Smee__ schreef:rocymax schreef:Dat lijkt me nu echt gaaf, wild spotten!! Bij ons huis schijnt er een enorm everzwijn rond te lopen, mijn schoonvader heeft hem een keer gezienIk zou zo'n dier ook wel eens in het echt in het wild willen zien
Die zwijnen zijn verschrikkelijk daar! Bij ons vakantiehuis hadden we er ook last van. Ze hadden gewoon de hele moestuin geruïneerd, er waren nog 2 hardnekkige pompoenplanten over en eentje had de hond van de buren gewoon op z'n hoorns gespiest, die werd de volgende dag met twee enorme gaten in z'n buik gevondenEn ze zijn doodeng die beesten, de beer die bij ons rondliep kwam boven de staffel uit dus die moet bijna anderhalve meter hoog zijn geweest. Mams en 12 kinders liepen er ook nog bij 's nachts
Dan idd maar beter op een veilig afstandje!!het is hier voor Spanje rond deze tijd ook berekoud, ik heb ijskoude vingers nu, kan bijna niet typen. Maar er is wel weer een lekker zonnetje bij
Ik zou zo'n dier ook wel eens in het echt in het wild willen zien 

Heerlijk !!

Als ik in NL ben en ze zijn er neem ik vaak een paar kilo mee. In de schuur blijven ze lang goed.