Als ik jou was zou ik nog eventjes wat betere scherpere foto's maken, dan krijg je er veel meer voor.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 18:21

Wat een leuk kastje zeg! Ik zou inderdaad ook nog even wachten hoor, daar kun je veel meer voor krijgen :j

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 18:21

Oh, en even de precieze maten erbij zetten, dat vinden veel mensen denk ik ook erg belangrijk!

He he he, tips geven aan iemand die al jaren veel met MP doet :D

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:04

Glitterstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:34

Ik heb nu een raar iemand

Ik bied aan voor baby

Nieuwe name it broek (winkel 16,95)
Nieuwe shirt van Lief! lifestyle (winkel 15,95)
Nieuwe vest h&m (winkel 9,95 euro)

Ik vraag 17,50 excl vrouw bied 20 incl.

Ik zeg uiterlijk 21,75 dan word het verzonden als pakket en krijg je code waarmee je kan volgen.

Wil ze niet.. nou prima dan niet..

Ik stuur terug nou dan 20 euro maar dan verzend ik het als brievenbuspost maar op eigen risico.

Krijg nee dan doe ik het al helemaal niet want dan verstuur je het niet ik ken die geintjes etc etc...

Ik denk nou wow ik ben ineens een oplichtster ofzo nu is het wel wil verzenden voor die 20 euro maar dan als brievenbus post.
aangezien ze 1,75 extra te duur vind.

Dit vind ik dus helaas raar.