Vanochtend nog een dik pak bewolking maar nu schijnt de zon vol op met wat sluier bewolking. Gelukkig ook minder benauwd als gister. Ook heerlijk windje hier
Ik niet hoor! Bah heb het niet op onweer en dat hele extreme. Maar even wat water voor aankomende dagen is wel lekker natuurlijk. Hier is het knap benauwd, beetje wind gelukkig, maar denk zo'n 28 graden.
Hier is het zonnetje al aan het vertrekken. Ben aan het werk en hierbinnen is het gewoon koud. Buiten wel benauwd ondanks een stevig briesje. Ben benieuwd of de voorspelling nu wel een keer gaat kloppen.
Hier in midden limburg was het ook 32 graden en een heerlijke wind! Helaas begint het nu bewolkt te worden.
Van mij hoeft het niet te gaan onweren. Heb er een hekel aan en ben vanavond Ook nog eens alleen thuis.. dus laat het onweer maar weg :p
Rytir
Geplaatst: 15-08-12 16:15
Heb geen hekel aan onweer maar wel een 'rooie buien op buienradar trauma' na 1,5 week geleden in steenwijkerwold . Mooi dat ik mijn paardjes zo binnenhaal!
Warm en een paar wolkjes afgewisseld met blauwe lucht.
tootje71
Geplaatst: 15-08-12 16:30
nou ja ik hang de was op in de zon draai mij om en er beginnen grote warme druppels te vallen dit twee minuten en nu schijnt de zon weer ..raar weer.. (zw.prov.utr)
Zet 'm maar eens op 24 uur vooruit . Bij de 2 en 3 uur vooruit zie je niets nee.
Niekj_Jente
Geplaatst: 15-08-12 16:35
buienradar bij 24 uur vooruit zie ik toch wel wat aankomen haha gelukkig pas laat op de avond. dus dat scheelt. staat paardje al lekker binnen tegen die tijd
Ach weet je,ik denk zelf dat het alweer reuze zal mee vallen.Miss. hier en daar een flinke bui met flink wat onweer,maar noodweer?? ik weet niet hoor. Het kan natuurlijk wel door deze afschuwelijke hitte.