Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Inney schreef:Is er niemand die dicht bij de primark woont en mij eventueel een broek op zal kunnen sturen?
Of zullen we een primark meeting organiseren
Mereltje schreef:Inney schreef:Serieus mereltje? Ik woon in Twente, dus uit de richting helaas..
Hoe zijn de maten daar?
Ja, ik woon vlak bij Hoofddorp!
Kleding valt meestal normaal, broeken vind ik af en toe wel iets groot vallen. Maar heb altijd dezelfde maat bij Primark.
MyLittleLove schreef:Mereltje schreef:Ja, ik woon vlak bij Hoofddorp!
Kleding valt meestal normaal, broeken vind ik af en toe wel iets groot vallen. Maar heb altijd dezelfde maat bij Primark.
Ooh en ik had nog wel een oproepje hier in het topic geplaatst
Lady_xx schreef:Ik kom weer even uit mee-leesstand, ik zag vandaag verschillende bordeaux rode sjaals in de h&m, Only, Vila etc. De prijs heb ik niet naar gekeken, maar ik gok dat ze bij deze winkels niet zo duur zijn. Hier was een paar dagen terug een berichtje over in het topic, misschien heeft diegene er iets aan!
Ik heb een tijdje geleden dit jurkje gekocht, eigenlijk in een opwelling, maar ik weet echt niet hoe ik het moet combineren, wat voor schoenen etc. of voor dagelijks gebruik? Hij lijkt echt sprekend op dit jurkje, alleen de mouwen zijn normaal
http://www.hm.com/nl/product/04951?article=04951-B#article=04951-C
Vandaag ook heel leuk geshopt, misschien post ik morgen even een foto (: